Διαβάστε στο motorone.gr: Αποκαλύφθηκε η Ferrari 296 GTS Spider των 830 ίππων
Η ανοιχτή GTS εκδοχή της υβριδικής Ferrari 296 έκανε την πρεμιέρα της. ne
Η Ferrari τράβηξε το σεντόνι που αποκάλυψε τη πολυπόθητη ανοιχτή εκδοχή της 296 GTB, την οποία ονομάζει 296 GTS. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στις 812 GTS, SF90 Spider και F8 Tributo Spider, η νέα 296 GTS ξεχωρίζει για την ανοιχτή οροφή της, η οποία αποθηκεύεται εμπρός από τον υπερτροφοδοτούμενο V6 Plug-in υβριδικό κινητήρα του αυτοκινήτου.
Όπως ανακοινώνει η Ferrari, η οροφή χρειάζεται μόλις 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει ή να κλείσει αντίστοιχα, με τη διαδικασία να γίνεται και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα. Κατά τα λοιπά, η GTS είναι ένα διθέσιο spider όπως την αποκαλεί η Ferrari και μοιάζουν με την GTB coupe, σαν δυο σταγόνες νερό.
Η 250 LM αποτέλεσε την έμπνευση για τη σχεδίαση της GTS, κάτι που αποτυπώνεται στις πλαϊνές εισαγωγές, τα κάθετα πίσω παράθυρα και τις λεπτομέρειες του αμαξώματος. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η χαμηλή και φαρδιά μάσκα, που τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ στο πίσω μέρος η GTS έχει το ίδιο σύστημα εξαγωγής που είναι κεντρικά τοποθετημένο, όπως επίσης και το ίδιο diffuser.
Αν εξαιρέσουμε την Dino 246 GTS Spider, η νέα 296 GTS είναι η πρώτη πραγματική ανοιχτή Ferrari V6 που βγαίνει από το Maranello. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος 3λιτρος twin-turbo V6 Plug-in Hybrid που χρησιμοποιείται στην coupe εκδοχή του μοντέλου και αποδίδει 830 ίππους και 740 Nm ροπής.
Αυτή η δύναμη περνάει μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις στους πίσω τροχούς, σε αντίθεση με τα άλλα υβριδικά μοντέλα της Ferrari, όπως η SF90. Παρά το γεγονός αυτό ο χρόνος για το 0-100 χλμ.ώρα παραμένει ίδιος στα 2,9 δλ., όπως επίσης και η μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα!
Όπως και στην GTB, έτσι και στην GTS υιοθετείται το Manettino στο τιμόνι που παρέχει τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης. Το eDrive βγάζει εκτός εξίσωσης τον θερμικό κινητήρα, παρέχοντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου, με την Ferrari να ανακοινώνει ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να καλύψει απόσταση 25 χιλιομέτρων, χάρη στην μπαταρία των 7,45 kWh.
Το αυτοκίνητο εκκινεί με το πρόγραμμα Hybrid, το οποίο είναι ρυθμισμένο για να προσφέρει τη μέγιστη αποδοτικότητα του V6 κινητήρα, των μπαταριών και του ηλεκτρικού μοτέρ. Αν επιλέξεις το Performance, τότε ο V6 λειτουργεί με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση, αξιοποιώντας το υβριδικό σύστημα στο μέγιστο. Όπως είναι αναμενόμενο, το βάρος της GTS που φτάνει τα 1.540 κιλά είναι μεγαλύτερο από αυτό της GTB που περιορίζεται στα 1.470 κιλά.
Όσον αφορά την τιμή της Ferrari 296 GTS, δεν έγινε κάποια ανακοίνωση, με τη διάθεσή της να αναμένεται άμεσα σχετικά, μέσα στη χρονιά.