Διαβάστε στο motorone.gr: Αποκάλυψη της νέας Lotus Type 132 από τα σχέδια ευρεσιτεχνίας
Μια διαρροή μας δίνει την καλύτερη, μέχρι σήμερα, εικόνα του πρώτου SUV της μάρκας.
Το πρώτο SUV της Lotus, με την κωδική ονομασία Type 132, θα παρουσιαστεί στις 29 Μαρτίου, αλλά διαρροή των εικόνων του διπλώματος ευρεσιτεχνίας από την Κίνα αποκαλύπτει την εμφάνιση του.
Έχουμε ήδη δει ένα teaser που αποκαλύπτει μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως ένθετα από ανθρακονήματα στις ζάντες, αυλακώσεις στα δισκόφρενα και τιμόνι με επίπεδη κορυφή. Αλλά η εξωτερική σχεδίαση που αποκαλύπτεται σε αυτές τις εικόνες δείχνει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Type 132 θα ακολουθήσει την επιθετική σχεδίαση της Emira και της Evija.
Οι λεπτοί προβολείς, η πίσω φωτεινή μπάρα σε όλο το πλάτος του αμαξώματος και η έντονη μάσκα υποδηλώνουν μια σπορ εμφάνιση, ικανή να ανταγωνιστεί το Ford Mustang Mach-E, το Tesla Model Y και τη νέα ηλεκτρική Porsche Macan που θα κάνει το ντεμπούτο της αργότερα μέσα στο έτος.
Βλέπουμε ότι αντί για πλαϊνούς καθρέφτες, το μοντέλο έχει κάμερες, ενώ διακρίνονται οι αναδυόμενες λαβές στις πόρτες, η διαχωρισμένη πίσω αεροτομή και διάφοροι αγωγοί που βοηθούν στη μείωση της αντίστασης του αέρα, αυξάνοντας την απόδοση και την αυτονομία του αυτοκινήτου.
Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την «Premium Architecture» της Lotus, μία από τις τέσσερις νέες πλατφόρμες που έχουν σχεδιαστεί για ηλεκτροκίνηση μεγάλης εμβέλειας. Και ενώ το ηλεκτρικό SUV μάλλον δυσκολεύεται να συμμορφωθεί με τη φιλοσοφία του Colin Chapman για «απλότητα και μικρό βάρος», πιστεύουμε ότι θα έχει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η πλατφόρμα Premium Architecture θα έχει μεταξόνια από 2,998 έως 3,1 μέτρων και μπαταρίες χωρητικότητας από 90 kWh έως 120 kWh. Η Lotus υποστηρίζει ότι τα αυτοκίνητα της με αυτή την πλατφόρμα θα κάνουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα και θα έχουν εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 350 kW.
Η Lotus μιλά πλέον ανοιχτά για τη χρήση της Premium Architecture σε «μια ολοκαίνουργια γκάμα οχημάτων lifestyle» , που πιστεύεται ότι θα είναι SUV και «θα εκτοξεύσει τη Lotus σε μια νέα εποχή υψηλότερου όγκου λιανικών πωλήσεων και σημαντικών εσόδων».
Σε αντίθεση με τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας που κατασκευάζονται στο Hethel, τα μοντέλα «lifestyle» της Lotus θα κατασκευάζονται στην Κίνα, σε ένα νέο εργοστάσιο 1,07 δις ευρώ στη Wuhan.
Έχουμε ήδη δει ένα teaser που αποκαλύπτει μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως ένθετα από ανθρακονήματα στις ζάντες, αυλακώσεις στα δισκόφρενα και τιμόνι με επίπεδη κορυφή. Αλλά η εξωτερική σχεδίαση που αποκαλύπτεται σε αυτές τις εικόνες δείχνει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Type 132 θα ακολουθήσει την επιθετική σχεδίαση της Emira και της Evija.
Οι λεπτοί προβολείς, η πίσω φωτεινή μπάρα σε όλο το πλάτος του αμαξώματος και η έντονη μάσκα υποδηλώνουν μια σπορ εμφάνιση, ικανή να ανταγωνιστεί το Ford Mustang Mach-E, το Tesla Model Y και τη νέα ηλεκτρική Porsche Macan που θα κάνει το ντεμπούτο της αργότερα μέσα στο έτος.
Βλέπουμε ότι αντί για πλαϊνούς καθρέφτες, το μοντέλο έχει κάμερες, ενώ διακρίνονται οι αναδυόμενες λαβές στις πόρτες, η διαχωρισμένη πίσω αεροτομή και διάφοροι αγωγοί που βοηθούν στη μείωση της αντίστασης του αέρα, αυξάνοντας την απόδοση και την αυτονομία του αυτοκινήτου.
Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την «Premium Architecture» της Lotus, μία από τις τέσσερις νέες πλατφόρμες που έχουν σχεδιαστεί για ηλεκτροκίνηση μεγάλης εμβέλειας. Και ενώ το ηλεκτρικό SUV μάλλον δυσκολεύεται να συμμορφωθεί με τη φιλοσοφία του Colin Chapman για «απλότητα και μικρό βάρος», πιστεύουμε ότι θα έχει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η πλατφόρμα Premium Architecture θα έχει μεταξόνια από 2,998 έως 3,1 μέτρων και μπαταρίες χωρητικότητας από 90 kWh έως 120 kWh. Η Lotus υποστηρίζει ότι τα αυτοκίνητα της με αυτή την πλατφόρμα θα κάνουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα και θα έχουν εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 350 kW.
Η Lotus μιλά πλέον ανοιχτά για τη χρήση της Premium Architecture σε «μια ολοκαίνουργια γκάμα οχημάτων lifestyle» , που πιστεύεται ότι θα είναι SUV και «θα εκτοξεύσει τη Lotus σε μια νέα εποχή υψηλότερου όγκου λιανικών πωλήσεων και σημαντικών εσόδων».
Σε αντίθεση με τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας που κατασκευάζονται στο Hethel, τα μοντέλα «lifestyle» της Lotus θα κατασκευάζονται στην Κίνα, σε ένα νέο εργοστάσιο 1,07 δις ευρώ στη Wuhan.