Η Mercedes θα λανσάρει τον Ιούνιο τη δεύτερη γενιά της GLC, η οποία θα κυκλοφορήσει και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Μια νέα εικόνα teaser από τη Mercedes μας έδωσε μια καλύτερη ματιά στο νέο SUV GLC πριν από την πλήρη αποκάλυψή του, που θα πραγματοποιηθεί την 1η Ιουνίου. Η εικόνα επιβεβαιώνει το σχεδιασμό που είχαμε δει σε κατασκοπευτικές εικόνες, με την εξέλιξη από την απερχόμενη GLC να περιλαμβάνει ένα παρόμοια, αν και πιο λεπτά, πίσω φώτα. Εκβάλλουν σε μια προεξοχή όπως ακριβώς και στο απερχόμενο μοντέλο, αλλά τώρα υπάρχει μια νέα λωρίδα χρωμίου κάτω από το σήμα της Mercedes στη θύρα του χώρου αποσκευών.

Υπάρχει επίσης ένα spoiler στο πίσω μέρος της οροφής και αεραγωγοί όπισθεν των πίσω τροχών, ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που μοιράζεται με μεγάλο μέρος της τρέχουσας γκάμας της Mercedes. Από προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει ένα ζεύγος πιο στενών φωτιστικών σωμάτων και πιο προσεγμένες επιφάνειες, για να ευθυγραμμιστεί με τα τελευταία μοντέλα της Mercedes. Εντελώς καινούργιο θα είναι και το εσωτερικό, με καινούργιο τιμόνι που θα διαθέτει χειριστήρια αφής και την τελευταία σουίτα infotainment MBUX της γερμανικής μάρκας.

Μεγάλο μέρος του εσωτερικού θα είναι οικείο από τη νέα C-Class, συμπεριλαμβανομένης μιας ψηφιακής οθόνης οργάνων 12,3 ιντσών που θα βρίσκεται εμπρός από τον οδηγό και μια οθόνης αφής 11,9 ιντσών με προσανατολισμό πορτρέτου στο κέντρο του ταμπλό. Το σύστημα θα προσφέρει λειτουργίες smart home και streaming μουσικής, καθώς και φωνητικών εντολών μέσω του λογισμικού «Hey Mercedes» και ένα σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας.

 

Το τελευταίο θα έχει τη δυνατότητα να προσθέσει επιπλέον πληροφορίες στην εικόνα από μια εξωτερική κάμερα που προβάλλεται στην οθόνη infotainment, όπως για παράδειγμα τον αριθμό οδού των κτιρίων. Η επιλογή «διαφανές καπό» θα επιτρέπει επίσης στους οδηγούς να βλέπουν μια εικονική αναπαράσταση του εδάφους κάτω από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, όταν αντιμετωπίζουν εμπόδια εκτός δρόμου.

Η νέα GLC χρησιμοποιεί την καινούργια πλατφόρμα MRA2, την οποία έχει δανειστεί από την τελευταία C-Class, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της διάταξης, του εσωτερικού χώρου και τη διεύρυνση του χώρου αποσκευών, που πλέον αγγίζει τα 600 λίτρα. Θα διατίθεται μια σειρά από ήπια υβριδικές και plug-in εκδόσεις, ξεκινώντας με έναν 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που χρησιμοποιεί γεννήτρια 48 volt για το ξεκίνημα, με απόδοση 259 ίππων και 400 Nm ροπής. Ο diesel κινητήρας είναι επίσης 2λιτρος και αυτός με τεχνολογία 48 volt, που αποδίδει 265 ίππους και ροπή 550 Nm.

Αυτοί οι δύο κινητήρες αποτελούν τη βάση τριών plug-in υβριδικών εκδόσεων, δύο βενζίνης και μίας diesel, οι οποίες συμπληρώνονται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 440 Nm ροπής, ενσωματωμένο σε ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Η Mercedes υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα.

Η νέα GLC θα είναι διαθέσιμη με ένα πακέτο Driver Assistance που περιλαμβάνει υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας που χρησιμοποιεί κάμερα 360 μοιρών και λειτουργεί σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα. Το προσαρμοζόμενο cruise control του αυτοκινήτου είναι επίσης πιο προηγμένο από πριν, όντας σε θέση να ανταποκρίνεται σε στάσιμα οχήματα σε ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα.

Το προαιρετικό πακέτο Driving Package προσθέτει επίσης αερανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και σύστημα διεύθυνσης τεσσάρων τροχών, με τους πίσω να στρέφονται έως και 4,5 μοίρες για να κάνουν την GLC πιο σταθερή σε υψηλές ταχύτητες και να αυξήσουν την ευελιξία της στις αργές, κλειστές στροφές.