Η ανανέωση της BMW Σειρά 3 φέρνει αναθεωρημένη σχεδίαση, αναβαθμισμένο εσωτερικό και σύγχρονη τεχνολογία. Διαθέσιμη σε μια πλούσια γκάμα κινητήρων, βενζίνης, diesel και Plug-in Hybrid, αλλά χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην κινεζική αγορά, όχι όμως και στην ευρωπαϊκή, αφού θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2025 και την εντελώς νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής εταιρείας.

Ακολουθώντας τα πρότυπα που έθεσε η μεγαλύτερη Σειρά 5, νωρίτερα, το 2020, η ανανεωμένη Σειρά 3 διαθέτει ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος. Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά σε σχέση με πριν, με αποτέλεσμα να δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι η χαρακτηριστική μάσκα της BMW είναι μεγαλύτερη, ενώ στην πράξη έχει το ίδιο μέγεθος.

Στη σπορ εκδοχή M Sport ο αεραγωγός κάτω από τη μάσκα είναι μεγαλύτερος, ενώ και πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν ανασχεδιαστεί και φαίνονται πιο λεπτές από πριν. Στο πίσω μέρος συναντάμε ένα νέο προφυλακτήρα με ανασχεδιασμένο diffuser.

Η γκάμα των τροχών αποτελείται από ζάντες 17 έως 19 ιντσών ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ πλουσιότερα είναι και η διαθέσιμη χρωματική παλέτα, με τρεις αποχρώσεις του γκρι και μια μπλε. Επιπλέον αισθητικές βελτιώσεις προσφέρει το πακέτο M Sport Pro, στο οποίο οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες της έκδοσης M Sport γίνονται μαύρες, καθώς επίσης διαθέτει μια μαύρη αεροτομή στο πίσω μέρος, μαύρες απολήξεις εξατμίσεων και κόκκινες δαγκάνες.

Στο εσωτερικό η αναβάθμιση της Σειρά 3 περιλαμβάνει τη νέα μεγάλη κυρτή οθόνη «Curved Display». Αυτή συνδυάζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών και μια κεντρικό οθόνη 14,9 ιντσών που «δένουν» άψογα μεταξύ τους και δημιουργούν την αίσθηση μιας μονοκόμματης οθόνης. Το λογισμικό με το οποίο τρέχει είναι το πιο πρόσφατο OS 8.

Ο έλεγχος εξακολουθεί να γίνεται μέσω αφής ή του περιστροφικού διακόπτη iDrive, αλλά τα φυσικά πλήκτρα για τον κλιματισμό έχουν αφαιρεθεί για χάρη της λεπτότερης σχεδίασης της περιοχής κάτω από την οθόνη. Οι αλλαγές στη θερμοκρασία γίνονται πλέον μέσα από την οθόνη. Στην κεντρική κονσόλα ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από ένα μικρότερο μοχλό. Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, όπως επίσης και ο ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης.

Κάτω από το καπό συναντάμε τους ίδιους κινητήρες, αλλά με νέες τεχνολογίες, με τη διαθέσιμη απόδοσή τους να είναι από 150 έως 374 ίππους. Η γκάμα περιλαμβάνει 4κύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολα, με την κίνηση να περνάει στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με την έκδοση.

Στα συστήματα υποστήριξης οδηγού συναντάμε στο βασικό εξοπλισμό Front Collision Warning με παρέμβαση πέδησης, που ανιχνεύει την παρουσία δικυκλιστών καθώς και οχημάτων και πεζών, Cruise Control με λειτουργία πέδησης, Speed Limit Display με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης, Manual Speed Limit Assist και Lane Departure Warning με lane return. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, BMW Head-Up Display και Driving Assistant Professional, που περιλαμβάνει το Steering και Lane Control Assistant και το Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Automatic Speed Limit Assist, λειτουργία παρακολούθησης διαδρομής και ανίχνευση φωτεινού σηματοδότη.