Διαβάστε motorone.gr: Το Honda Civic e -HEV συνδυάζει την κληρονομιά με τον εξηλεκτρισμό
Η Honda παρουσίασε το νέο Civic e:HEV, που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των προηγούμενων γεναιών του μοντέλου με ένα αποδεδειγμένο και αποδοτικό υβριδικό κινητήριο σύνολο.
H Honda εορτάζει φέτος την 50ή επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία του Civic το 1972 και παρουσίασε την 11η γενιά του μοντέλου, το οποίο φέρει το υβριδικό κινητήριο σύνολο της ιαπωνικής εταιρείας e:HEV. Με αυτό τον τρόπο, η Honda ολοκλήρωσε τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας μοντέλων της.
Το εντελώς καινούργιο Civic ενσαρκώνει μια νέα, προοδευτική και συναρπαστική προσέγγιση στο σχεδιασμό του. Διαθέτει μια κομψή και σπορ σιλουέτα, η οποία επιτεύχθηκε με την εφαρμογή ενός χαμηλότερου κατά 25 χιλιοστά καπό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ έχει αυξηθεί το εμβαδό των γυάλινων επιφανειών, για να δημιουργηθεί ένα ευήλιο εσωτερικό. Για να αποπνέει μια εκλεπτυσμένη, πολυτελή αίσθηση, έχει εφαρμοστεί αθόρυβη επίστρωση στο αμάξωμα, με πιο καθορισμένες γραμμές που αναδεικνύουν βασικές λεπτομέρειες.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Civic, η βάση της πρώτης κολώνας έχει τοποθετηθεί πιο πίσω, για να ευθυγραμμιστεί με το κέντρο των μπροστινών τροχών, γεγονός που δίνει στο αυτοκίνητο πιο ισορροπημένη αναλογία στο προφίλ, που κάνει τους τροχούς να φαίνονται μεγαλύτεροι. Το υψηλότερο σημείο της οροφής έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά από το προηγούμενο Civic, με μια ήπια κλίση προς την πίσω πόρτα, δημιουργώντας μια κομψή εμφάνιση.
Παρά τη νέα προσέγγιση της αισθητικής, η φημισμένη πρακτικότητα και η ανθρωποκεντρική σκέψη της οικογένειας Civic παραμένει βασικό χαρακτηριστικό. Οι πλευρικοί καθρέπτες είναι πλέον προσαρτημένοι απευθείας στις εμπρός πόρτες, συμβάλλοντας στη μείωση περιττών τυφλών σημείων και υποστηρίζοντας την ασφάλεια των οδηγών και των επιβατών. Το παρμπρίζ παρέχει ευρύτερο οπτικό πεδίο, ενώ μεγαλύτερες είναι και οι οθόνες πίσω από το τιμόνι (10,2”) και η κεντρική αφής (9”). Παράλληλα ο βασικός εξοπλισμός παρέχει 8 ηχεία, ενώ υπάρχει και η επιλογή καμπίνας με 12 ηχεία της Bose.
Πέραν της καλύτερης οδηγικής συμπεριφοράς και σταθερότητας που προσφέρει το αυξημένο κατά 35 χιλιοστά μεταξόνιο, σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μετατρόχιο στον πίσω άξονα, επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν μια πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών. Το βάρος έχει ελαττωθεί κατά 20% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Για πρώτη ένα Civic διαθέτει θύρα χώρου αποσκευών κατασκευασμένη από ρητίνη, ενώ το άνοιγμα στο πίσω μέρος είναι μεγαλύτερο, για πιο εύκολη φόρτωση.
To δοκιμασμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο της Honda e:HEV που θα προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό του Civic, συνδυάζει μια καινούργια μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών με δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, κύκλου Atkinson. H μονάδα παράγει συνδυαστική ισχύ 184 ίππων (135 kW), με ροπή 315 Nm και θερμική απόδοση που αγγίζει το 41%, μια από τις υψηλότερες τιμές για αυτοκίνητα παραγωγής. Το νέο Civic στοχεύει να πετύχει κατανάλωση μικρότερη των 5 λίτρων ανά 100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ.
Honda Civic e:HEVHonda Civic e:HEVHonda Civic e:HEV
Στον τομέα της ασφάλειας, το Civic παρουσιάζει την επεκταμένη σουίτα Sensing της Honda, που περιλαμβάνει μια ευρυγώνια εμπρός κάμερα 100 μοιρών και αναβαθμισμένη τεχνολογία αναγνώρισης πεζών δικυκλιστών, άλλων οχημάτων καθώς και γραμμών και ορίων οδοστρώματος. Για πρώτη φορά, το Civic είναι εφοδιασμένο με 8 αισθητήρες sonar, 4 εμπρός και 4 πίσω.
Συνδυάζοντας εκλεπτυσμένη, καθαρή εξωτερική σχεδίαση, ευήλιο εσωτερικό, προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και ιδανική ισορροπία οικονομίας και επιδόσεων, το ολοκαίνουργιο Civic e:HEV είναι η πιο δυναμική, αποδοτική και ασφαλής γενιά του μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2022.