Αυτό είναι το εντελώς νέο smart #1 που αντιπροσωπεύει την έναρξη μιας νέας εποχής για την εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τα αυτοκίνητα πόλης. Πρόκειται για ένα compact ηλεκτρικό μοντέλο, που έχει εξελιχθεί από κοινού από τις Daimler και Gelly και σηματοδοτεί τη μετάβαση της εταιρείας στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή της.


Το νέο smart #1 βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που ονομάζεται SEA και προέρχεται από τη Gelly. Αυτή θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία και μιας νέας σχεδιαστικής ταυτότητας. Λογικά και τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν αυτό θα χρησιμοποιούν το «#» στην ονοματολογία τους, με αυτή να προσδιορίζεται περισσότερο με χρονολογική σειρά, παρά την κατηγορία που θα υπάγονται ή το μέγεθος που θα έχουν.


Από την πρεμιέρα του το #1 θα εφοδιάζεται με μπαταρία 66 kWh που του χαρίζει σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αυτονομία που αγγίζει τα 440 χιλιόμετρα. Με δυνατότητα φόρτισης 150 kW μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από 10-80% σε μόλις 30 λεπτά της ώρας, ενώ με φορτιστή 22 kW για την ίδια διαδικασία απαιτεί περίπου 3 ώρες.

Η μπαταρία δίνει ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό κινητήρα που είναι τοποθετημένος πίσω, με την απόδοση να είναι 272 ίπποι και 343 Nm ροπής. Επίσημα στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις του δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Με δεδομένο ότι στην πρωτότυπη μορφή του παρουσιάστηκε με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, τετρακίνηση και 326 ίππους, δεν θα είναι καθόλου απίθανο να δούμε σε δεύτερο χρόνο μια τέτοια έκδοση που θα διευρύνει το πεδίο δράσης του αυτοκινήτου, προσφέροντας παράλληλα καλύτερες επιδόσεις.


Όσον αφορά τις διαστάσεις του #1 το τοποθετούν στην κατηγορία των B-SUV, αφού το μήκος του είναι 4,27 μ. με το μεταξόνιο να είναι 2,75 μ. και τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 323 λίτρων που διευρύνεται στα 411 λίτρα, με τη μετακίνηση των πίσω καθισμάτων κατά το διαμήκη άξονα κατά 13 εκατοστά. Σχεδιαστικά κυριαρχούν οι καμπύλες, με γνώμονα την αεροδυναμική, ενώ η συνολική εικόνα είναι δίχως άλλο μοντέρνα.



Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι σύγχρονη, δίνοντας προβάδισμα στην πρακτικότητα, κάτι που… σιγοντάρει και το μακρύ μεταξόνιο. Ο έλεγχος των λειτουργιών γίνεται μέσα από τη μεγάλη οθόνη 12,8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και έχει τη δυνατότητα αναβαθμίσεων «over the air», με τα φυσικά χειριστήρια να απουσιάζουν. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός, με το μέγεθος της οθόνης να είναι 9,2 ίντσες, ενώ το head-up display που προβάλει πληροφορίες εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού είναι 10 ιντσών.

Μέρος του πακέτου Advanced Driver Assistance System είναι και η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, ενώ προσφέρεται μαζί και το προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go, διατήρηση της λωρίδας, αναγνώριση τυφλού σημείου και σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματο παρκάρισμα και προσαρμοζόμενη μεγάλη δέσμη φώτων. Επίσης διαθέτει 7 αερόσακους.