Διαβάστε στο motorone.gr: Fisker Project Ronin - Πρώτη εικόνα του ηλεκτρικού super GT
H αμερικανική εταιρεία παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Fisker ετοιμάζεται να παρουσιάσει το τρίτο μοντέλο της γκάμας της
Η Fisker αποκάλυψε μερικές από τις λεπτομέρειες του νέου Ronin, ενός τετράθυρου super GT που στοχεύει να παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, για να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan. H Fisker δημοσιοποίησε μια εικόνα teaser του καινούργιο μοντέλου που θα παρουσιαστεί τον Αύγουστο του 2023. Το Ronin σχεδιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας, Henrik Fisker, ο οποίος είναι επίσης ο δημιουργός της BMW Z8 και πολλών Aston Martin. Παρά το ηλεκτρικό του υπόβαθρο, το Ronin φαίνεται να υιοθετεί παρόμοιες αναλογίες με ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο GT με κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, καθώς διαθέτει μακρύ καπό και αιχμηρό, εμπρός μέρος με φώτα LED πολλαπλών στοιχείων, που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα.
Το Ronin είναι εξοπλισμένο με ένα ζευγάρι λεπτών ψηφιακών εξωτερικών καθρεπτών και ενεργά συστήματα αεροδυναμικής. Μια ορατή γραμμή κατά μήκος των πλαϊνών υποδηλώνει ότι το Ronin θα είναι τετράθυρο μοντέλο, στα πρότυπα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της Fisker, του Karma, που παρουσιάστηκε το 2011. Όπως και το πρώτο μοντέλο της μάρκας, το Ronin είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες με άνεση, με χώρο για αποσκευές, ενώ θα διαθέτει «μοναδικές» θύρες για καλύτερη είσοδο και έξοδο, όπως αναφέρει η εταιρεία. Αυτό, ενδέχεται να σημαίνει ότι ο σχεδιασμός τους είναι αντίστοιχος της Rolls Royce, με τις αρθρώσεις πίσω. Επίσης, στην καμπίνα επιβατών θα χρησιμοποιούνται vegan υλικά.
Σύμφωνα με τον Henrik Fisker, το grand tourer θα μπορούσε επίσης να παρέχει τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, χάρη σε ένα πακέτο μπαταριών που ενσωματώνεται στη δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου: «Ο στόχος είναι να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη αυτονομία στον κόσμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, σε συνδυασμό με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα επιδόσεων. Το Project Ronin θα αποτελεί διαφήμιση για τις δυνατότητες μηχανολογίας της εταιρείας, του κινητήριου συνόλου και του λογισμικού μας», δήλωσε ο Δανός διευθύνων σύμβουλος.
Ωστόσο, απέφυγε να αποκαλύψει λεπτομέρειες όσον αφορά την ενέργεια που θα προσφέρει το πακέτο μπαταριών. Επί του παρόντος, το Lucid Air Dream Edition μπορεί να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με μία φόρτιση: 837 χλμ.
Το Ronin είναι εξοπλισμένο με ένα ζευγάρι λεπτών ψηφιακών εξωτερικών καθρεπτών και ενεργά συστήματα αεροδυναμικής. Μια ορατή γραμμή κατά μήκος των πλαϊνών υποδηλώνει ότι το Ronin θα είναι τετράθυρο μοντέλο, στα πρότυπα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της Fisker, του Karma, που παρουσιάστηκε το 2011. Όπως και το πρώτο μοντέλο της μάρκας, το Ronin είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες με άνεση, με χώρο για αποσκευές, ενώ θα διαθέτει «μοναδικές» θύρες για καλύτερη είσοδο και έξοδο, όπως αναφέρει η εταιρεία. Αυτό, ενδέχεται να σημαίνει ότι ο σχεδιασμός τους είναι αντίστοιχος της Rolls Royce, με τις αρθρώσεις πίσω. Επίσης, στην καμπίνα επιβατών θα χρησιμοποιούνται vegan υλικά.
Σύμφωνα με τον Henrik Fisker, το grand tourer θα μπορούσε επίσης να παρέχει τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, χάρη σε ένα πακέτο μπαταριών που ενσωματώνεται στη δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου: «Ο στόχος είναι να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη αυτονομία στον κόσμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, σε συνδυασμό με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα επιδόσεων. Το Project Ronin θα αποτελεί διαφήμιση για τις δυνατότητες μηχανολογίας της εταιρείας, του κινητήριου συνόλου και του λογισμικού μας», δήλωσε ο Δανός διευθύνων σύμβουλος.
Ωστόσο, απέφυγε να αποκαλύψει λεπτομέρειες όσον αφορά την ενέργεια που θα προσφέρει το πακέτο μπαταριών. Επί του παρόντος, το Lucid Air Dream Edition μπορεί να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με μία φόρτιση: 837 χλμ.