H Lamborghini αποκάλυψε την αγωνιστική Huracan GT3 EVO2 η οποία θα συμμετέχει σε αγώνες GT από την επόμενη χρονιά.

H Lamborghini αποκάλυψε την τελευταία εξέλιξη –EVO2– της αγωνιστικής Huracan GT3, η οποία θα είναι διαθέσιμη για τους πελάτες της ιταλικής εταιρείας την επόμενη σεζόν. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από την Squadra Corse της Sant’Agata Bolognese, με βάση τη Huracán STO, με την οποία μοιράζεται σημαντικά τεχνικά στοιχεία. Ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5,2 λίτρων αποδίδει 588 ίππους, λιγότερους δηλαδή από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω των περιορισμών των κανονισμών της FIA. H κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων που παρέχει η Hör.

Η GT3 EVO2 συμμορφώνεται πλήρως με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της FIA για το 2022 και διαθέτει νέες αεροδυναμικές λύσεις και σύστημα εισαγωγής αέρα για τον κινητήρα. Ο γνώριμος εξαγωνικός σχεδιασμός του airscoop και το πίσω spoiler προέρχονται από την Huracan STO. H εισαγωγή αέρα του κινητήρα συνδέεται με ένα snorkel, το οποίο διοχετεύει με βέλτιστο τρόπο τη ροή του αέρα απευθείας στον κινητήρα, αντικαθιστώντας τους πλευρικούς αεραγωγούς, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση στις απαιτήσεις του οδηγού.

Το αμάξωμα από ανθρακονήματα διαθέτει μυώδη σχεδιασμό που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Centro Stile της Lamborghini. Τα νέα splitters, ο διαχύτης και το κάτω μέρος του αμαξώματος ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση. Το δάπεδο από ανθρακονήματα, επικαλυμμένο με ίνες Zylon υψηλής αντοχής, σε συνδυασμό με το νέο διαχύτη, παρέχουν υψηλότερα επίπεδα αρνητικής άντωσης. Άλλες καινοτομίες εντοπίζονται στην πίσω αεροτομή, η οποία στηρίζεται σε κολώνες από κράμα αλουμινίου. Τα νέα στηρίγματα επιτρέπουν μεγαλύτερη ακρίβεια στη ρύθμιση του πτερυγίου.

Ο ανασχεδιασμένος κλωβός ασφαλείας, έχει ενισχυθεί με δύο κολώνες στο πίσω μέρος. Τα νέα πλευρικά πάνελ κυψελοειδούς μορφής από ανθρακονήματα και Kevlar, που έχουν ήδη δοκιμαστεί στην Essenza SCV12, αυξάνουν την ασφάλεια σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για το 2022. Τα πλευρικά παράθυρα από plexiglass, στερεώνονται πλέον στο πάνελ των θυρών από ανθρακονήματα, για μεγαλύτερη δομική ακαμψία και αξιοπιστία.

 

Το σύστημα πέδησης έχει επίσης αναβαθμιστεί, με νέες δαγκάνες και τακάκια, σχεδιασμένα από την Squadra Corse προς βελτίωση της απόδοσης τόσο σε αγώνες αντοχής όσο και σε σπριντ. Αυτές οι λύσεις, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και το σύστημα αποτροπής μπλοκαρίσματος φρένων (ABS), έχουν εξελιχθεί για να κάνουν το αυτοκίνητο πιο εύκολο στο χειρισμό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ακόμη και από ερασιτέχνες οδηγούς αγώνων. Το αυτοκίνητο παραδίδεται στους πελάτες εξοπλισμένο με ελαστικά PZero (325.680-18 εμπρός- 325/705-18 πίσω) της, Pirelli.

 

Ο Giorgio Sanna, επικεφαλής του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Lamborghini, σχολίασε: «Η νέα Huracan GT3 EVO2 δεν είναι απλώς μια εξέλιξη του σημερινού αυτοκινήτου. Είναι ένα νέο έργο που ενισχύει την τεχνολογική μεταφορά μεταξύ του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού και παραγωγής της Lamborghini και κληρονομεί δύο δύσκολα καθήκοντα: να αποδειχθεί εξίσου επιτυχημένο με τις προηγούμενες γενιές Huracán GT3, οι οποίες έχουν κερδίσει περισσότερους από 40 διεθνείς τίτλους σε 6 σεζόν, και να ανταποκριθεί στην εμπορική επιτυχία, συμβάλλοντας στην επίτευξη του στόχου πώλησης 500 αγωνιστικών Huracan από το 2015».

Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να παραδίδεται στους πελάτες από το δεύτερο εξάμηνο του 2022, ενώ το προηγούμενο μοντέλο μπορεί να αναβαθμιστεί στις προδιαγραφές της EVO2 μέσω ενός κιτ εξέλιξης. Το ντεμπούτο της στην πίστα έχει προγραμματιστεί για τις 24 Ώρες της Daytona το 2023. H EVO2 θα μπορεί να αγωνιστεί σε διάφορα Πρωταθλήματα GT, όπου θα αντιμετωπίζει αυτοκίνητα όπως οι Audi R8 LMS GT3 Evo II, Bentley Continental GT3, McLaren 720S GT3, Mercedes-AMG GT3, Porsche 911 GT3 R, BMW M4 GT3 καθώς και οι επερχόμενες Ferrari 296 GT3 και Corvette Z06 GT3.R