Το Rimac Nevera ολοκλήρωσε δύο εβδομάδες εντατικών χειμερινών δοκιμών στη Σουηδία, στο κέντρο Sottozero της Pirelli κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Με ασυνήθιστα υψηλές τις θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας, η ομάδα της Rimac έκανε τις απαραίτητες δοκιμές τις βραδινές ώρες που οι θερμοκρασίες ήταν αρκετά χαμηλές για να γίνουν οι ρυθμίσεις του ABS, του ESP και του torque-vectoring πριν αρχίσει η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων.

Μετά από χρόνια δοκιμών σε προσομοιωτές, το αμιγώς ηλεκτρικό Rimac Nevera των 1.914 ίππων έχει ήδη πάρει έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και οι πρώτες παραδόσεις με πελάτες σε όλο τον κόσμο θα γίνουν μέσα στους επόμενους δύο μήνες.

Για να εξασφαλίσει η εταιρεία ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν τέλεια σε όλες τις συνθήκες, έκανε ένα τελευταίο πρόγραμμα δοκιμών στη Σουηδία που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα των ειδικών κλιματικών θαλάμων και έδωσε την ευκαιρία να δοκιμαστούν στο Nevera τα προτεινόμενα χειμερινά ελαστικά Pirelli P Zero Winter. Το ελαστικό διακρίνεται από τη σήμανση στο πλάι που μαρτυρά την από κοινού ανάπτυξη του από την Pirelli και την Rimac. Τα θερινά ελαστικά του μοντέλου είναι τα Michelin Pilot Sport 4S.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τη Rimac Automobili, το Nevera θα παραχθεί μόλις σε 150 μονάδες. Το αυτοκίνητο των 1914 ίππων με μπαταρία 120 kWh, 6960 κυψελών, έχει 2360 Nm ροπής, κάνει 0-100 σε 1,85 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 412 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με μετρήσεις ανεξάρτητου φορέα, το Nevera είναι το μοντέλο με την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο, μεταξύ των μοντέλων παραγωγής.