Η BMW M αντιπροσωπεύει για την εταιρεία το πάθος, τον ενθουσιασμό, το ξεχωριστό συναίσθημα που συνδέεται με την οδήγηση καθενός από τα αυτοκίνητα της γνωστής σειράς της βαυαρικής φίρμας. Η θυγατρική εταιρεία BMW M ιδρύθηκε το 1972 και αρχικά είχε δημιουργηθεί για να υποστηρίξει τις αγωνιστικές προσπάθειες της εταιρείας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το M είναι το αρχικό γράμμα του Motorsport άλλωστε.

Έκτοτε, οι BMW με το χαρακτηριστικό Μ ενσαρκώνουν το σπορ χαρακτήρα της εταιρείας. Από το M1 Procar (το οποίο στις αρχές της δεκαετίας του 1980 είχε δικό του ενιαίο Πρωτάθλημα, με συμμετοχές επιφανών οδηγών της Formula 1) και την i4 M50 έως το XM Concept, τα αυτοκίνητα της σειράς αυτής ήταν ανέκαθεν γεννημένα για να πυροδοτούν έντονες συγκινήσεις.

Τα επίσημα… γενέθλια από την ίδρυση της BMW M GmbH είναι στις 24 Μαΐου, αλλά η Βαυαροί ξεκίνησαν τον εορτασμό από σήμερα, 24 Φεβρουαρίου, με την κυκλοφορία ενός βίντεο με πλάνα από όλες της εποχές της M εντός και εκτός πίστας. Οι συμμετέχοντες στο βίντεο, παρά τις διαφορές τους ή των οχημάτων τους, ενώνονται σαν μία ομάδα ανθρώπων με κοινό σκοπό, υπό την εμβληματική Μ για ένα ακόμη πιο ενθουσιώδες και συναρπαστικό μέλλον.

Με αυτό το βίντεο, που έχει την ονομασία Huddle Speech, η BMW προωθεί τη βασική ιδέα του εορτασμού των 50 ετών της M. Είναι το πρώτο από τα πέντε συνολικά κεφάλαια της σειράς. To δεύτερο βίντεο θα επικεντρώνεται στην 50ετή ιστορία της BMW M στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το τρίτο στον εξηλεκτρισμό της σειράς και το τέταρτο στο μοναδικό lifestyle που αντιπροσωπεύει. Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, η BMW M θα παρουσιάσει πολλά εντυπωσιακά καινούργια αυτοκίνητα, συμμετέχοντας σε διάφορες διεθνείς εκδηλώσεις.

Η ολιστική προσέγγιση της BMW όσον αφορά την 50ή επέτειο της M θα ρίξει μια ματιά και στην απαράμιλλη ιστορία, τις εμπειρίες και τα επιτεύγματά της στον τομέα της υψηλής απόδοσης. Για το μέλλον, η BMW M προσανατολίζεται στις επιδόσεις, με στόχο τα προϊόντα της να αποτελούν πάντοτε τα απόλυτα αυτοκίνητα για τον οδηγό και την απόλαυση της οδήγησης.

«Είμαστε περήφανοι για αυτό το… βρυχόμενο ξεκίνημα στις 24 Φεβρουαρίου για την επετειακή χρονιά μας. Το φιλμ ‘Huddle Speech’, ακολουθεί την παράδοση των εξαιρετικών φιλμ για την BMW M, αλλά είναι όμως διαφορετικό, καθώς προαναγγέλει τη μεταμόρφωσή μας. Κοιτάμε μπροστά, αλλά συνεχίζουμε να δημιουργούμε την αίσθηση του οικείου, που προσδιορίζει το μεγάλο φανατικό κοινό της BMW M. Θέλουμε να γιορτάσουμε με όλους τους οπαδούς, με τη διεθνή μας κοινότητα, γι’ αυτό και επιφυλάσσουμε εκπλήξεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ανυπομονούμε πραγματικά γι’ αυτό», δήλωσε ο Timo Resch, επικεφαλής πωλήσεων της BMW M.