Διαβάστε στο motorone.gr: Cielo θα ονομάζεται η cabrio έκδοση της Maserati MC20
H Maserati θα παρουσιάσει αργότερα φέτος cabrio έκδοση του υβριδικού supercar MC20, η οποία θα φέρει την ονομασία Cielo
Η Maserati ανακοίνωσε ότι η επερχόμενη cabrio έκδοση της MC20, που θα παρουσιαστεί στις 25 Μαΐου, θα ονομάζεται Cielo, που στα Ιταλικά, σημαίνει ουρανός. Συνεπώς, αποτελεί μια αρκετά λογική επιλογή για αυτή τη νέα κάμπριο έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της ιταλικής μάρκας με έδρα τη Modena. Η νέα MC20 Cielo θα ανταγωνιστεί τις Lamborghini Huracan EVO Spyder και McLaren 720S Spider. Θα είναι επίσης το πρώτο supercar της Maserati με αφαιρούμενη οροφή από το 2004 και την MC12 με οροφή targa.
Το νέο cabrio supercar αποτελεί μέρος της επιθετικής στρατηγικής που θα εφαρμόσει η μάρκα. Παράλληλα με την άφιξη της MC20 Cielo αργότερα φέτος, αναμένεται ότι θα λανσαριστεί ένα καινούργιο GranTurismo GT και ένα GranCabrio, παράλληλα με το SUV Grecale που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το αυτοκίνητο δοκιμών της MC20 Cielo έχει ήδη αποκαλυφθεί σε κατασκοπευτικές εικόνες. Ένα καμουφλαρισμένο μπλε πρωτότυπο έφερε σκληρή οροφή, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα έχει μια παρόμοια διάταξη (πτυσσόμενης μεταλλικής οροφής) με αυτοκίνητα όπως η Ferrari F8 Spider. Σε άλλα σημεία, φαίνεται να υπάρχουν ελάχιστες οπτικές διαφορές μεταξύ της coupe και της cabrio έκδοσης.
H τιμή αυτής της έκδοσης αναμένεται να είναι αρκετά υψηλότερη από τη αρχική τιμή της coupe MC20 (216.450 ευρώ), ξεπερνώντας ίσως τα 235.000 ευρώ. Η Cielo θα διατηρήσει το ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα με το coupe. Ωστόσο, το βάρος πιθανότατα θα αυξηθεί σε σχέση με τα 1.475 κιλά που ζυγίζει το coupe, λόγω του πολύπλοκου μηχανισμού οροφής και της απαραίτητης ενίσχυσης του πλαισίου. Η MC20 Cielo θα διατηρήσει τον ίδιο -κεντρικά τοποθετημένο- V6 κινητήρα με διπλό turbo «Nettuno» 630 ίππων, ο οποίος κάνει εφικτή την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, αν και μένει να δούμε αν η τελική ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα του coupe θα μειωθεί λόγω της αναδιπλούμενης οροφή.
Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αντιπάλων της Maserati, η μάρκα σκοπεύει επίσης να λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της MC20 εν ευθέτω χρόνω. Αυτή ήταν προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει επίσης το 2022, αλλά δεν είναι σαφές αν το εγχείρημα αυτό έχει αναβληθεί λόγω των ίδιων καθυστερήσεων που σχετίζονται με την πανδημία και την έλλειψη chip, που ανέβαλε το λανσάρισμα του SUV Grecale.
Το νέο cabrio supercar αποτελεί μέρος της επιθετικής στρατηγικής που θα εφαρμόσει η μάρκα. Παράλληλα με την άφιξη της MC20 Cielo αργότερα φέτος, αναμένεται ότι θα λανσαριστεί ένα καινούργιο GranTurismo GT και ένα GranCabrio, παράλληλα με το SUV Grecale που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το αυτοκίνητο δοκιμών της MC20 Cielo έχει ήδη αποκαλυφθεί σε κατασκοπευτικές εικόνες. Ένα καμουφλαρισμένο μπλε πρωτότυπο έφερε σκληρή οροφή, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα έχει μια παρόμοια διάταξη (πτυσσόμενης μεταλλικής οροφής) με αυτοκίνητα όπως η Ferrari F8 Spider. Σε άλλα σημεία, φαίνεται να υπάρχουν ελάχιστες οπτικές διαφορές μεταξύ της coupe και της cabrio έκδοσης.
H τιμή αυτής της έκδοσης αναμένεται να είναι αρκετά υψηλότερη από τη αρχική τιμή της coupe MC20 (216.450 ευρώ), ξεπερνώντας ίσως τα 235.000 ευρώ. Η Cielo θα διατηρήσει το ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα με το coupe. Ωστόσο, το βάρος πιθανότατα θα αυξηθεί σε σχέση με τα 1.475 κιλά που ζυγίζει το coupe, λόγω του πολύπλοκου μηχανισμού οροφής και της απαραίτητης ενίσχυσης του πλαισίου. Η MC20 Cielo θα διατηρήσει τον ίδιο -κεντρικά τοποθετημένο- V6 κινητήρα με διπλό turbo «Nettuno» 630 ίππων, ο οποίος κάνει εφικτή την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, αν και μένει να δούμε αν η τελική ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα του coupe θα μειωθεί λόγω της αναδιπλούμενης οροφή.
Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αντιπάλων της Maserati, η μάρκα σκοπεύει επίσης να λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της MC20 εν ευθέτω χρόνω. Αυτή ήταν προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει επίσης το 2022, αλλά δεν είναι σαφές αν το εγχείρημα αυτό έχει αναβληθεί λόγω των ίδιων καθυστερήσεων που σχετίζονται με την πανδημία και την έλλειψη chip, που ανέβαλε το λανσάρισμα του SUV Grecale.