Διαβάστε στο motorone.gr: Ετοιμάζεται το Peugeot 4008 με τα SUV χαρακτηριστικά
Με αυτό το αυτοκίνητο η Peugeot σκοπεύει να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των coupe-SUV.
Το αναμενόμενο crossover Peugeot 4008 εντοπίστηκε σε δοκιμές πριν την επίσημη αποκάλυψή του αργότερα μέσα στη χρονιά. Παρά το έντονο καμουφλάζ, είναι ξεκάθαρο το κομψό αμάξωμα του αντιπροσώπου της γαλλικής εταιρείας ανερχόμενη κατηγορία των coupe SUV, όπου θα ανταγωνιστεί τα Toyota C-HR, Renault Arkana και Volkswagen T-Roc, καθώς θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του 308 hatchback και του 3008 SUV στη γκάμα της μάρκας.
Στο εμπρός μέρος φαίνονται ξεκάθαρα τα φώτα ημέρας ενώ η σχεδίαση των προβολέων βασίζεται στο νέο 308 hatchback. Παρά το καμουφλάζ μπορούμε να διακρίνουμε τη χαμηλότερη γραμμή οροφής σε σχέση με το 3008, καθώς και το κεκλιμένο πίσω μέρος που του δίνει μια πιο σπορ εμφάνιση. Τα τριπλά πίσω φώτα που υπάρχουν στην υπόλοιπη σειρά της μάρκας είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κάνουν την εμφάνισή τους στο 4008.
Η αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 του Ομίλου Stellantis θα κρύβεται κάτω από το 4008 και θα του επιτρέπει να χρησιμοποιήσει τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 130 ίππων, τον plug-in υβριδικό 225 ίππων ή ακόμα και τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων 130 ίππων. Είναι πιθανό αυτοί οι κινητήρες να είναι συνδυάζονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Με δεδομένο ότι το 308 θα αποκτήσει σύντομα μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-308, ίσως ετοιμάζεται και ένα e-4008. Στο e-308 των 156 ίππων, μια μπαταρία 54 kWh παρέχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων, αλλά ο ίδιος κινητήρας στο πιο βαρύ e-4008 πιθανότατα θα παρέχει μικρότερη αυτονομία. Όμως ακόμα κι έτσι, θα παραμείνει ανταγωνιστικό με τις βασικές εκδόσεις των Skoda Enyaq Coupe και Volkswagen ID.5.
Δεν έχουμε δει ακόμα το εσωτερικό του νέου 4008, αλλά πιστεύουμε ότι θα έχει στοιχεία από το 308, όπως η οθόνη αφής 10 ιντσών στη μέση του ταμπλό και το πιο πρόσφατο σύστημα ψυχαγωγίας i-Connect με Android Auto και Apple CarPlay.
Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το κόστος , αλλά υπολογίζουμε μια αρχική τιμή περίπου 35.600 ευρώ.
Στο εμπρός μέρος φαίνονται ξεκάθαρα τα φώτα ημέρας ενώ η σχεδίαση των προβολέων βασίζεται στο νέο 308 hatchback. Παρά το καμουφλάζ μπορούμε να διακρίνουμε τη χαμηλότερη γραμμή οροφής σε σχέση με το 3008, καθώς και το κεκλιμένο πίσω μέρος που του δίνει μια πιο σπορ εμφάνιση. Τα τριπλά πίσω φώτα που υπάρχουν στην υπόλοιπη σειρά της μάρκας είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κάνουν την εμφάνισή τους στο 4008.
Η αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 του Ομίλου Stellantis θα κρύβεται κάτω από το 4008 και θα του επιτρέπει να χρησιμοποιήσει τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 130 ίππων, τον plug-in υβριδικό 225 ίππων ή ακόμα και τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων 130 ίππων. Είναι πιθανό αυτοί οι κινητήρες να είναι συνδυάζονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Με δεδομένο ότι το 308 θα αποκτήσει σύντομα μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-308, ίσως ετοιμάζεται και ένα e-4008. Στο e-308 των 156 ίππων, μια μπαταρία 54 kWh παρέχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων, αλλά ο ίδιος κινητήρας στο πιο βαρύ e-4008 πιθανότατα θα παρέχει μικρότερη αυτονομία. Όμως ακόμα κι έτσι, θα παραμείνει ανταγωνιστικό με τις βασικές εκδόσεις των Skoda Enyaq Coupe και Volkswagen ID.5.
Δεν έχουμε δει ακόμα το εσωτερικό του νέου 4008, αλλά πιστεύουμε ότι θα έχει στοιχεία από το 308, όπως η οθόνη αφής 10 ιντσών στη μέση του ταμπλό και το πιο πρόσφατο σύστημα ψυχαγωγίας i-Connect με Android Auto και Apple CarPlay.
Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το κόστος , αλλά υπολογίζουμε μια αρχική τιμή περίπου 35.600 ευρώ.