Οι φωτογράφοι των συνεργατών μας στο Auto Expess συνέλαβαν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να είναι η νέα Porsche Panamera να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurburgring της Γερμανίας. Αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2024 και αυτή θα είναι η τρίτη γενιά του πολυτελούς μοντέλου υψηλών επιδόσεων της γερμανικής μάρκας.

Η τρέχουσα γενιά της Panamera έκανε πρεμιέρα το 2017 και δέχτηκε μια γρήγορη σχετικά ανανέωση το 2020 και έτσι είναι μάλλον απίθανο να περάσει σε επόμενη φάση ανανέωσης, καθιστώντας πιθανότερο το γεγονός το αυτοκίνητο που βλέπουμε στη φωτογραφία να είναι κάποιο εξέλιξης της εντελώς νέας γενιάς.

Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, εκεί βλέπουμε τους προβολείς να είναι καμουφλαρισμένοι, αλλά παράλληλα φαίνεται ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για τα ψυγεία που είναι τοποθετημένα εμπρός. Η τρίτη κολόνα είναι επίσης καλυμμένη, κάτι που υποδηλώνει ακόμα περισσότερο ότι πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, καθώς οι κατασκευαστές σπάνια αλλάζουν στοιχεία όπως οι κολόνες σε μια απλή ανανέωση.

Στο πίσω μέρος υπάρχει μια τετραπλή εξάτμιση, σε ένα από τα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται, το οποίο πιθανότατα είναι το πιο σπορ Turbo, ενώ στο άλλο οι εξατμίσεις είναι δύο.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η Porsche θα προσφέρει την Panamera και σε υβριδική έκδοση, με το κάλυμμα πάνω από την περιοχή φόρτισης να επιβεβαιώνει αυτή τη θεωρία. Οι περιορισμοί που θέτει η πλατφόρμα στα μηχανικά μέρη, δεν επιτρέπουν στην Panamera να είναι αμιγώς ηλεκτρική, εκεί όπου εξάλλου υπάρχει η Taycan, το δημοφιλέστερο μοντέλο της Porsche τη χρονιά που μας πέρασε.

Από την άλλη και όσον αφορά το εσωτερικό, είναι επίσης καμουφλαρισμένο, που σημαίνει ότι θα έχει αλλαγές. Ίσως η Porsche να μην αλλάξει σημαντικά την διάταξη του εσωτερικού, εστιάζοντας περισσότερο στις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και προσδίδουν χαρακτήρα.

2024 Porsche Panamera spies-42024 Porsche Panamera spies-52024 Porsche Panamera spies-6
Μέσα στη χρονιά η Porsche ανανέωσε το Porsche Communications Management, ωστόσο, μέχρι το 2024 ίσως να δούμε κάτι ακόμα πιο νέο όσον αφορά το σύστημα πολυμέσων και έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Προς το παρόν η Panamera χρησιμοποιεί εν μέρει ψηφιακή διάταξη με αναλογικό στροφόμετρο.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν η Porsche θα διατηρήσει τα ίδια κινητήρια σύνολα V6 2,9 λίτρων και V8 4,0 λίτρων, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την Turbo S E-Hybrid να παραμένει η κορυφαία έκδοση της γκάμας του μοντέλου.