Η GR86, το τρίτο στη σειρά μέλος της οικογένειας των σπορ μοντέλων GR, μετά τα GR Yaris και GR Supra, είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Εξελιγμένη από τη Toyota Gazoo Racing, σχεδιάστηκε με γνώμονα την απόλαυση στην οδήγηση, όπως αυτή προκύπτει από ένα μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.


Στην ελληνική αγορά η Toyota GR86 ξεκινάει την εμπορική της πορεία με εισαγωγική έκδοση που έχει τιμή τα 52.810 ευρώ.


Στη νέα γενιά της, η GR86 ακολουθεί τα ίδια σχεδιαστικά μοτίβα, με το μακρύ ρύγχος να αποτελεί την ταυτότητα του μοντέλου. Οι διαστάσεις της είναι παρόμοιες με αυτές της GT86 που αντικαθιστά, έχοντας όμως κατά 10 χιλ. μικρότερο ύψος (1,310 μ.), ενώ το μεταξόνιό της είναι κατά 5 χιλ. μακρύτερο, στα 2,575 μ.


Με γνώμονα την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, έχει μειωθεί το ύψος της θέσης οδήγησης κατά 5 χιλ. Τα νέα φώτα LED έχουν σχήμα «L» όπως αυτά της μεγαλύτερης και ισχυρότερης GR Supra, ενώ στη μάσκα υπάρχει ένα logo GR. Η GR86 πατάει σε τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών με 10 ακτίνες, ενώ διαθέσιμοι είναι και μεγαλύτερες ζάντες 18 ιντσών, που συνδυάζονται με πιο σπορ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.

2021-kf3-gr86-interior-high-007-2 (1)2021-kf3-gr86-interior-high-003-22021-kf3-gr86-interior-high-014-2
2021-kf3-gr86-interior-high-004-22021-kf3-gr86-interior-high-006-2
Το εσωτερικό είναι σχεδιασμένο γύρω από τον οδηγό, με τα όργανα να είναι εργονομικά τοποθετημένα. Τα σπορ καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη στο σώμα, ενώ επιτρέπουν στον οδηγό να επικεντρωθεί στο… έργο του. Τα πίσω καθίσματα παρέχουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης μέσω διακοπτών στο εσωτερικό ή ιμάντα στο χώρο αποσκευών, αυξάνοντας έτσι τον όγκο του χώρου φόρτωσης.

Κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει ένας 16βάλβιδος ατμοσφαιρικός κινητήρας με χωρητικότητα 2.387 κ.εκ. και υποτετράγωνη σχεδίαση. Η σχέση συμπίεσης είναι 12,5:1 με την απόδοση να είναι αυξημένη, σε σχέση με τον μοντέλο που αντικαθιστά, κατά 17%. Έτσι, η ισχύς φτάνει τους 234 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 250 Nm στις 3.700 σ.α.λ. που είναι σημαντικά καλύτερη από αυτή του GT86 (205 Nm από 6.400-6.600 σ.α.λ.).

Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (υπάρχει και αυτόματο) που στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς, η Toyota GR86 επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. (6,9 δλ. αυτόματο) με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 226 χλμ./ώρα (216 χλμ./ώρα αυτόματο).