Διαβάστε στο motorone.gr: Η Prodrive προαναγγέλλει την αναβίωση του θρυλικού Subaru Impreza
H Prodrive, η θρυλική βρετανική εταιρεία με εμπλοκή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, στρέφει για μια ακόμα φορά το ενδιαφέρον της στο Subaru Impreza και με μια ανάρτηση στο διαδίκτυο αφήνει να εννοηθεί ότι ετοιμάζει μια ειδική έκδοση της πρώτης γενιάς του μοντέλου.
Οι δύο εταιρείες είχαν μια επιτυχημένη σχέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, κατακτώντας τρεις φορές τον τίτλο των οδηγών και των κατασκευαστών.
Η φωτογραφία που ανέβηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την Prodrive δείχνει το προφίλ ενός 3θυρου Subaru Impreza που αναφέρεται ως «P25» και υποδηλώνει ότι θα αποτελέσει επετειακή έκδοση για τα 25 χρόνια του Impreza WRC, του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε με τις προδιαγραφές WRC, που αντικατέστησε το Group A.
To 2000 η Prodrive και η Subaru κατασκεύασαν 1.000 αυτοκίνητα του Prodrive One ή P1 όπως ήταν η συντομογραφία του. Είχαν πολλά κοινά με το Impreza 22B και διέθεταν μια αναβαθμισμένη έκδοση του αγωνιστικού κινητήρα.
Το P1 εφοδιάζονταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο Boxer κινητήρα 280 ίππων που συνδυάζονταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και είχε αναβαθμισμένη ανάρτηση, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δλ. Όσον αφορά το «P25» δεν υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δηλαδή αν θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα ή θα έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Οι δύο εταιρείες είχαν μια επιτυχημένη σχέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, κατακτώντας τρεις φορές τον τίτλο των οδηγών και των κατασκευαστών.
Η φωτογραφία που ανέβηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την Prodrive δείχνει το προφίλ ενός 3θυρου Subaru Impreza που αναφέρεται ως «P25» και υποδηλώνει ότι θα αποτελέσει επετειακή έκδοση για τα 25 χρόνια του Impreza WRC, του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε με τις προδιαγραφές WRC, που αντικατέστησε το Group A.
To 2000 η Prodrive και η Subaru κατασκεύασαν 1.000 αυτοκίνητα του Prodrive One ή P1 όπως ήταν η συντομογραφία του. Είχαν πολλά κοινά με το Impreza 22B και διέθεταν μια αναβαθμισμένη έκδοση του αγωνιστικού κινητήρα.
Το P1 εφοδιάζονταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο Boxer κινητήρα 280 ίππων που συνδυάζονταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και είχε αναβαθμισμένη ανάρτηση, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δλ. Όσον αφορά το «P25» δεν υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δηλαδή αν θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα ή θα έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.