Διαβάστε στο motorone.gr: Λίγο πριν την παραγωγή το νέο Audi A6 e-tron
Η Audi δοκίμασε το ηλεκτρικό μοντέλο γύρω και μέσα στην πίστα του Nurburgring στη Γερμανία.
Μια έκδοση παραγωγής του ηλεκτροκίνητου Audi A6 e-tron εντοπίστηκε σε δοκιμές από τους φωτογράφους μας στην πίστα αγώνων Nurburgring στη Γερμανία. Παρά το έντονο καμουφλάζ φαίνονται στοιχεία όπως οι διπλοί προβολείς και η χαρακτηριστική «fastback» γραμμή της οροφής που μοιράζεται με το σημερινό συμβατικό A7.
Η Audi αποκάλυψε το 2021 μια πρωτότυπη έκδοση του A6 e-tron, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Αυτό ήταν το ντεμπούτο της «Premium Platform Electric» (PPE) που θα υποστηρίξει μια σειρά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τύπου SUV, sedan, station και «Sportback». Η ηλεκτρική σειρά της Audi περιλαμβάνει σήμερα τα SUV e-tron και e-tron Sportback, το 4θυρο grand tourer e-tron GT και τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron.
Όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και το A6 e-tron concept πέτυχε συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,22, λίγο χειρότερο από το Cd 0,20 της Mercedes EQS, που είναι σήμερα το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το A6 concept χρησιμοποίησε όλα τα “κόλπα” σχεδιασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων για να βοηθήσουν στη χαμηλή αντίσταση του αέρα, από το κάλυμμα της μάσκας, την γραμμή οροφής και τις κάμερες στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών.
Οι προβολείς του A6 e-tron concept διαθέτουν προτζέκτορα που επιτρέπει την προβολή ταινιών και βιντεοπαιχνιδιών σε κάποια επιφάνεια, αντί της οθόνης του infotainment, κατά τη φόρτιση. Δεν γνωρίζουμε αν αυτό το χαρακτηριστικό θα υπάρχει στο αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά σίγουρα κάτι τέτοιο θα ξεπερνούσε την Hyperscreen της Mercedes ή το σύστημα ψυχαγωγίας της Tesla.
Στο μπροστινό μέρος υπάρχουν δύο τεράστιες εισαγωγές αέρα, που χρησιμεύουν για την ψύξη του συστήματος κίνησης, της μπαταρίας και των φρένων. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του A6 e-tron concept παράγουν 468 ίππους και 800 Nm ροπής συνολικά.
Η «Premium Platform Electric» είναι η μηχανική πλατφόρμα της Audi κατασκευασμένη για να υποστηρίξει μια σειρά διαφορετικών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Porsche. Αυτή η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει κυρίως τα ακριβότερα μοντέλα σε αντίθεση με την πλατφόρμα MEB του Ομίλου VW, η οποία βρίσκεται κάτω τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Volkswagen ID.4 και Skoda Enyaq iV.
Τόσο το μέγεθος της μπαταρίας όσο και το μεταξόνιο μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες διαφορετικών μοντέλων, επομένως η πλατφόρμα θα φιλοξενεί πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης και μεγέθη μπαταριών. Η Audi προβλέπει μοντέλα με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα χάρη σε μια μπαταρία 100 kWh και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Οι μικρότεροι κινητήρες υπολογίζεται ότι θα επιταχύνουν τα αυτοκίνητα από στάση στα 100 χλμ./ώρα κοντά στα 7 δευτερόλεπτα.
Η πλατφόρμα PPE της Audi διαθέτει επίσης αρχιτεκτονική φόρτισης 800 volt, όπως είδαμε στο e-tron GT και στην Porsche Taycan. Αυτή θα επιτρέψει στα επόμενα μοντέλα να φορτίζουν με ταχύτητα έως και 270 kW, επιτρέποντας τους να προσθέσουν αυτονομία 290 χιλιομέτρων με 10 λεπτά φόρτισης ή να ανεβάσουν το ποσοστό της μπαταρίας από το 5 στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.
Η Audi αποκάλυψε το 2021 μια πρωτότυπη έκδοση του A6 e-tron, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Αυτό ήταν το ντεμπούτο της «Premium Platform Electric» (PPE) που θα υποστηρίξει μια σειρά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τύπου SUV, sedan, station και «Sportback». Η ηλεκτρική σειρά της Audi περιλαμβάνει σήμερα τα SUV e-tron και e-tron Sportback, το 4θυρο grand tourer e-tron GT και τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron.
Όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και το A6 e-tron concept πέτυχε συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,22, λίγο χειρότερο από το Cd 0,20 της Mercedes EQS, που είναι σήμερα το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το A6 concept χρησιμοποίησε όλα τα “κόλπα” σχεδιασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων για να βοηθήσουν στη χαμηλή αντίσταση του αέρα, από το κάλυμμα της μάσκας, την γραμμή οροφής και τις κάμερες στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών.
Οι προβολείς του A6 e-tron concept διαθέτουν προτζέκτορα που επιτρέπει την προβολή ταινιών και βιντεοπαιχνιδιών σε κάποια επιφάνεια, αντί της οθόνης του infotainment, κατά τη φόρτιση. Δεν γνωρίζουμε αν αυτό το χαρακτηριστικό θα υπάρχει στο αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά σίγουρα κάτι τέτοιο θα ξεπερνούσε την Hyperscreen της Mercedes ή το σύστημα ψυχαγωγίας της Tesla.
Στο μπροστινό μέρος υπάρχουν δύο τεράστιες εισαγωγές αέρα, που χρησιμεύουν για την ψύξη του συστήματος κίνησης, της μπαταρίας και των φρένων. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του A6 e-tron concept παράγουν 468 ίππους και 800 Nm ροπής συνολικά.
Η «Premium Platform Electric» είναι η μηχανική πλατφόρμα της Audi κατασκευασμένη για να υποστηρίξει μια σειρά διαφορετικών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Porsche. Αυτή η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει κυρίως τα ακριβότερα μοντέλα σε αντίθεση με την πλατφόρμα MEB του Ομίλου VW, η οποία βρίσκεται κάτω τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Volkswagen ID.4 και Skoda Enyaq iV.
Τόσο το μέγεθος της μπαταρίας όσο και το μεταξόνιο μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες διαφορετικών μοντέλων, επομένως η πλατφόρμα θα φιλοξενεί πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης και μεγέθη μπαταριών. Η Audi προβλέπει μοντέλα με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα χάρη σε μια μπαταρία 100 kWh και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Οι μικρότεροι κινητήρες υπολογίζεται ότι θα επιταχύνουν τα αυτοκίνητα από στάση στα 100 χλμ./ώρα κοντά στα 7 δευτερόλεπτα.
Η πλατφόρμα PPE της Audi διαθέτει επίσης αρχιτεκτονική φόρτισης 800 volt, όπως είδαμε στο e-tron GT και στην Porsche Taycan. Αυτή θα επιτρέψει στα επόμενα μοντέλα να φορτίζουν με ταχύτητα έως και 270 kW, επιτρέποντας τους να προσθέσουν αυτονομία 290 χιλιομέτρων με 10 λεπτά φόρτισης ή να ανεβάσουν το ποσοστό της μπαταρίας από το 5 στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.