Διαβάστε motorone.gr: To όραμα της Audi για τη διαδικασία φόρτισης
Το πρώτο πιλοτικό premium hub φόρτισης της γερμανικής φίρμας έτυχε θερμής υποδοχής και πλέον η Audi ετοιμάζεται για την επέκταση του δικτύου και σε άλλες ευρωπϊκές πόλεις.
Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τη δική της εκδοχή για τις «ιδανικές συνθήκες φόρτισης» και όχι, αυτό δεν αφορά kW ή χρόνους φόρτισης αλλά το hub που η Audi δημιούργησε στην Νυρεμβέργη, αρχικά πειραματικά, αλλά με απώτερο στόχο την σταδιακή επέκτασή του σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια.
Το κέντρο φόρτισης δια χειρός Audi έχει σχεδιαστεί με το σκεπτικό να προσφέρει μια premium εμπειρία εξυπηρέτησης η οποία δεν περιορίζεται απλά στην ταχεία φόρτιση ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου κατόπιν «ραντεβού», αλλά προσφέρει στον οδηγό την ευκαιρία να αξιοποιήσει πιο αποδοτικά τον χρόνο του από το να περιμένει απλά να φορτίσει το αυτοκίνητό του.
Ειδικότερα το πρώτο αντίστοιχο κέντρο φόρτισης που δημιουργήθηκε στην πόλη της Νυρεμβέργης διαθέτει σαλόνι όπου ο οδηγός μπορεί να καθήσει και απολαύσει ό,τι επιθυμεί καθώς προσφέρεται υπηρεσία catering ενώ μπορεί να πραγματοποιήσει και τα ψώνια της ημέρας, αξιοποιώντας το hub ως σημείο παράδοσης-παραλαβής.
Σύμφωνα με τις στατιστικές που προέκυψαν από την πιλοτική λειτουργία, το 60% των οδηγών που το επισκέφθηκε έγιναν συχνοί χρήστες ενώ σε ό,τι αφορά τη δυναμικότητά του, το hub διαθέτει έξι θέσεις φόρτισης έως και 320 kW και μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 24 αυτοκίνητα ανά ημέρα.
Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι αξιοποιεί παροπλισμένες μπαταρίες αυτοκινήτων ως μέσο αποθήκευσης ενέργειας (2,45 MWh) με αποτέλεσμα να απαιτείται μια παροχή 200 kW από το δίκτυο προκειμένου να είναι απολύτως λειτουργικό, παρέχοντας στους χρήστες έως και 1 MW ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα εφοδιάζεται με φωτοβολταϊκά τα οποία μπορούν να παράγουν έως και 30 kW ενέργειας ενώ η Audi έχει φροντίσει και η βασική παροχή να τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια που έχει παραχθεί από ανανεώσιμες πηγές.
Μοναδική προϋπόθεση είναι οι χρήστες-οδηγοί να κλείσουν την θέση για την φόρτιση του αυτοκινήτου τους τους μέσω του MyAudi application ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η κτηριακή υποδομή του hub δεν προϋποθέτει τις τυπικές εργασίες οικοδόμησης ενός τυπικού κτηρίου καθώς πρόκειται για μια ιδιαίτερα ευέλικτη αρθρωτή κατασκευή η οποία απαιτεί απλώς μια επίπεδη επιφάνεια για να τοποθετηθεί, απαιτώντας μόλις ένα μήνα για την συναρμολόγησή της.
Σε ό,τι αφορά τα σχέδια της Audi, με δεδομένη την θερμή υποδοχή του πιλοτικού hub στην Νυρεμβέργη, η γερμανική φίρμα σχεδιάζει ήδη την επέκταση του δικτύου δημιουργώντας αντίστοιχα κέντρα φόρτισης στην Ζυρίχη, το Σαλτσμπουργκ και το Βερολίνο με την προοπτική φυσικά, προοδευτικά να διαθοθούν στο σύνολο της ευρωπαϊκής επικράτειας.