Διαβάστε στο motorone.gr: Η νέα Porsche 911 «Safari» εντοπίστηκε σε δοκιμές στο Nurburgring
Η ανανεωμένη 992 θα συνοδεύεται από μια νέα, εκτός δρόμου έκδοση της 911, βασισμένη στην αγωνιστική έκδοση του 1978
Η Porsche 911 είναι ένα από τα πιο αγαπημένα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών, αλλά η γερμανική εταιρεία θέλει να δώσει στο εμβληματικό μοντέλο έναν εκτός δρόμου προσανατολισμό με ένα νέο μοντέλο που θα ονομάζεται «Safari». Έχουμε δει την 911 «Safari» 911 κατά τη διάρκεια δοκιμών στο παρελθόν, αλλά αυτές οι κατασκοπευτικές λήψεις προσφέρουν μια καλύτερη εικόνα του εμπνευσμένου από τα ράλλυ μοντέλου, καθώς εξελίσσεται για παραγωγή.
Η απόσταση από το έδαφος είναι η πιο εμφανής αλλαγή της έκδοσης Safari, που βασίζεται στην επόμενη ανανεωμένη γενιά 992 της 911 και θα της επιτρέψει να κινείται εκτός δρόμου, όπως λίγα σπορ αυτοκίνητα.
Ο απαραίτητος χώρος για τα ογκώδη off road ελαστικά υπάρχει, όμως για τη δοκιμή στο Nurburgring το μοντέλο είχε ελαστικά Pirelli P-Zero. Οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν επίσης τις ζάντες πέντε ακτίνων τύπου Fuchs, που χωρίς αμφιβολία αποτίουν φόρο τιμής στην αγωνιστική Porsche 911 SC «Safari» του 1978.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κρύβεται κάτω από το καμουφλάζ, όμως περιμένουμε να έχει έναν ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και προστατευτικά πλαστικά στοιχεία. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανάπτυξης φαίνεται να έχει τον πίσω προφυλακτήρα SportDesign της Porsche, με την πινακίδα κυκλοφορίας τοποθετημένη ψηλότερα, αν και μένει να δούμε αν αυτό το προαιρετικό πακέτο θα προσφέρεται στην ανανεωμένη έκδοση. Υπάρχει επίσης μια νέα πίσω αεροτομή, η οποία δεν είναι τύπου ducktail όπως στο Safari του 1978.
Στο πρωτότυπο μοντέλο δεν υπάρχουν αεραγωγοί στα πίσω φτερά, κάτι που ίσως υποδηλώνει ότι βασίζεται είτε στη δικίνητη Carrera 2S είτε σε ένα τετρακίνητο σύστημα μετάδοσης της Carrera 4S. Έτσι η απόδοση θα είναι είτε 385 είτε 450 ίπποι, αλλά το σύστημα τετρακίνησης της 4S είναι η πιο πιθανή επιλογή.
Δεν έχουμε ακόμα στοιχεία για την απόδοση, αλλά η στάνταρ Carrera 4S με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων της Porsche επιταχύνει 0-100 σε 3,4 δευτερόλεπτα με το Sport Chrono Pack. Περιμένουμε μια ελαφρώς πιο αργή επιτάχυνση σε μια έκδοση Safari.
Η 911 Safari δεν είναι το μόνο Off road αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή, αφού η Lamborghini Huracan Sterrato, που κατασκοπεύσαμε πρόσφατα, είναι επίσης ένα ψηλό εκτός δρόμου μοντέλο με κινητήρα V10 που θα προστεθεί στην γκάμα της Huracan πριν το τέλος της διαδρομής του μοντέλου.
Η απόσταση από το έδαφος είναι η πιο εμφανής αλλαγή της έκδοσης Safari, που βασίζεται στην επόμενη ανανεωμένη γενιά 992 της 911 και θα της επιτρέψει να κινείται εκτός δρόμου, όπως λίγα σπορ αυτοκίνητα.
Ο απαραίτητος χώρος για τα ογκώδη off road ελαστικά υπάρχει, όμως για τη δοκιμή στο Nurburgring το μοντέλο είχε ελαστικά Pirelli P-Zero. Οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν επίσης τις ζάντες πέντε ακτίνων τύπου Fuchs, που χωρίς αμφιβολία αποτίουν φόρο τιμής στην αγωνιστική Porsche 911 SC «Safari» του 1978.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κρύβεται κάτω από το καμουφλάζ, όμως περιμένουμε να έχει έναν ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και προστατευτικά πλαστικά στοιχεία. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανάπτυξης φαίνεται να έχει τον πίσω προφυλακτήρα SportDesign της Porsche, με την πινακίδα κυκλοφορίας τοποθετημένη ψηλότερα, αν και μένει να δούμε αν αυτό το προαιρετικό πακέτο θα προσφέρεται στην ανανεωμένη έκδοση. Υπάρχει επίσης μια νέα πίσω αεροτομή, η οποία δεν είναι τύπου ducktail όπως στο Safari του 1978.
Στο πρωτότυπο μοντέλο δεν υπάρχουν αεραγωγοί στα πίσω φτερά, κάτι που ίσως υποδηλώνει ότι βασίζεται είτε στη δικίνητη Carrera 2S είτε σε ένα τετρακίνητο σύστημα μετάδοσης της Carrera 4S. Έτσι η απόδοση θα είναι είτε 385 είτε 450 ίπποι, αλλά το σύστημα τετρακίνησης της 4S είναι η πιο πιθανή επιλογή.
Δεν έχουμε ακόμα στοιχεία για την απόδοση, αλλά η στάνταρ Carrera 4S με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων της Porsche επιταχύνει 0-100 σε 3,4 δευτερόλεπτα με το Sport Chrono Pack. Περιμένουμε μια ελαφρώς πιο αργή επιτάχυνση σε μια έκδοση Safari.
Η 911 Safari δεν είναι το μόνο Off road αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή, αφού η Lamborghini Huracan Sterrato, που κατασκοπεύσαμε πρόσφατα, είναι επίσης ένα ψηλό εκτός δρόμου μοντέλο με κινητήρα V10 που θα προστεθεί στην γκάμα της Huracan πριν το τέλος της διαδρομής του μοντέλου.