Διαβάστε στο motorone.gr: Σε δοκιμές εξέλιξης η νέα γενιά του Volkswagen Passat
Η Volkswagen είναι πιθανό να σταματήσει τη sedan έκδοση του μοντέλου και να εστιάσει στη hatchback και τη Station Wagon
Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Passat εντοπίστηκε σε χειμερινές δοκιμές σε έκδοση Station Wagon, πριν την παρουσίαση του το 2023 και πιστεύουμε ότι θα μπορούσε να έχει εκδόσεις μόνο hatchback και Station Wagon, διακόπτοντας τη sedan. Με δεδομένη τη στροφή της αγοράς στα SUV, κάτι τέτοιο δεν θα ήταν παράξενο, ειδικά με το ίδιου μεγέθους Arteon που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το Passat. Υπάρχει επίσης πίεση από κάτω, καθώς το τελευταίο Golf Estate είναι μεγαλύτερο από ποτέ, επομένως η ευελιξία και η πρακτικότητα θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το νέο Passat.
Αυτές οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι το Passat θα είναι σχεδιαστικά εξελιγμένο σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, διατηρώντας όμως το νεύρο στο ύψος των χειρολαβών, τους προβολείς που ενσωματώνονται στη μάσκα και τα μεμονωμένα πίσω φώτα αντί για τη μπάρα που έχουν τα νέα ID.4 και ID.5. Υπάρχουν επίσης αγωγοί στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα που θα βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.
Το Passat θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB και θα κατασκευάζεται στη Μπρατισλάβα μαζί με το επόμενης γενιάς Skoda Superb. Η κατασκευή του VW μεταφέρθηκε από τη Γερμανία για να δώσει χώρο για την κατασκευή του ID.4 και των εκδόσεων παραγωγής των ID. Vizzion και ID. Space Vizzion.
Το μεταξόνιο του Passat είναι πιθανό να μεγαλώσει ώστε να φτάσει στα 2,85 μέτρα του Superb. Αυτό θα δώσει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, αλλά το επιπλέον μήκος θα μεγαλώσει και το χώρο των αποσκευών, χαράσσοντας μια νέα γραμμή για το Passat ως την πιο πρακτική επιλογή της μάρκας που δεν είναι SUV ή επαγγελματικό όχημα.
Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση θα καλύπτεται από την έκδοση παραγωγής του ID. Space Vizzion, ώστε το Passat να μπορεί να συνεχίσει να καλύπτει τις ανάγκες των αγοραστών που θέλουν έναν παραδοσιακό κινητήρα. Η δημοτικότητα του ντίζελ σε αυτήν την κατηγορία έχει πέσει τα τελευταία χρόνια, αλλά το Passat θα συνεχίσει να προσφέρεται με την πιο πρόσφατη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 2.0 TDI που θα αποδίδει ισχύ από 150 έως 200 ίππων. Η τετρακίνηση 4MOTION θα είναι επίσης διαθέσιμη και θα μπορούσε να εμφανιστεί σε ένα ανανεωμένο μοντέλο Alltrack.
Η βενζίνη θα παίξει δευτερεύοντα ρόλο, αλλά θα είναι μια σημαντική γέφυρα προς μια γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων, που αναμένεται να έχει δύο επιλογές : μια με περίπου 200 ίππους και μια πιο ισχυρή έκδοση GTE, η οποία είναι πιθανό να κυκλοφορήσει με μεγαλύτερη μπαταρία από τη μονάδα 13 kWh που χρησιμοποιεί το σημερινό Passat GTE και να δίνει πολύ μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, πιθανώς έως 96 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα βελτιωμένη θα έιναι και η τεχνολογία φόρτισης, πηγαίνοντας από 3,6 kW σε 11 kW.
Με τις απαγορεύσεις για κινητήρες εσωτερικής κάυσης από τα τέλη της δεκαετίας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, το επόμενο Passat θα μπορούσε να είναι το τελευταίο με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.
Αυτές οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι το Passat θα είναι σχεδιαστικά εξελιγμένο σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, διατηρώντας όμως το νεύρο στο ύψος των χειρολαβών, τους προβολείς που ενσωματώνονται στη μάσκα και τα μεμονωμένα πίσω φώτα αντί για τη μπάρα που έχουν τα νέα ID.4 και ID.5. Υπάρχουν επίσης αγωγοί στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα που θα βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.
Το Passat θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB και θα κατασκευάζεται στη Μπρατισλάβα μαζί με το επόμενης γενιάς Skoda Superb. Η κατασκευή του VW μεταφέρθηκε από τη Γερμανία για να δώσει χώρο για την κατασκευή του ID.4 και των εκδόσεων παραγωγής των ID. Vizzion και ID. Space Vizzion.
Το μεταξόνιο του Passat είναι πιθανό να μεγαλώσει ώστε να φτάσει στα 2,85 μέτρα του Superb. Αυτό θα δώσει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, αλλά το επιπλέον μήκος θα μεγαλώσει και το χώρο των αποσκευών, χαράσσοντας μια νέα γραμμή για το Passat ως την πιο πρακτική επιλογή της μάρκας που δεν είναι SUV ή επαγγελματικό όχημα.
Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση θα καλύπτεται από την έκδοση παραγωγής του ID. Space Vizzion, ώστε το Passat να μπορεί να συνεχίσει να καλύπτει τις ανάγκες των αγοραστών που θέλουν έναν παραδοσιακό κινητήρα. Η δημοτικότητα του ντίζελ σε αυτήν την κατηγορία έχει πέσει τα τελευταία χρόνια, αλλά το Passat θα συνεχίσει να προσφέρεται με την πιο πρόσφατη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 2.0 TDI που θα αποδίδει ισχύ από 150 έως 200 ίππων. Η τετρακίνηση 4MOTION θα είναι επίσης διαθέσιμη και θα μπορούσε να εμφανιστεί σε ένα ανανεωμένο μοντέλο Alltrack.
Η βενζίνη θα παίξει δευτερεύοντα ρόλο, αλλά θα είναι μια σημαντική γέφυρα προς μια γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων, που αναμένεται να έχει δύο επιλογές : μια με περίπου 200 ίππους και μια πιο ισχυρή έκδοση GTE, η οποία είναι πιθανό να κυκλοφορήσει με μεγαλύτερη μπαταρία από τη μονάδα 13 kWh που χρησιμοποιεί το σημερινό Passat GTE και να δίνει πολύ μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, πιθανώς έως 96 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα βελτιωμένη θα έιναι και η τεχνολογία φόρτισης, πηγαίνοντας από 3,6 kW σε 11 kW.
Με τις απαγορεύσεις για κινητήρες εσωτερικής κάυσης από τα τέλη της δεκαετίας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, το επόμενο Passat θα μπορούσε να είναι το τελευταίο με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.