Οι κανονισμοί για τον θόρυβο δείχνουν την πόρτα της εξόδου από την Ευρώπη στο Nissan GT-R.

Η Nissan επιβεβαίωσε και επίσημα ότι θα σταματήσει την παραγωγή του GT-R μετά το τέλος του Μαρτίου. Μετά από 13 χρόνια εμπορικής πορείας στην ευρωπαϊκή αγορά, το πανίσχυρο σπορ ιαπωνικό μοντέλο επιδόσεων θα σταματήσει λόγω των νέων κανονισμών θορύβου στην ΕΕ που θα τεθούν σε ισχύει από την 1η Ιουλίου του 2022.

Το Nissan GT-R έκανε πρεμιέρα στην Ευρώπη το 2009 ως ένα σπορ μοντέλο που θα αποτελούσε αντίπαλο δέος σε καταξιωμένες προτάσεις όπως η Porsche 911 Turbo. Με V6 κινητήρα τοποθετημένο μπροστά και τη βοήθεια δύο turbo απέδιδε αρχικά περίπου 480 με 500 ίππους, έχοντας άκρως ελκυστική τιμή -για τα δεδομένα της κατηγορίας-, που ξεκινούσε από τα 80.000 ευρώ.

Η εξέλιξη το έκανε ακόμα πιο ισχυρό, φτάνοντας περίπου τους 600 ίππους στη γρήγορη εκδοχή του GT-R Nismo με την τιμή όμως να ακολουθεί την ανοδική πορεία της ισχύος. Δυστυχώς οι αυστηρές νόρμες περί θορύβου που θα εφαρμοστούν από το καλοκαίρι στην Ευρώπη, βάζουν τέλος στην παραγωγή του.

 

Η Nissan δεν έχει ανακοινώσει επίσημα αν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτρικός αντικαταστάτης του μοντέλου που θα έχει τα σήματα του GT-R.