Η γερμανική ομάδα θα πραγματοποιήσει το shakedown της W13 στη βρετανική πίστα σήμερα. Ο χρωματισμός της Mercedes επέστρεψε στο ασημί χρώμα φέτος, έπειτα από δύο σεζόν που το μονοθέσιο ήταν μαύρο. Η W13 είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά μονοθέσια που έχουμε δει μέχρι στιγμής.

Η εμπρός αεροτομή είναι πολύ ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή, δεδομένης της έντονης κοιλότητας που παρουσιάζουν όλα τα πτερύγια στην περιοχή γύρω από το ρύγχος όλα τα πτερύγια και όχι μόνο το εμπρός. Επίσης, η χορδή των πτερυγίων στο κεντρικό τμήμα μειώνεται πάρα πολύ. Το λεπτό ρύγχος είναι από τα μεγαλύτερα σε μήκος (όπως και της Ferrari).

Τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης είναι διαμορφωμένα σχεδόν σαν πτερύγια για τη διαχείριση του αέρα. Είναι τοποθετημένα όσο γίνεται πιο πίσω, μακριά από την εμπρός αεροτομή. Η Mercedes έχει διατηρήσει push rod εμπρός ανάρτηση και pull rod στον πίσω άξονα.

Οι διαστάσεις των κεκλιμένων ψυγείων είναι αρκετά μικρές και οι γραμμές του αμαξώματος είναι λείες, εκτός από την περιοχή γύρω από τις εισαγωγές αέρα των ψυγείων. Η διαμόρφωση των καλυμμάτων των ψυγείων κάτω από τους καθρέπτες είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς το πλάτος της μεγαλώνει απότομα και υπάρχει ένα κάθετο αεροδυναμικό βοήθημα (vortex generator) το οποίο διώχνει αέρα προς το εξωτερικό μέρος της W13. Οι τετραγωνισμένες εισαγωγές αέρα των ψυγείων δεν είναι τοποθετημένες τόσο μπροστά όσο έχουμε δει σε άλλα μονοθέσια.

Οι είσοδοι των τούνελ Venturi είναι πολύ μεγάλες (όπως και στη Ferrari) με τα διαχωριστικά εντός αυτών να προεξέχουν στο εμπρός μέρος. Το δάπεδο πίσω από τις εισόδους των τούνελ τους έχει κυματιστή μορφή για τη διαμόρφωση της ροής του αέρα σε αυτή την περιοχή με τέτοιο τρόπο, ώστε να «μονώνει» τα πλαϊνά άκρα του δαπέδου, διασφαλίζοντας την καλύτερη λειτουργία των Venturi.

Τα καλύμματα των ψυγείων δεν έχουν μεγάλο πλάτος, ενώ το πίσω μέρος είναι πολύ στενό, καταλήγοντας σε μια μεγάλη οπή εξαγωγής θερμού αέρα, ακριβώς μπροστά από το κατώτερο πτερύγιο της πίσω αεροτομής. Το κάλυμμα του κινητήρα δεν είναι από τα μικρότερα που έχουμε δει αλλά το αμάξωμα γύρω γύρω από τον κινητήρα είναι εφαρμοστό.

Όπως ανέφερε και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Mike Elliott, για να επιτευχθεί ο επιθυμητός αεροδυναμικός σχεδιασμός, η Mercedes σχεδίασε από την αρχή τη διάταξη των εσωτερικών εξαρτημάτων, που επηρέασε μέχρι και τις ηλεκτρικές καλωδιώσεις και την τοποθέτηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου.

Η πίσω αεροτομή διαθέτει μονό υποστήριγμα με ενσωματωμένο το μηχανισμό του DRS, ενώ το εμπρός επάνω πτερύγιό της παρουσιάζει ανασηκωμένο κεντρικό μέρος και μεγάλη χορδή. Οι ψηφιακές φωτογραφίες που παραχώρησε η Mercedes διαφέρουν πάρα πολύ από το πραγματικό μονοθέσιο.

Η Mercedes είναι μια από τις τρεις ομάδες που έχουν αλλάξει το οδηγικό τους δίδυμο φέτος, καθώς ο George Russell αντικατέστησε τον Valtteri Bottas. O Βρετανός αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικός από τον Φινλανδό προκάτοχο της θέσης του. To ερώτημα είναι αν θα καταφέρει να κοντράρει τον Lewis Hamilton, ο οποίος θα ξεκινήσει τη 10η σεζόν του με την ομάδα. Αν συμβεί αυτό τις επιπτώσεις θα έχει στο κλίμα εντός της ομάδας; Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το δίδυμο της Mercedes είναι από τα πιο ενδιαφέροντα φέτος.

O διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, καλωσόρισε τις ενθαρρυντικές, όπως τις χαρακτήρισε, αλλαγές στη διεύθυνση αγώνων που ανακοίνωσε εχθές η FIA. Ο Hamilton ανέφερε ότι ποτέ δεν είπε ότι θα αποχωρήσει από τη Formula 1, αλλά χρειαζόταν λίγο καιρό απομονωμένος από τα φώτα της δημοσιότητας, με την οικογένειά του, έπειτα από το τέλος της περυσινής σεζόν, το οποίο ήταν αρκετά δύσκολο για τον ίδιο.