Οι φωτογράφοι μας εντόπισαν το νέο Mazda CX-60 κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, λίγες εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία παρουσίασης του στις 8 Μαρτίου. Οι λήψεις δείχνουν τη σιλουέτα του μοντέλου, που ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή του CX-5, καθώς μοιράζεται την μάσκα σε σχήμα U, το αιχμηρό εμπρός μέρος και το σχετικά μακρύ καπό.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ευδιάκριτες διαφορές, όπως οι εντελώς νέοι προβολείς με ξεχωριστά φώτα ημέρας, ενώ το πίσω μέρος είναι πιο κάθετο από του CX-5, πιθανότατα για λόγους πρακτικότητας. Αυτό το χαρακτηριστικό θα γίνει πιο αισθητό στο 7θέσιο CX-80.

Τα νέα SUV CX-60 και CX-80 της Mazda θα βασίζονται σε μια νέα ευέλικτη πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πολλές διεθνείς αγορές, αλλά δεν θα αντικαταστήσουν το CX-5. Θα τοποθετηθούν πάνω από το μεσαίο SUV για να προσελκύσουν πελάτες στην Ευρώπη.

Το CX-60 θα έχει το πρώτο Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της Mazda, το οποίο θα βασίζεται σε έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, που σύμφωνα με την εταιρεία θα έχει «ισχύ άνω των 300 ίππων», αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το μέγεθος της μπαταρίας, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα και η ηλεκτρική αυτονομία του.

Για να είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, θα πρέπει να έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 55 χιλιομέτρων. Το μοντέλο, εκτός από την Plug-in υβριδική έκδοση, θα έχει και δύο επιλογές με 6κύλινδρους στη σειρά κινητήρες και ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, ενώ σύντομα θα έρθει και μια επιλογή 48V με πετρελαιοκινητήρα.

Επίσης σχεδιάζονται εκδόσεις με μεγαλύτερο αμάξωμα για τα δύο νέα SUV που θα είναι διαθέσιμες σε ορισμένες αγορές, όπως των ΗΠΑ, και θα λέγονται CX-70 και CX-90. Ένα αυτοκίνητο του «Small Platform Group» της μάρκας θα κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική και σε ορισμένες άλλες αγορές, εκτός Ευρώπης, με την ονομασία CX-50.

Η Mazda θα παρουσιάσει τρία νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, τα οποία θα κατασκευαστούν με βάση την υπάρχουσα αρχιτεκτονική, ενώ μετά θα παρουσιάσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων, που θα χρησιμοποιούν μια ειδική πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.