Διαβάστε στο motorone.gr: Νέα ειδική έκδοση Ford GT Holman Moody Heritage Edition
Ο αγώνας ορόσημο της Ford με τα τρία αυτοκίνητα της να περνούν πρώτα τη γραμμή του τερματισμού στον 24ωρο αγώνα του Le Mans του 1966 τιμάται για δεύτερη φορά με μια ειδική έκδοση του supercar Ford GT.
Το Ford GT Holman Moody Heritage Edition πήρε το όνομα και το χρώμα του από το αυτοκίνητο με τον αριθμό 5 της Holman & Moody’s που τερμάτισε τρίτο πίσω από τα άλλα δύο Shelby και ήταν βαμμένο σε χρυσό και κόκκινο χρώμα.
Το νέο GT έχει κάποιες πινελιές που οι οδηγοί Ronnie Bucknum και Dick Hutcherson δεν είχαν στο MkII τους στη δεκαετία του ’60. Εξωτερικά έχει γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στις ζάντες 20 ιντσών, στο μπροστινό splitter, στα μαρσπιέ, στους εξωτερικούς καθρέφτες, στον πίσω διαχύτη και στις περσίδες που πλαισιώνουν το πίσω τζάμι.
Στο εσωτερικό υπάρχουν επιφάνειες από εμφανές carbon στα εσωτερικά μαρσπιέ και στις κεντρικές κονσόλες, καθώς και ο αριθμός 5 στις επενδύσεις των θυρών. Τα καθίσματα από ανθρακονήματα είναι επενδυμένα από ύφασμα Alcantara με χρυσές ραφές. Χρυσές λεπτομέρειες υπάρχουν και σε άλλα σημεία της καμπίνας όπως κάποιοι διακόπτες και τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.
Μηχανικά, είναι πανομοιότυπο με το GT παραγωγής, με τον V6 κινητήρα 3,5-λίτρων με διπλό turbo τοποθετημένο στη μέση, που αποδίδει 660 ίππους. Την κατασκευή της ειδικής σειράς έχει αναλάβει η Multimatic στον Καναδά.
Η Ford δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του Holman Moody Heritage Edition, που έιναι η τελευταία ειδική έκδοση του GT. Τα περισσότερα αυτοκίνητα της σειράς έχουν ανώτατο όριο στις 50 μονάδες, ωστόσο η έκδοση Heritage ’66 του 2017, που βασίστηκε στο αυτοκίνητο που κέρδισε με τον αριθμό 2 στις πόρτες, περιορίστηκε σε μόλις 27 μονάδες.
Το Ford GT Holman Moody Heritage Edition πήρε το όνομα και το χρώμα του από το αυτοκίνητο με τον αριθμό 5 της Holman & Moody’s που τερμάτισε τρίτο πίσω από τα άλλα δύο Shelby και ήταν βαμμένο σε χρυσό και κόκκινο χρώμα.
Το νέο GT έχει κάποιες πινελιές που οι οδηγοί Ronnie Bucknum και Dick Hutcherson δεν είχαν στο MkII τους στη δεκαετία του ’60. Εξωτερικά έχει γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στις ζάντες 20 ιντσών, στο μπροστινό splitter, στα μαρσπιέ, στους εξωτερικούς καθρέφτες, στον πίσω διαχύτη και στις περσίδες που πλαισιώνουν το πίσω τζάμι.
Στο εσωτερικό υπάρχουν επιφάνειες από εμφανές carbon στα εσωτερικά μαρσπιέ και στις κεντρικές κονσόλες, καθώς και ο αριθμός 5 στις επενδύσεις των θυρών. Τα καθίσματα από ανθρακονήματα είναι επενδυμένα από ύφασμα Alcantara με χρυσές ραφές. Χρυσές λεπτομέρειες υπάρχουν και σε άλλα σημεία της καμπίνας όπως κάποιοι διακόπτες και τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.
Μηχανικά, είναι πανομοιότυπο με το GT παραγωγής, με τον V6 κινητήρα 3,5-λίτρων με διπλό turbo τοποθετημένο στη μέση, που αποδίδει 660 ίππους. Την κατασκευή της ειδικής σειράς έχει αναλάβει η Multimatic στον Καναδά.
Η Ford δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του Holman Moody Heritage Edition, που έιναι η τελευταία ειδική έκδοση του GT. Τα περισσότερα αυτοκίνητα της σειράς έχουν ανώτατο όριο στις 50 μονάδες, ωστόσο η έκδοση Heritage ’66 του 2017, που βασίστηκε στο αυτοκίνητο που κέρδισε με τον αριθμό 2 στις πόρτες, περιορίστηκε σε μόλις 27 μονάδες.