Το όνομα Hispano Suiza έχει πλούσια ιστορία, με μια σειρά από πολυτελή προπολεμικά μοντέλα και ένα πελατολόγιο που περιελάμβανε τον Άλμπερτ Αϊνστάιν. Σήμερα, δύο εταιρείες μάχονται για τα δικαιώματα της μάρκας και η καθεμία έχει κατασκευάσει ένα κορυφαίο hypercar με το ίδιο όνομα. Η Maguari HS1 GTS ήταν στα σκαριά για πάνω από μια δεκαετία, με τον πρώην σχεδιαστή της Audi, Erwin Leo Himmel να σχεδιάζει ένα concept για το αυτοκίνητο που έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2010.

Tώρα, 12 χρόνια αργότερα, η έκδοση παραγωγής μοιράζεται την ίδια κομψή σιλουέτα με εκείνο το αυτοκίνητο, αλλά με μια εκσυγχρονισμένη, επιθετική σχεδίαση που ξεκινά με μια ανοικτή εμπρός μάσκα, η οποία εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου και ενσωματώνεται με μια σειρά στενών προβολέων και με σχήμα αιχμής δόρατος στο ρύγχος.

Υπάρχουν μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα πίσω από τις πόρτες για την απαγωγή θερμότητας του κεντρικά τοποθετημένου κινητήρα. Στερεωμένες στις πόρτες, φαίνεται να είναι ψηφιακές κάμερες αντί για καθρέπτες. Το ασημένιο καπό, οροφή και πίσω μέρος έρχεται κάνει αντίθεση με το χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος, ενώ σφηνοειδής είναι ο σχεδιασμός και του πίσω μέρους.

Τα λεπτά πίσω φώτα εκτείνονται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Διαθέτει επίσης μεγάλο διαχύτη και τετράγωνες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Μια σειρά από ραβδώσεις κάτω από τα πίσω φώτα φαίνεται να απορροφούν τη θερμότητα που παράγεται από τον V10 κινητήρα που διαθέτει διπλό τούρμπο.

Πρόκειται για μια μονάδα 5,5 λίτρων, η οποία συνδυάζεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων που λειτουργεί και με επιλογείς πίσω από το τιμόνι. Η μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 1.200 ίππους στις 8.400 σ.α.λ., και η ροπή σκαρφαλώνει στα 1.100 Nm. Το αρχικό concept της Γενεύης ήταν εφοδιασμένο με έναν V10 5,2 λίτρων που προέρχεται από τη Lamborghini, οπότε είναι πιθανό το αυτοκίνητο παραγωγής να χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση αυτού του κινητήρα, με αυξημένη χωρητικότητα.

Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς, αλλά ακόμα και χωρίς τετρακίνηση, η HS1 GTS μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα χάρη σε ένα ζευγάρι τεράστιων πίσω ελαστικών πλάτους 335 χλστ. Φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 360 km/h. Ωστόσο, οι δημιουργοί του ισχυρίζονται ότι είναι εφικτό να ξεπεράσει τα 400 χλμ./ώρα.

Ένα σετ φρένων από ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά παρέχει τη δυνατότητα πέδησης για όλη αυτή την ταχύτητα. Παρά το πλαίσιο από αλουμίνιο και τα πάνελ του αμαξώματος από ανθρακονήματα, η HS1 GTS ζυγίζει 1.890 κιλά, δηλαδή πολύ περισσότερα από άλλα μη υβριδικά hypercars. Η Hispano Suiza δεν έχει αναφέρει λεπτομερώς το κόστος του νέου μοντέλου, αλλά προσφέρει εξατομικευμένες επιλογές για κάθε πελάτη, συμπεριλαμβανομένων μοναδικών εσωτερικών επενδύσεων, χρωμάτων και των καλύτερων υλικών που μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα, όπως αναφέρει η εταιρεία.