Διαβάστε στο motorone.gr: Πρώτη επίσημη εικόνα του νέου Land Rover Defender 130
Η Land Rover θα παρουσιάσει στο τέλος του μήνα το καινούργιο 8θέσιο Defender 130
H Land Rover είχε κάνει λόγο για το μεγάλου μεγέθους 4×4 πρώτη φορά το 2019, ωστόσο η πανδημία καθυστέρησε την παρουσίασή του, η οποία εντέλει θα πραγματοποιηθεί στις 31 Μαΐου. Το Defender 130 θα πλαισιώσει τις εκδόσεις 90, 110 και Hard Top. Αναφέρεται ότι το καινούργιο μοντέλο θα έχει 343 χλστ. μεγαλύτερο μήκος από το 110 και θα είναι μακρύτερο κατά 775 χλστ. από το 90 καθώς και μεγαλύτερο μεταξόνιο.
Άλλωστε, οι ονομασίες 90, 110 και 130 προέρχονται από τομεταξόνιο που έχει το κάθε μοντέλο (σε ίντσες). Οπότε, στο Defender 130 η απόσταση μεταξύ των δύο αξόνων θα είναι 3.300 χλστ. Η διάταξη καθισμάτων του νέου Land Rover Defender 130 θα είναι 2+3+3, καθώς και την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας καθώς και τεχνολογίας πλαισίου.
Κατά πάσα πιθανότητα, το Defender 130 θα χρησιμοποιεί ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων των μικρότερων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων diesel, ήπια υβριδικού και plug-in υβριδικού καθώς και του 5λιτρου V8. Παράλληλα, αναμένεται να διαθέτει ενεργό ηλεκτρονικό διαφορικό στον πίσω άξονα και σκληρές αναρτήσεις.
Η ιπποδύναμη αναμένεται να φτάνει έως και τους 525 ίππους, με τη ροπή στα 625 Nm και η ισχύς αυτή θα μεταδίδεται στο τετρακίνητο σύστημα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται στα 5,5 δλ., καθώς στο Defender 110 η αντίστοιχη τιμή είναι 5,2 δλ.
Άλλωστε, οι ονομασίες 90, 110 και 130 προέρχονται από τομεταξόνιο που έχει το κάθε μοντέλο (σε ίντσες). Οπότε, στο Defender 130 η απόσταση μεταξύ των δύο αξόνων θα είναι 3.300 χλστ. Η διάταξη καθισμάτων του νέου Land Rover Defender 130 θα είναι 2+3+3, καθώς και την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας καθώς και τεχνολογίας πλαισίου.
Κατά πάσα πιθανότητα, το Defender 130 θα χρησιμοποιεί ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων των μικρότερων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων diesel, ήπια υβριδικού και plug-in υβριδικού καθώς και του 5λιτρου V8. Παράλληλα, αναμένεται να διαθέτει ενεργό ηλεκτρονικό διαφορικό στον πίσω άξονα και σκληρές αναρτήσεις.
Η ιπποδύναμη αναμένεται να φτάνει έως και τους 525 ίππους, με τη ροπή στα 625 Nm και η ισχύς αυτή θα μεταδίδεται στο τετρακίνητο σύστημα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται στα 5,5 δλ., καθώς στο Defender 110 η αντίστοιχη τιμή είναι 5,2 δλ.