Διαβάστε στο motorone.gr: Το νέο MG4 του θα είναι μια προσιτή εναλλακτική του VW ID.3
Η MG επεκτείνει τη γκάμα της με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2022 και, αν και δεν επιβεβαιώνεται επίσημα, θα έχει την ονομασία MG4. Το οικογενειακό hatchback θα έχει μήκος 4,3 μέτρα και θα είναι μια οικονομική εναλλακτική του Volkswagen Golf, αλλά με δεδομένο τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του και των Volkswagen ID.3, Citroen e-C4 και το Peugeot e-308.
click here
Διαρροές από το Κινεζικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας θα μπορούσαν να αποκαλύπτουν τη σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου. Η σύγχρονη εμφάνιση που έχουμε δείξει στις αποκλειστικές μας εικόνες, έρχεται σε αντίθεση με τη σημερινή σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.
click here
Οι εικόνες teaser αποκαλύπτουν μια χοντρή μαύρη πλαστική επένδυση στα μαρσπιέ, υποδηλώνοντας ότι το νέο MG θα είναι ένα ψηλό hatchback παρόμοιο με το ID.3 και το νέο Renault Mégane E-Tech Electric. Στο πίσω μέρος μια μπάρα LED τρέχει σε όλο το πλάτος και αγκαλιάζει την πόρτα του χώρου αποσκευών, με τρόπο που θυμίζει το Kia EV6.
Δεν γνωρίζουμε τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά οι διαστάσεις του MG4 συμπίπτουν με αυτές του ZS, επομένως είναι πιθανό το νέο αυτοκίνητο να μοιράζεται την πλατφόρμα, τη μπαταρία και την ηλεκτρική τεχνολογία με το SUV της μάρκας. Η MG έκανε μια γενναία ανανέωση στο ZS με νέα μπαταρία και μια νέα έκδοση Long Range που χρησιμοποιεί μπαταρία 73 kWh και του δίνει αυτονομία 440 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.
MG4 teasers-3MG4 teasers-6MG4 teasers-5
MG4 teasers-4MG4 teasers-2
Η στάνταρ μπαταρία είναι 51 kWh και προσφέρει αυτονομία 320 χιλιομέτρων στο ZS, αλλά στο μικρότερο MG4 αυτό πιθανότατα θα μπορούσε αυξηθεί. Πάνω από το MG4 στη γκάμα της εταιρείας θα παραμείνει το Station Wagon MG5, το οποίο πρόσφατα ανανεώθηκε με μια νέα μπαταρία 57,7 kWh και έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση 100 kW.
Αν και η ασυνεπής προσέγγιση της MG στην τεχνολογία μπαταριών σε όλο το χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων της καθιστά δύσκολο να προσδιορίσουμε τι θα χρησιμοποιήσει στο MG4, η μεταφορά της τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρων από το ZS και το 5 θα πρέπει να είναι απλή, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων τοποθετημένο στον εμπρός άξονα.
Το MG4 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προσφέρεται σε ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουμε όσο πλησιάζει η αποκάλυψη του αυτοκινήτου, στο τέλος του έτους. Ωστόσο, δεδομένης της εστίασης της MG στην προσιτή τιμή, αναμένουμε ότι θα είναι πολύ φθηνότερο από τους ανταγωνιστές του.
click here
Διαρροές από το Κινεζικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας θα μπορούσαν να αποκαλύπτουν τη σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου. Η σύγχρονη εμφάνιση που έχουμε δείξει στις αποκλειστικές μας εικόνες, έρχεται σε αντίθεση με τη σημερινή σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.
click here
Οι εικόνες teaser αποκαλύπτουν μια χοντρή μαύρη πλαστική επένδυση στα μαρσπιέ, υποδηλώνοντας ότι το νέο MG θα είναι ένα ψηλό hatchback παρόμοιο με το ID.3 και το νέο Renault Mégane E-Tech Electric. Στο πίσω μέρος μια μπάρα LED τρέχει σε όλο το πλάτος και αγκαλιάζει την πόρτα του χώρου αποσκευών, με τρόπο που θυμίζει το Kia EV6.
Δεν γνωρίζουμε τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά οι διαστάσεις του MG4 συμπίπτουν με αυτές του ZS, επομένως είναι πιθανό το νέο αυτοκίνητο να μοιράζεται την πλατφόρμα, τη μπαταρία και την ηλεκτρική τεχνολογία με το SUV της μάρκας. Η MG έκανε μια γενναία ανανέωση στο ZS με νέα μπαταρία και μια νέα έκδοση Long Range που χρησιμοποιεί μπαταρία 73 kWh και του δίνει αυτονομία 440 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.
MG4 teasers-3MG4 teasers-6MG4 teasers-5
MG4 teasers-4MG4 teasers-2
Η στάνταρ μπαταρία είναι 51 kWh και προσφέρει αυτονομία 320 χιλιομέτρων στο ZS, αλλά στο μικρότερο MG4 αυτό πιθανότατα θα μπορούσε αυξηθεί. Πάνω από το MG4 στη γκάμα της εταιρείας θα παραμείνει το Station Wagon MG5, το οποίο πρόσφατα ανανεώθηκε με μια νέα μπαταρία 57,7 kWh και έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση 100 kW.
Αν και η ασυνεπής προσέγγιση της MG στην τεχνολογία μπαταριών σε όλο το χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων της καθιστά δύσκολο να προσδιορίσουμε τι θα χρησιμοποιήσει στο MG4, η μεταφορά της τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρων από το ZS και το 5 θα πρέπει να είναι απλή, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων τοποθετημένο στον εμπρός άξονα.
Το MG4 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προσφέρεται σε ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουμε όσο πλησιάζει η αποκάλυψη του αυτοκινήτου, στο τέλος του έτους. Ωστόσο, δεδομένης της εστίασης της MG στην προσιτή τιμή, αναμένουμε ότι θα είναι πολύ φθηνότερο από τους ανταγωνιστές του.