Διαβάστε στο motorone.gr: Η Maserati MC20 Folgore θα παρουσιαστεί πρώτα ως cabrio
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της Maserati, η MC20 Folgore, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.200 ίππους, θα παρουσιαστεί πρώτα ως cabrio με το coupe μοντέλο να το ακολουθεί.
Η Maserati θα λανσάρει το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της MC20 Folgore πρώτα ως cabrio, σύμφωνα με τον υπεύθυνο της γραμμής οχημάτων της εταιρείας Federico Landini. Σε μια τεχνική ενημέρωση για την MC20 Cielo που παρουσιάστηκε εχθές, ο Landini δήλωσε ότι «Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (BEV) θα έρθει πρώτα ως Cielo (cabrio). Δουλεύουμε πάνω στο coupe, αλλά το Cielo ταιριάζει με το BEV, ο ουρανός, η αίσθηση, οι επιδόσεις, είναι πραγματικά σαν ένα πλήρες coupe με την οροφή στη θέση της».
Όταν Maserati παρουσίασε την MC20 πριν από δύο χρόνια, επέδειξε ένα πλαίσιο με την μπαταρία της ηλεκτρικής έκδοσης Folgore να είναι τοποθετημένη πίσω από το monocoque, εκεί όπου συνήθως θα βρισκόταν ο 3λιτρος twin-turbo «Nettuno» V6 του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αν και ο Landini δεν σχολίασε το μέγεθος της μπαταρίας ή την προβλεπόμενη αυτονομία του αυτοκινήτου, επιβεβαίωσε ότι η MC20 Folgore θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο μετάδοσης κίνησης (με τρεις ηλεκτροκινητήρες) με αυτό του επερχόμενου GranTurismo Folgore.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της εταιρείας, Francesco Tonon, έχει ήδη περιγράψει ότι η GranTurismo Folgore θα διαθέτει «πολύ περισσότερους από 1.200 ίππους ισχύος». Ενώ η MC20 Folgore θα είναι πιθανότατα πολύ βαρύτερη από τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά μάλλον θα προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις σε ευθεία από κάθε παραλλαγή της MC20.
Ο Tonon, σε προηγούμενες δηλώσεις του, είχε αναφέρει ότι ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μικρότερος από 3 δευτερόλεπτα για την GranTurismo Folgore, οπότε η ελαφρύτερη, αμιγώς ηλεκτρική MC20 θα πρέπει να είναι ακόμη ταχύτερη, ανταγωνιζόμενη αυτοκίνητα όπως η Lotus Evija.
Maserati MC20 Cielo
Ο Landini επεσήμανε ότι, όπως συμβαίνει και με το monocoque από ανθρακονήματα της MC20 Cielo σε σχέση με το coupe, ενώ οι διαστάσεις του πλαισίου θα είναι οι ίδιες, ο τύπος ανθρακονημάτων και η διάταξη πλέξης των ινών θα είναι διαφορετική, ώστε να ληφθούν υπόψη οι ειδικές απαιτήσεις ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μοντέλου. Το ίδιο θα συμβεί και στα εμπρός και πίσω υποπλαίσια του αυτοκινήτου.
Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Maserati, η Grecale Folgore θα λανσαριστεί του χρόνου και θα ακολουθήσουν οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των ολοκαίνουργιων μοντέλων GranTurismo και GranCabrio το 2023. Το supercar MC20 Folgore θα κάνει το ντεμπούτο του έως το 2025, μαζί με τις εκδόσεις Folgore της επόμενης γενιάς πολυτελών sedan Quattroporte και SUV Levante της ιταλικής μάρκας.
Όταν Maserati παρουσίασε την MC20 πριν από δύο χρόνια, επέδειξε ένα πλαίσιο με την μπαταρία της ηλεκτρικής έκδοσης Folgore να είναι τοποθετημένη πίσω από το monocoque, εκεί όπου συνήθως θα βρισκόταν ο 3λιτρος twin-turbo «Nettuno» V6 του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αν και ο Landini δεν σχολίασε το μέγεθος της μπαταρίας ή την προβλεπόμενη αυτονομία του αυτοκινήτου, επιβεβαίωσε ότι η MC20 Folgore θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο μετάδοσης κίνησης (με τρεις ηλεκτροκινητήρες) με αυτό του επερχόμενου GranTurismo Folgore.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της εταιρείας, Francesco Tonon, έχει ήδη περιγράψει ότι η GranTurismo Folgore θα διαθέτει «πολύ περισσότερους από 1.200 ίππους ισχύος». Ενώ η MC20 Folgore θα είναι πιθανότατα πολύ βαρύτερη από τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά μάλλον θα προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις σε ευθεία από κάθε παραλλαγή της MC20.
Ο Tonon, σε προηγούμενες δηλώσεις του, είχε αναφέρει ότι ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μικρότερος από 3 δευτερόλεπτα για την GranTurismo Folgore, οπότε η ελαφρύτερη, αμιγώς ηλεκτρική MC20 θα πρέπει να είναι ακόμη ταχύτερη, ανταγωνιζόμενη αυτοκίνητα όπως η Lotus Evija.
Maserati MC20 Cielo
Ο Landini επεσήμανε ότι, όπως συμβαίνει και με το monocoque από ανθρακονήματα της MC20 Cielo σε σχέση με το coupe, ενώ οι διαστάσεις του πλαισίου θα είναι οι ίδιες, ο τύπος ανθρακονημάτων και η διάταξη πλέξης των ινών θα είναι διαφορετική, ώστε να ληφθούν υπόψη οι ειδικές απαιτήσεις ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μοντέλου. Το ίδιο θα συμβεί και στα εμπρός και πίσω υποπλαίσια του αυτοκινήτου.
Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Maserati, η Grecale Folgore θα λανσαριστεί του χρόνου και θα ακολουθήσουν οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των ολοκαίνουργιων μοντέλων GranTurismo και GranCabrio το 2023. Το supercar MC20 Folgore θα κάνει το ντεμπούτο του έως το 2025, μαζί με τις εκδόσεις Folgore της επόμενης γενιάς πολυτελών sedan Quattroporte και SUV Levante της ιταλικής μάρκας.