Η Mercedes-AMG G 63… ανεβαίνει επίπεδo, χάρη στις τροποποιήσεις που έχει δεχθεί από τον οίκο βελτιώσεων Brabus. Το αποτέλεσμα είναι η καινούργια 900 XLP, παίρνοντας την όχι και τόσο συγκρατημένη προσωπικότητα της G-Class για να την κάνει ακόμα πιο εξεζητημένη.


Με την 900 XLP, η Brabus δημιούργησε το πιο ισχυρό μοντέλο που βασίζεται στην G 63 μέχρι σήμερα. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας «Brabus Rocket» των 4,5 λίτρων αποδίδει 900 ίππους και περισσότερη ροπή από ένα Unimog 7,7 λίτρων, φτάνοντας τα 1.250 Nm. Αυτό έχει επιτευχθεί με βελτιωμένους υπερσυμπιεστές και ένα νέο σύστημα εξατμίσεων από ανοξείδωτο ατσάλι.


Αυτές τις επιδόσεις διαχειρίζεται ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που τη μεταδίδει και στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα να είναι 4,4 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό, δεδομένου ότι το 900 XLP ζυγίζει 286 κιλά περισσότερα από ένα G 63, καθώς αγγίζει τα 2.936 κιλά. Ωστόσο, η τελική ταχύτητα του 900 XLP περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.


Μέρος του σημαντικού βάρους του μηχανήματος μπορεί να αποδοθεί στην προσθήκη εξοπλισμού εκτός δρόμου που περιλαμβάνει σχάρα οροφής, βαρούλκο βαρέως τύπου, τέσσερα βοηθητικά φώτα LED, πιο πλατύ αμάξωμα και σφυρήλατες ζάντες Monoblock Z HD 22 ιντσών με χοντρά ελαστικά για εκτός δρόμου διαδρομές. Το 900 XLP διαθέτει επίσης εξωτερικά διακοσμητικά από ανθρακονήματα, μεταξύ άλλων για τις απολήξεις του ενεργού συστήματος εξατμίσεων.

Brabus 900 XLPBrabus 900 XLPBrabus 900 XLP
Brabus 900 XLPBrabus 900 XLP
Η ανάρτηση της G 63 έχει επίσης βελτιωθεί με την προσθήκη του συστήματος «Brabus Ride Control» και ανυψωμένων αξόνων (που συναντάμε επίσης στη Mercedes-Benz G500 4×4² και στη G 63 AMG 6×6), οι οποίοι δεν εντοπίζονται στο κέντρο των τροχών γεγονός που επιτρέπει στο όχημα να έχει απόσταση από το έδαφος που ανέρχεται στα 49 εκατοστά.

Στο εσωτερικό, η τολμηρή προσέγγιση του 900 XLP συνεχίζεται με δέρμα «Mondial Black», ενώ το χρώμα «Rocket Red» στις ζάντες και τα σήματα, μεταφέρεται στα εσωτερικά διακοσμητικά πάνελ, τις χειρολαβές των θυρών, τους διακόπτες και το ταμπλό. Υπάρχουν επίσης περισσότερες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.

Το 900 XLP διαθέτει ενεργή διαχείριση ήχου, με τους ιδιοκτήτες να μπορούν να επιλέξουν τη λειτουργία Sport για έναν έντονο ήχο V8. Αυτός μπορεί να μετατραπεί σε έναν πιο διακριτικό «ψίθυρο» στη λειτουργία Coming Home.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφόρηση όσον αφορά την τιμή του, αλλά με την 800 XLP της Brabus να κοστίζει περίπου 589.000 ευρώ, η ισχυρότερη 900 XLP θα είναι πιθανότατα αρκετά πιο ακριβή και θα κατασκευαστούν μόλις 10 μονάδες.