Διαβάστε στο motorone.gr: Λίγο πριν την παραγωγή η Bugatti Centodieci
Το μοντέλο που αποτίει φόρο τιμής στο EB110 των ‘90s με τον V12 κινητήρα των 3,5 λίτρων με τα 4 turbo και τους 610 ίππους.
Μόλις δέκα Bugatti Centodieci θα κατασκευαστούν, ωστόσο η Γαλλική μάρκα ακολουθεί την ίδια διαδικασία δοκιμών και ανάπτυξης με τα μοντέλα μαζικής παραγωγής. Αντί για τον V12 που είχε η EB110, η Centodieci εφοδιάζεται με έναν 8λιτρο κινητήρα W16 με απόδοση 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ. μέχρι τα 200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και μέχρι τα 300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 χλμ./ώρα!
Κατά τη διάρκεια των πολύμηνων δοκιμών οι οδηγοί και οι μηχανικοί της Bugatti συγκεντρώνουν τεχνικά και οδηγικά δεδομένα σε διαφορετικές διαδρομές. Το πρωτότυπο του Centodieci ολοκλήρωσε συνολικά πάνω από 50.000 χιλιόμετρα δοκιμών.
Το λευκό μοντέλο προπαραγωγής κάνει πολλούς γύρους στα χέρια τριών οδηγών μέσα σε διαφορετικές πίστες. Οι δοκιμές αντοχής απαιτούν εξαιρετικές τεχνικές γνώσεις, μέγιστη συγκέντρωση και πολύ καλή γνώση του οχήματος. Η πίστα στο Nardò παρέχει ιδανικές συνθήκες για εντατικές δοκιμές αντοχής.
Με μήκος 12,6 χιλιόμετρα και διάμετρο τεσσάρων χιλιομέτρων, θεωρείται η ταχύτερη πίστα στον κόσμο και είναι ιδανική για τα 380 χλμ./ώρα της Centodieci. Το Nardò παρέχει 70 χιλιόμετρα διαδρομών με διαφορετικές επιφάνειες, επιτρέποντας εκτεταμένες δοκιμές για τον έλεγχο όλων των εξαρτημάτων και λειτουργιών του οχήματος. Καθημερινά η Centodieci κάνει έως και 1.200 χιλιόμετρα σταματώντας μόνο για τεχνικούς ελέγχους, ανεφοδιασμό και αλλαγές οδηγών.
Μόλις ολοκληρωθεί η τελική αξιολόγηση, το πρώτο από τα μόλις 10 αυτοκίνητα, που κοστίζουν από οκτώ εκατομμύρια ευρώ, θα μπει στην παραγωγή. Στο Molsheim Atelier της Αλσατίας, η Centodieci θα κατασκευαστεί με μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια και όλα τα αυτοκίνητα πρόκειται να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους μέσα στο έτος.