Διαβάστε στο motorone.gr: Czinger 21C-Η βρετανική πρεμιέρα ενός αμερικανικού hypercar
H Savile Row αποκτά το δικό της αυτοκινητιστικό Concours και το αμερικανικό Czinger 21C θα δώσει το παρών με αφορμή την έναρξη διάθεσής του στη γηραιά αλβιόνα
O διάσημος για πολλούς λόγους όσο και ακριβός βρετανικός δρόμος της περιοχής του Mayfair πρόκειται να αποκτήσει σύντομα το δικό του Concours με την αυτονόητη ονομασία Savile Row Concours, συγκεντρώνοντας αναμενόμενα συμμετοχές εκκεντρικών σύγχρονων και ιστορικών τετράτροχων από τη Βρετανία αλλά και από Γαλλία, Γερμανία και πλέον και από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και τις ΗΠΑ οι οποίες θα εκπροσωπηθούν από την παρουσία του Czinger 21C.
H εμφάνιση του υβριδικού supercar στο Savile Row συμπίπτει με την έναρξη διάθεσής του στη Βρετανία κατόπιν σχετικής συμφωνίας της HR Owen και την Zinger αν και αυτό λίγη σημασία έχει μιας και όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από μέρους των διοργανωτών του πρώτου Savile Row που θα πραγματοποιηθεί 15-16 Ιουνίου, εκτός από C21 τη διοργάνωση θα τιμήσουν με την παρουσία τους οι Aston Martin DBX707, Bentley Bacalar και η McLaren Artura καθώς και οι ιστορικές Facel Vega II του 1962, η αρχέτυπη Porsche 356C καθώς μιας Rolls-Royce Silver Ghost.
Σε ό,τι αφορά την αμερικανική συμμετοχή του C21, υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο χάρη στον συνδυασμό βάρους 1.240 κιλών και ισχύος 1.250 ίππων από υβριδικό σύνολο. Ενδεικτικά μόνο το C21 κατέχει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Circuit of the Americas, μειώνοντας το προηγούμενο ρεκόρ της McLaren P1 κατά έξι δευτερόλεπτα ενώ, κάτι ανάλογο έχει πράξει και στην πίστα της Laguna Seca επίσης «εναντίον» της McLaren, Senna αυτή την φορά, καταγράφοντας χρόνο γύρου 1:25,44, δηλαδή όντας ταχύτερο κατά 2,18 δευτερόλεπτα.
Τα παραπάνω ρεκόρ δεν επιτεύχθηκαν χωρίς τον απαραίτητο κόπο μιας και οι μηχανικοί της Czinger που είχαν ως «πρότυπο» την McLaren P1 χρειάστηκε να αναθεωρήσουν πλήρως τον αρχικό σχεδιασμό του concept προκειμένου να επιτύχουν τις επιδόσεις που επιθυμούσαν.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν τόσο διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο που χρειάστηκαν να κατοχυρωθούν πάνω από 100 ευρεσιτεχνίες πριν τελικώς το C21 κατασκευαστεί διατηρώντας ωστόσο από την πρωτότυπη εκδοχή του την παράξενη διθέσια διάταξη που τοποθετεί τον επιβάτη πίσω τον οδηγό.
Σε ό,τι αφορά το σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται αποτελείται από V8, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία η οποία προέρχεται από τις τάξεις της Formula 1 και συνδυαστικά με τις υπόλοιπες εξωπραγματικές προδιαγραφές του hypercar, υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, από 0-300 χλμ./ώρα σε 13,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 450 χλμ./ώρα.
Παρά τα ακραία μεγέθη και εμφάνιση το C21 είναι νόμιμο για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο καθώς η Czinger πραγματοποίησε όλες τις απαραίτητες διατυπώσεις που απαιτεί η πιστοποίησή του σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το 2023 και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλλουν πάνω από δύο εκατομμύρια δολάρια για την απόκτησή του.