Η Toyota Supra είναι δίχως άλλο ένα από τα πλέον εμβληματικά σπορ μοντέλα, με πολυετή ιστορία. Η επιστροφή της στην αγορά έγινε μετά από περισσότερα από 20 χρόνια απουσίας, με το κοινό να επιθυμεί όμως μια χειροκίνητη έκδοση, που έμοιαζε να λείπει από το σπορ ιαπωνικό μοντέλο.

Η Toyota εισάκουσε τις επιθυμίες τους και έκανε πράξη αυτό που οι φίλοι της Supra αναζητούσαν, με τη GR Supra να είναι τώρα διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Αυτό θα συνδυάζεται αποκλειστικά με την ισχυρή εκδοχή του μοντέλου, που εφοδιάζεται με το 3λιτρο κινητήρα 340 ίππων και 500 Nm ροπής.

Ο χώρος που βρίσκονταν το αυτόματο 8άρι κιβώτιο τώρα έχει διαμορφωθεί για το χειροκίνητο 6άρι, με όφελος σε βάρος, ενώ έχει αυξηθεί και το επίπεδο θορύβου, το οποίο σύμφωνα με την Toyota συμβάλει στη σπορ αίσθηση.

Ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα προκειμένου να τοποθετηθεί ο επιλογέας, ο οποίος είναι πιο πίσω τοποθετημένος σε σχέση με αυτόν του αυτόματου κιβωτίου, έτσι ώστε να αφήσει περισσότερο χώρο για πρόσβαση στα χειριστήρια του κλιματισμού.

Με το νέο κιβώτιο έχουν γίνει και εκ νέου ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά, όπως το traction control, το torque vectoring και το διαφορικό, για καλύτερη πρόσφυση και ευελιξία. Αλλαγές έγιναν επίσης και για να μειωθεί το βάρος. Σε αυτή την έκδοση λοιπόν υπάρχουν και νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, που εξοικονομούν 1,2 κιλά ανά τροχό, μειώνοντας έτσι το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας και βελτιώνοντας την άνεση και την αμεσότητα στις αντιδράσεις.

Διαθέσιμα είναι επίσης τρία νέα εξωτερικά χρώματα, ένα μεταλλικό γκρι (Volcanic Ash Gray) και ένα επίσης μεταλλικό μπλε (Dawn Blue), αλλά και ένα ματ λευκό μεταλλικό (Avalanche White). Επιπλέον, θα υπάρχει και ένα πακέτο για το εσωτερικό, που θα περιλαμβάνεται και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα της JBL.