Διαβάστε στο motorone.gr: Το νέο Morgan Super 3 με κινητήρα Ford
Η Morgan αντικαθιστά το 3 Wheeler με το εκσυγχρονισμένο Super 3. Το νέο αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιεί V-twin κινητήρα μοτοσικλέτας αλλά έναν κινητήρα της Ford, 1,5 λίτρων με ισχύ 120 ίππων και είναι το πρώτο μοντέλο της Morgan με monocoque σασί. Οι τιμές του Super 3 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αρχίζουν περίπου από τις 50.200 ευρώ για τη βασική έκδοση, ενώ μέσα από το πρόγραμμα εξατομίκευσης, το ποσό αυτό θα μπορούσε εύκολα να ανέβει πολύ.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του μοντέλου, ο χαρακτηριστικός ήχος του V-twin μοτοσυκλέτας έπεσε θύμα των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων, που καθιστούν αδύνατη τη χρήση ενός τέτοιου κινητήρα. Έτσι η Morgan τοποθέτησε τον 3κύλινδρο 1,5 λίτρων της Ford, ο οποίος σε μεγάλο βαθμό καθόρισε το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
click here
Ο κινητήρας μοτοσικλέτας ήταν αερόψυκτος, ενώ η νέα υδρόψυκτη μονάδα της Ford απαιτούσε την τοποθέτηση ψυγείων και στις δύο πλευρές του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές τα έχουν εντάξει στο σχεδιασμό, πίσω από τους μπροστινούς τροχούς.
Αντί για το μεγάλο πλευρικό σύστημα εξάτμισης του 3 Wheeler, το Super 3 έχει ένα πιο προσεγμένο «κανόνι εξάτμισης» που ξεπροβάλλει μέσα από το αμάξωμα. Ένα νέο παρμπρίζ (διαθέσιμο και σε κίτρινη απόχρωση) παρέχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση, αν και οι επιβάτες μπορούν απλώς να φορέσουν ειδικά, κλειστά, γυαλιά. Το πίσω μέρος είναι πιο κομψό από πριν, με έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο, αλλά υπάρχει και η επιλογή μιας σχάρας αποσκευών που τοποθετείται στο πίσω μέρος.
Morgan Super3 2022Morgan Super3 2022-2Morgan Super3-7
Morgan Super3-8Morgan Super3-12
Morgan Super3-13
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το εσωτερικό είναι εξίσου μέρος του εξωτερικού και η πιστοποίηση IP64 διασφαλίζει ότι είναι ανθεκτικό στη σκόνη και στο νερό. Υπάρχει ένα ζευγάρι οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, τα οποία είναι, για πρώτη φορά, ψηφιακά και διατίθενται σε μαύρο ή σε ασημί χρώμα.
Ο χαρακτηριστικός διακόπτης εκκίνησης του κινητήρα με ασφάλεια παραμένει αμετάβλητος, ενώ τα καθίσματα μπορούν να διακοσμηθούν με διάφορες επιλογές ταπετσαρίας βινυλίου, υφάσματος ή δέρματος. Η Morgan έχει εγκαταστήσει μια νέα θέρμανση για τα πόδια και ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης της Beeline με κυκλική οθόνη, που συνδέεται με smartphone. Το τιμόνι και τα πεντάλ είναι ρυθμιζόμενα.
Σύμφωνα με τη Morgan η νέα monocoque σχεδίαση κάνει το πλαίσιο πιο ελαφρύ και άκαμπτο, ενώ παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια και περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Μέρη της δομής είναι κατασκευασμένα από ειδικά διαμορφωμένο αλουμίνιο, το οποίο η μάρκα λέει ότι γίνεται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Morgan Super3-9Morgan Super3 2022-6Morgan Super3 2022-5
Morgan Super3 2022-10Morgan Super3-11
Morgan Super3-14
Εμπρός, το Super 3 έχει ανάρτηση pullrod και ένα σετ μακριά ψαλίδια για καλύτερο χειρισμό, ενώ οι πίσω τροχοί έχουν ανάρτηση με δύο βραχίονες και δύο ελατήρια και αμορτισέρ. Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί πίσω από τον μπροστινό άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η Morgan συνεργάστηκε με την Avon για την παραγωγή των εμπρός ελαστικών Speedmaster, ειδικά για το Super 3, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται ελαστικά παραγωγής που έχουν επιλεγεί για το μοντέλο, με γνώμονα τη σημαντική αύξηση ισχύος.
Ο κινητήρας στέλνει την ισχύ των 120 ίππων στους πίσω τροχούς μέσω ιμάντα και επιτρέπει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 σε περίπου 7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 209 χλμ./ώρα. Ο πιο ογκώδης κινητήρας κάνει το Super 3 λίγο βαρύτερο από πριν, φτάνοντας στα 635 κιλά.
Morgan Super3Super_3_media_beach_08Morgan Super3-6
Morgan Super3-4Morgan Super3-5
Morgan Super3-2
Η Morgan έχει ρυθμίσει τον κινητήρα για να του δώσει έναν ιδιαίτερο ηχητικό χαρακτήρα και υπόσχεται μια μοναδική ακουστική εμπειρία όταν μπαίνει «στα κόκκινα». Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων δανεισμένο από το Mazda MX-5, ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου.
Το Super 3 έχει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης από οποιοδήποτε άλλο Morgan, με αξεσουάρ, βάσεις κράνους και κάμερες, μαζί με διάφορα πακέτα γραφικών. Οι πρώτες παραδόσεις του Morgan Super 3 προγραμματίζονται για τον Ιούνιο.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του μοντέλου, ο χαρακτηριστικός ήχος του V-twin μοτοσυκλέτας έπεσε θύμα των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων, που καθιστούν αδύνατη τη χρήση ενός τέτοιου κινητήρα. Έτσι η Morgan τοποθέτησε τον 3κύλινδρο 1,5 λίτρων της Ford, ο οποίος σε μεγάλο βαθμό καθόρισε το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
click here
Ο κινητήρας μοτοσικλέτας ήταν αερόψυκτος, ενώ η νέα υδρόψυκτη μονάδα της Ford απαιτούσε την τοποθέτηση ψυγείων και στις δύο πλευρές του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές τα έχουν εντάξει στο σχεδιασμό, πίσω από τους μπροστινούς τροχούς.
Αντί για το μεγάλο πλευρικό σύστημα εξάτμισης του 3 Wheeler, το Super 3 έχει ένα πιο προσεγμένο «κανόνι εξάτμισης» που ξεπροβάλλει μέσα από το αμάξωμα. Ένα νέο παρμπρίζ (διαθέσιμο και σε κίτρινη απόχρωση) παρέχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση, αν και οι επιβάτες μπορούν απλώς να φορέσουν ειδικά, κλειστά, γυαλιά. Το πίσω μέρος είναι πιο κομψό από πριν, με έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο, αλλά υπάρχει και η επιλογή μιας σχάρας αποσκευών που τοποθετείται στο πίσω μέρος.
Morgan Super3 2022Morgan Super3 2022-2Morgan Super3-7
Morgan Super3-8Morgan Super3-12
Morgan Super3-13
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το εσωτερικό είναι εξίσου μέρος του εξωτερικού και η πιστοποίηση IP64 διασφαλίζει ότι είναι ανθεκτικό στη σκόνη και στο νερό. Υπάρχει ένα ζευγάρι οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, τα οποία είναι, για πρώτη φορά, ψηφιακά και διατίθενται σε μαύρο ή σε ασημί χρώμα.
Ο χαρακτηριστικός διακόπτης εκκίνησης του κινητήρα με ασφάλεια παραμένει αμετάβλητος, ενώ τα καθίσματα μπορούν να διακοσμηθούν με διάφορες επιλογές ταπετσαρίας βινυλίου, υφάσματος ή δέρματος. Η Morgan έχει εγκαταστήσει μια νέα θέρμανση για τα πόδια και ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης της Beeline με κυκλική οθόνη, που συνδέεται με smartphone. Το τιμόνι και τα πεντάλ είναι ρυθμιζόμενα.
Σύμφωνα με τη Morgan η νέα monocoque σχεδίαση κάνει το πλαίσιο πιο ελαφρύ και άκαμπτο, ενώ παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια και περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Μέρη της δομής είναι κατασκευασμένα από ειδικά διαμορφωμένο αλουμίνιο, το οποίο η μάρκα λέει ότι γίνεται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Morgan Super3-9Morgan Super3 2022-6Morgan Super3 2022-5
Morgan Super3 2022-10Morgan Super3-11
Morgan Super3-14
Εμπρός, το Super 3 έχει ανάρτηση pullrod και ένα σετ μακριά ψαλίδια για καλύτερο χειρισμό, ενώ οι πίσω τροχοί έχουν ανάρτηση με δύο βραχίονες και δύο ελατήρια και αμορτισέρ. Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί πίσω από τον μπροστινό άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η Morgan συνεργάστηκε με την Avon για την παραγωγή των εμπρός ελαστικών Speedmaster, ειδικά για το Super 3, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται ελαστικά παραγωγής που έχουν επιλεγεί για το μοντέλο, με γνώμονα τη σημαντική αύξηση ισχύος.
Ο κινητήρας στέλνει την ισχύ των 120 ίππων στους πίσω τροχούς μέσω ιμάντα και επιτρέπει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 σε περίπου 7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 209 χλμ./ώρα. Ο πιο ογκώδης κινητήρας κάνει το Super 3 λίγο βαρύτερο από πριν, φτάνοντας στα 635 κιλά.
Morgan Super3Super_3_media_beach_08Morgan Super3-6
Morgan Super3-4Morgan Super3-5
Morgan Super3-2
Η Morgan έχει ρυθμίσει τον κινητήρα για να του δώσει έναν ιδιαίτερο ηχητικό χαρακτήρα και υπόσχεται μια μοναδική ακουστική εμπειρία όταν μπαίνει «στα κόκκινα». Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων δανεισμένο από το Mazda MX-5, ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου.
Το Super 3 έχει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης από οποιοδήποτε άλλο Morgan, με αξεσουάρ, βάσεις κράνους και κάμερες, μαζί με διάφορα πακέτα γραφικών. Οι πρώτες παραδόσεις του Morgan Super 3 προγραμματίζονται για τον Ιούνιο.