Διαβάστε στο motorone.gr: Supercars - Perth - Με δύο νίκες ο Shane van Gisbergen
Στον πρώτο, νυχτερινό αγώνα, ο Shane van Gisbergen με το Holden Commodore ZB της ομάδας Red Bull Ampol Racing, κατέκτησε τη νίκη, διατηρώντας τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση στα τελικά στάδια, από τον poleman Anton De Pasquale με το Ford Mustang GT της Shell V-Power Racing. O De Pasquale τέθηκε επικεφαλής στην αρχή του αγώνα, με τους Cam Waters (Monster Energy Racing – Ford Mustang) και Gisbergen να τον ακολουθούν από κοντά.
Ο Waters επιχείρησε το undercut στο 17ο γύρο (από τους 46), το οποίο έφερε και τον επικεφαλής De Pasquale στα pits. Με το Holden όμως να προστατεύει τα ελαστικά του, ο Gisbergen είχε τη δυνατότητα να παραμείνει στην πίστα μέχρι τον 32ο γύρο και μετά το pit stop του και με πιο φρέσκα ελαστικά κατάφερε να περάσει τους δύο προπορευόμενους, για να σημειώσει την 600ή νίκη της Holden στα Supercars, με τους De Pasquale και Waters στη 2η και 3η θέση, αντίστοιχα.
Στο δεύτερο αγώνα, ο Will Davison, πήρε την πρώτη του νίκη από το 2016 στα Supercars, ενώ τα δύο Ford Mustang της Shell V-Power Racing σημείωσαν το «1-2», με τον Anton De Pasquale να τερματίζει 2ος, αφότου ο Cam Waters, που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, δέχθηκε ποινή 5 δλ. που τον έριξε στην 4η θέση. Ο Waters τιμωρήθηκε διότι στη μάχη του με τον Davison έπειτα από το pit stop τους, είχε βγει εκτός ορίων πίστας και επανήλθε εντός αυτών με μη ασφαλή τρόπο, όπως κρίθηκε από τη διεύθυνση αγώνων.
Ο αγώνας είχε σταματήσει νωρίτερα με κόκκινη σημαία λόγω της πρόσκρουσης του Scott Pye στον τοίχο έπειτα από την επαφή του με τον Jack Le Brocq και ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελικά στάδια δεν άφησε περιθώριο στον Waters να προσπαθήσει να χτίσει διαφορά για να καλύψει την ποινή του.
Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του Σαββατοκύριακου, ο Will Davison κατάφερε να αποσπάσει την πρωτοπορία από τον poleman Shane van Gisbergen, τον οποίο προσπέρασε και ο David Reynolds στην πρώτη στροφή. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του 1ου γύρου, ο Gisbergen είχε περάσει και πάλι 2ος. Αργότερα, επιχείρησε το undercut επί του Davison, το οποίο τον έφερε πιο κοντά και του έδωσε την ευκαιρία να επιτεθεί και να προσπεράσει.
Επόμενος στόχος του Νεοζηλανδού ήταν το Ford Mustang του James Courtney, o οποίος είχε κάνει pit stop πολύ νωρίτερα. Στην αρχή, ο Gisbergen δεν είχε καταλάβει ότι δεν βρίσκεται στην πρωτοπορία και δεν εξαπέλυσε σθεναρή επίθεση, αλλά όταν τον ενημέρωσαν μέσω ασυρμάτου, κατάφερε να πραγματοποιήσει το προσπέρασμα επικεφαλής, με 6 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία, για να επεκτείνει το βαθμολογικό του προβάδισμα από τον Anton De Pasquale.
Ο Waters επιχείρησε το undercut στο 17ο γύρο (από τους 46), το οποίο έφερε και τον επικεφαλής De Pasquale στα pits. Με το Holden όμως να προστατεύει τα ελαστικά του, ο Gisbergen είχε τη δυνατότητα να παραμείνει στην πίστα μέχρι τον 32ο γύρο και μετά το pit stop του και με πιο φρέσκα ελαστικά κατάφερε να περάσει τους δύο προπορευόμενους, για να σημειώσει την 600ή νίκη της Holden στα Supercars, με τους De Pasquale και Waters στη 2η και 3η θέση, αντίστοιχα.
Στο δεύτερο αγώνα, ο Will Davison, πήρε την πρώτη του νίκη από το 2016 στα Supercars, ενώ τα δύο Ford Mustang της Shell V-Power Racing σημείωσαν το «1-2», με τον Anton De Pasquale να τερματίζει 2ος, αφότου ο Cam Waters, που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, δέχθηκε ποινή 5 δλ. που τον έριξε στην 4η θέση. Ο Waters τιμωρήθηκε διότι στη μάχη του με τον Davison έπειτα από το pit stop τους, είχε βγει εκτός ορίων πίστας και επανήλθε εντός αυτών με μη ασφαλή τρόπο, όπως κρίθηκε από τη διεύθυνση αγώνων.
Ο αγώνας είχε σταματήσει νωρίτερα με κόκκινη σημαία λόγω της πρόσκρουσης του Scott Pye στον τοίχο έπειτα από την επαφή του με τον Jack Le Brocq και ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελικά στάδια δεν άφησε περιθώριο στον Waters να προσπαθήσει να χτίσει διαφορά για να καλύψει την ποινή του.
Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του Σαββατοκύριακου, ο Will Davison κατάφερε να αποσπάσει την πρωτοπορία από τον poleman Shane van Gisbergen, τον οποίο προσπέρασε και ο David Reynolds στην πρώτη στροφή. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του 1ου γύρου, ο Gisbergen είχε περάσει και πάλι 2ος. Αργότερα, επιχείρησε το undercut επί του Davison, το οποίο τον έφερε πιο κοντά και του έδωσε την ευκαιρία να επιτεθεί και να προσπεράσει.
Επόμενος στόχος του Νεοζηλανδού ήταν το Ford Mustang του James Courtney, o οποίος είχε κάνει pit stop πολύ νωρίτερα. Στην αρχή, ο Gisbergen δεν είχε καταλάβει ότι δεν βρίσκεται στην πρωτοπορία και δεν εξαπέλυσε σθεναρή επίθεση, αλλά όταν τον ενημέρωσαν μέσω ασυρμάτου, κατάφερε να πραγματοποιήσει το προσπέρασμα επικεφαλής, με 6 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία, για να επεκτείνει το βαθμολογικό του προβάδισμα από τον Anton De Pasquale.