Η επόμενης γενιάς AMG GT ετοιμάζεται και εμείς την εντοπίσαμε σε δοκιμές μαζί ένα πρωτότυπο μοντέλο της έκδοσης GT 63.

Οι δοκιμές εξέλιξης της επόμενης Mercedes-AMG GT έχουν αρχίσει και εντοπίσαμε μια GT 63 με κινητήρα V8 να δοκιμάζεται παράλληλα με ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο της βασικής έκδοσης που θα μπορούσε να χρησιμοποιεί υβριδικό V6 κινητήρα. Μετά το ντεμπούτο της ακόμα πιο σπορ SL roadster της, η Mercedes-AMG ετοιμάζεται να λανσάρει μια πιο σκληροπυρηνική δεύτερη γενιά AMG GT. Η αντίπαλος της Porsche 911 θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που θα μοιράζεται με την SL και θα κάνει τη GT ακόμα πιο σπορ από το προηγούμενο μοντέλο.

Οι φωτογράφοι μας έχουν εντοπίσει δύο παραλλαγές του νέου αυτοκινήτου σε δοκιμές εξέλιξης. Τη GT 63 με κινητήρα V8 και την βασική έκδοση που θα κυκλοφορήσει ως GT 53 ή GT 55 ανάλογα με τον κινητήρα που θα χρησιμοποιεί. Μια GT 53 με υβριδικό σύστημα από την τετράθυρη  Mercedes AMG GT 53 είναι πιθανή. Στο τετράθυρο μοντέλο ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 435 ίππων, που συμπληρώνονται από έναν ηλεκτροκινητήρα 22 ίππων.

 

Ωστόσο, θα μπορούσαμε να δούμε και μια GT 55 με μια τροποποιημένη έκδοση του κινητήρα V8 4,0 λίτρων της Mercedes-AMG SL 55, με 475 ίππους. Το σίγουρο είναι ότι η AMG GT 63 θα υιοθετήσει τον 4λιτρο V8 κινητήρα με δύο υπερσυμπιεστές της AMG με δυνατότητα ισχύος άνω των 608 ίππων, που θα διαχωρίσει αυτή την έκδοση από την SL 63. Όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί για το cabrio μοντέλο, μια plug-in υβριδική έκδοση E-Performance V8 θα μπορούσε να υπάρχει και στη γκάμα της νέας GT με ισχύ άνω των 811 ίππων.

 

Η νέα AMG GT θα προσφέρει μια ακόμη πιο αγωνιστικού τύπου εμπειρία οδήγησης όπως προδίδει το επανασχεδιασμένο αμάξωμα. Οι έντονες καμπύλες το μακρύ καπό και η μάσκα Panamericana, χαρακτηριστικά των AMG GT, είναι εμφανή στα καμουφλαρισμένα μοντέλα προπαραγωγής. Το μόνο οπτικό χαρακτηριστικό που διαχωρίζει τις δύο εκδόσεις είναι οι απολήξεις της εξάτμισης. Το βασικό μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις στρογγυλές εξατμίσεις ενώ η GT 63 έχει τέσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις.

Χάρη στη νέα πλατφόρμα MSA που υποστηρίζει την τετρακίνηση 4MATIC+, η επόμενη AMG GT είναι πιθανό να σπάσει την παράδοση του απερχόμενου μοντέλου και να έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς. Όπως και σε άλλα τετρακίνητα μοντέλα AMG, οι ρυθμίσεις θα προσφέρουν οδηγοκεντρική συμπεριφορά, στέλνοντας περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα και με τις παραμέτρους του συστήματος να αλλάζουν ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, ενισχύοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα. Περιμένουμε επίσης να έχει τετραδιεύθυνση, την προσαρμοζόμενη ανάρτηση Active Ride Control της AMG και τεχνολογία anti-roll.

 

Αναμένεται ότι το εσωτερικό της επόμενης AMG GT θα είναι αναθεωρημένο, κληρονομώντας ενδεχομένως στοιχεία από την καμπίνα της SL, συμπεριλαμβανομένης μιας οθόνης αφής 11,9 ιντσών.

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της AMG, Jochen Hermann, έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η επόμενη GT δεν θα έχει μορφή roadster, αφού η νέα SL καλύπτει αυτήν την κατηγορία της αγοράς. Δεν είναι γνωστό αν η GT θα κληρονομήσει τη διάταξη 2+2 θέσεων της SL ή αν θα παραμείνει ένα αυστηρά διθέσιο αυτοκίνητο.