Διαβάστε στο motorone.gr: H Lamborghini θα αγωνιστεί με πρωτότυπο LMDh το 2024
Η Lamborghini θα εισέλθει το 2024 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το αντίστοιχο Αμερικανικό Πρωτάθλημα IMSA, κατασκευάζοντας ένα πρωτότυπο προδιαγραφών LMDh.
To αγωνιστικό τμήμα της ιταλικής μάρκας, η Lamborghini Squadra Corse, ανακοίνωσε ότι θα συμμετέχει για πρώτη φορά στην ανώτατη κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) και φυσικά, στο θρυλικό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans και της Daytona. Η Lamborghini θα εξελίξει πρωτότυπο προδιαγραφών LMDh (Le Mans Daytona Hypercar), για το 2024, τη δεύτερη σεζόν των σχετικών κανονισμών.
Acura, BMW, Cadillac και Porsche έχουν ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν πρωτότυπα προδιαγραφών LMDh για το 2023, όπως και η Alpine για το 2024. Παράλληλα, Ferrari και Peugeot θα εξελίξουν πρωτότυπα προδιαγραφών LMH για το 2023, πλαισιώνοντας την ήδη παρούσα σε αυτή την κατηγορία Toyota. H Lamborghini θα προσθέσει το πρόγραμμα LMDh στο τρέχον πρόγραμμα GT. Το πρόγραμμα μιας άλλης εταιρείας του ομίλου Volkswagen, της Audi, έχουν μπει στον πάγο προς το παρόν και αναμένεται να τερματιστεί, καθώς η γερμανική εταιρεία επικεντρώνει τις προσπάθειές της προς τη Formula 1.
Αν και η Lamborghini δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τους τεχνικούς της συνεργάτες, αναμένεται να συνεργαστεί με την Ligier, έναν από τους τέσσερις εγκεκριμένους από τη FIA κατασκευαστές πλαισίου, μαζί με τις Oreca, Dallara και Multimatic. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει τουλάχιστον μία συνεργασία με έναν κατασκευαστή, πέραν της Ligier. Η επίσημη επιβεβαίωση της συνεργασίας της Lamborghini με τη γαλλική εταιρεία αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο, όταν περιμένουμε να μάθουμε και τις προδιαγραφές του κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί.
Η βασιζόμενη στην Ιταλία HP Composites, η οποία όπως και η Ligier, αποτελεί εταιρεία του ομίλου Everspeed του πρώην οδηγού αγώνων αντοχής Jacques Nicolet, παράγει εξαρτήματα ανθρακονημάτων για την Huracan GT3 και τα αυτοκίνητα του ενιαίου Πρωταθλήματος Super Trofeo. Δε θα υπάρχει εργοστασιακή ομάδα, αλλά η Lamborghini θα υποστηρίξει πελατειακές ομάδες με την ίδια μέθοδο που το κάνει ήδη με την Huracan GT3 Evo στα Πρωταθλήματα του GT World Challenge Europe, DTM και τις κατηγορίες GT Daytona του IMSA.
H Lamborghini παραχωρεί τους εργοστασιακούς οδηγούς της σε πελατειακές ομάδες για να αγωνίζονται με την Huracan. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Mirko Bortolotti θα αγωνιστεί στην κατηγορία LMP2 στις 24 Ώρες του Le Mans φέτος με τη βελγική ομάδα WRT, που κατέκτησε τη νίκη στην εν λόγω κατηγορία πέρυσι. Η Lamborghini βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και με την Prema, η οποία εισήλθε στην κατηγορία LMP2 του WEC φέτος καθώς και στο ELMS (European Le Mans Series), ωστόσο δεν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία προς το παρόν.