Διαβάστε στο motorone.gr: Η αγωνιστική Ferrari 296 GT3 στην πίστα του Fiorano
Δείτε την καινούργια αγωνιστική Ferrari 296 GT3 σε δοκιμές που πραγματοποίησε στην πίστα του Fiorano, λίγο έξω από τις εγκαταστάσεις της στο Maranello
H Ferrari ολοκλήρωσε δύο ημέρες δοκιμών της 296 GT3 στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano. Πρόκειται για το αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα διαδεχθεί την πολύ επιτυχημένη 488 GT3. Όπως συμβαίνει πολύ συχνά κατά τη διάρκεια δοκιμών στο Fiorano, κάποιοι που βρέθηκαν εκεί, απαθανάτισαν σε βίντεο τα περάσματα του καινούργιου αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο ήταν καμουφλαρισμένο. Εντούτοις, ήταν εμφανή τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν προστεθεί για να αυξήσουν την πρόσφυση στις στροφές, όπως η πίσω αεροτομή και ο μεγαλύτερος διαχύτης.
Η Ferrari 296 GT3, που θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο το 2023, έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη γαλλική ομάδα και εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών αυτοκινήτων Oreca. Θα αγωνίζεται στις κατηγορίες GTE, παράλληλα με το πρόγραμμα Hypercar στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), που σηματοδοτεί την εργοστασιακή επιστροφή της Ferrari στην ανώτερη κατηγορία των 24 Ωρών του Le Mans, όπου κατέκτησε τελευταία φορά τη νίκη το 1965, έχοντας κυριαρχήσει τα προηγούμενα χρόνια. Το 2023 θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Ferrari στην κατηγορία πρωτοτύπων έπειτα από 50 χρόνια απουσίας.
Η 296 GT3 διαθέτει έναν 3λιτρο V6 με διπλό turbo, χωρίς υβριδικό σύστημα όμως, το οποίο είναι διαθέσιμο στην έκδοση παραγωγής, καθώς η χρήση του απαγορεύεται από τους τεχνικούς κανονισμούς. Όπως είναι φυσικό, διαθέτει πιο σκληρές αναρτήσεις και έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος από την έκδοση παραγωγής. Τα οδηγικά καθήκοντα ανέλαβαν ο δύο φορές Πρωταθλητής στο GT World Challenge Europe, Alessandro Pier Guidi και ο επί σειρά ετών δοκιμαστής της Ferrari και τρεις φορές Πρωταθλητής FIA GT, Andrea Bertolini.
Όπως δήλωσε ο Bertolini, «Ήταν δύο πολύ συναρπαστικές ημέρες, επειδή οι προσδοκίες είναι υψηλές για αυτό το αυτοκίνητο. Από τα πρώτα κιόλας στάδια της εξέλιξης, είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσουμε ότι το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί τόσο στις ανάγκες τόσο των επαγγελματιών, όσο και των ερασιτεχνών οδηγών που θα αγωνιστούν με αυτό».
Η Ferrari 296 GT3, που θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο το 2023, έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη γαλλική ομάδα και εταιρεία κατασκευής αγωνιστικών αυτοκινήτων Oreca. Θα αγωνίζεται στις κατηγορίες GTE, παράλληλα με το πρόγραμμα Hypercar στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), που σηματοδοτεί την εργοστασιακή επιστροφή της Ferrari στην ανώτερη κατηγορία των 24 Ωρών του Le Mans, όπου κατέκτησε τελευταία φορά τη νίκη το 1965, έχοντας κυριαρχήσει τα προηγούμενα χρόνια. Το 2023 θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Ferrari στην κατηγορία πρωτοτύπων έπειτα από 50 χρόνια απουσίας.
Η 296 GT3 διαθέτει έναν 3λιτρο V6 με διπλό turbo, χωρίς υβριδικό σύστημα όμως, το οποίο είναι διαθέσιμο στην έκδοση παραγωγής, καθώς η χρήση του απαγορεύεται από τους τεχνικούς κανονισμούς. Όπως είναι φυσικό, διαθέτει πιο σκληρές αναρτήσεις και έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος από την έκδοση παραγωγής. Τα οδηγικά καθήκοντα ανέλαβαν ο δύο φορές Πρωταθλητής στο GT World Challenge Europe, Alessandro Pier Guidi και ο επί σειρά ετών δοκιμαστής της Ferrari και τρεις φορές Πρωταθλητής FIA GT, Andrea Bertolini.
Όπως δήλωσε ο Bertolini, «Ήταν δύο πολύ συναρπαστικές ημέρες, επειδή οι προσδοκίες είναι υψηλές για αυτό το αυτοκίνητο. Από τα πρώτα κιόλας στάδια της εξέλιξης, είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσουμε ότι το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί τόσο στις ανάγκες τόσο των επαγγελματιών, όσο και των ερασιτεχνών οδηγών που θα αγωνιστούν με αυτό».