Διαβάστε στο motorone.gr: Daimler και Volvo αναστέλλουν παραγωγή και πωλήσεις στη Ρωσία
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που διατηρούν επιχειρηματικές δραστηριότητες στη Ρωσία, επανεξετάζουν τον τρόπο δράσης τους στη χώρα, έπειτα από την εισβολή των στρατευμάτων της στην Ουκρανία.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών του κόσμου, η Daimler Truck, ανέστειλε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Ρωσία. Η Daimler συνεργαζόταν με τη ρωσική εταιρεία επαγγελματικών οχημάτων Kamaz από το 2012, στην οποία προμήθευε εξαρτήματα για τα μοντέλα που προορίζονται για χρήση από πολίτες. Εκπρόσωπος Τύπου της Daimler, κατέστησε σαφές ότι η Daimler δεν είχε ποτέ συνεργασία με την Kamaz, που να αφορούσε τον τομέα των στρατιωτικών οχημάτων της ρωσικής εταιρείας.
Η Daimler επανεξετάζει επίσης τη συμμετοχή της στην κοινοπραξία Daimler Kamaz Rus, το 50% της οποίας ανήκει στη γερμανική εταιρεία και το άλλο μισό στην Kamaz. H κοινοπραξία αυτή απασχολεί περίπου 1.000 εργαζόμενους στη Μόσχα και την Chelny, στο Ταρταστάν. Στις εγκαταστάσεις αυτές κατασκευάζονται μόνο μη στρατιωτικά οχήματα και ταξί. Η παραγωγή σε αυτές σταμάτησε από τη γερμανική πλευρά.
Η Daimler εκτιμά ότι οι οικονομικές επιπτώσεις της κίνησης αυτής είναι διαχειρίσιμες, δεδομένου ότι η ρωσική αγορά αποτελεί μόλις το 1% των παγκόσμιων πωλήσεων της Daimler Truck, η οποία έγινε ανεξάρτητη εταιρεία στο χρηματιστήριο μόλις το Δεκέμβριο του 2021, που ολοκληρώθηκε ο διαχωρισμός από τη Mercedes-Benz.
Παράλληλα, η Volvo ανέστειλε προσωρινά την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στην Kaluga, νότια της Μόσχας, όπου απασχολούνται περίπου 700 εργαζόμενοι. Άλλοι 600 υπάλληλοι της Volvo εργάζονται στον τομέα των πωλήσεων, συντήρησης και επισκευών. Ρωσία και Ουκρανία αποτελούν το 3,5% των παγκόσμιων πωλήσεων της Volvo.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών του κόσμου, η Daimler Truck, ανέστειλε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Ρωσία. Η Daimler συνεργαζόταν με τη ρωσική εταιρεία επαγγελματικών οχημάτων Kamaz από το 2012, στην οποία προμήθευε εξαρτήματα για τα μοντέλα που προορίζονται για χρήση από πολίτες. Εκπρόσωπος Τύπου της Daimler, κατέστησε σαφές ότι η Daimler δεν είχε ποτέ συνεργασία με την Kamaz, που να αφορούσε τον τομέα των στρατιωτικών οχημάτων της ρωσικής εταιρείας.
Η Daimler επανεξετάζει επίσης τη συμμετοχή της στην κοινοπραξία Daimler Kamaz Rus, το 50% της οποίας ανήκει στη γερμανική εταιρεία και το άλλο μισό στην Kamaz. H κοινοπραξία αυτή απασχολεί περίπου 1.000 εργαζόμενους στη Μόσχα και την Chelny, στο Ταρταστάν. Στις εγκαταστάσεις αυτές κατασκευάζονται μόνο μη στρατιωτικά οχήματα και ταξί. Η παραγωγή σε αυτές σταμάτησε από τη γερμανική πλευρά.
Η Daimler εκτιμά ότι οι οικονομικές επιπτώσεις της κίνησης αυτής είναι διαχειρίσιμες, δεδομένου ότι η ρωσική αγορά αποτελεί μόλις το 1% των παγκόσμιων πωλήσεων της Daimler Truck, η οποία έγινε ανεξάρτητη εταιρεία στο χρηματιστήριο μόλις το Δεκέμβριο του 2021, που ολοκληρώθηκε ο διαχωρισμός από τη Mercedes-Benz.
Παράλληλα, η Volvo ανέστειλε προσωρινά την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στην Kaluga, νότια της Μόσχας, όπου απασχολούνται περίπου 700 εργαζόμενοι. Άλλοι 600 υπάλληλοι της Volvo εργάζονται στον τομέα των πωλήσεων, συντήρησης και επισκευών. Ρωσία και Ουκρανία αποτελούν το 3,5% των παγκόσμιων πωλήσεων της Volvo.