Διαβάστε στο motorone.gr: Ανοίγει ο δρόμος για την παραγωγή της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Ferrari
Η ώρα της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Ferrari πλησιάζει. Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg η αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε χώρο κοντά στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο, προετοιμάζοντας μια τρίτη γραμμή παραγωγής για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.
Ως μέρος της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης, η Ferrari σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά το εργοστάσιό της στη βόρεια Ιταλία που θα παρουσιάσει κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που έχει προγραμματιστεί την επόμενη εβδομάδα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε τον χώρο κοντά στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο και άρχισε να ετοιμάζει μια τρίτη γραμμή παραγωγής που θα εστιάζει στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η οποία πιθανότατα θα περιλαμβάνει και ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών.
Η Ferrari θα αποκαλύψει τα σχέδια της κατά τη διάρκεια της ημέρας της κεφαλαιαγοράς της 16ης Ιουνίου, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος Benedetto Vigna θα ρίξει φως στη στρατηγική ηλεξτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζοντας το επιχειρηματικό πλάνο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Το πρώην στέλεχος της STMicroelectronics ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari με στόχο να την μετάβαση της μάρκας από τους 12κύλινδρους κινητήρες για τους οποία είναι γνωστή η αυτοκινητοβιομηχανία.
Ενώ η εταιρεία συνεχίζει να πετυχαίνει υψηλά περιθώρια κέρδους, οι μετοχές της παρουσίασαν κάμψη πρόσφατα, εν μέρει λόγω ανησυχιών για την καθυστερημένη είσοδο της στην ηλεκτροκίνηση. Ενδεικτικά η μετοχή σημείωσε πτώση 22% από την αρχή του έτους στο χρηματιστήριο του Μιλάνο.
«Η εστίαση είναι στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας και στο πώς η τεχνολογία της μπορεί να προσαρμοστεί σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, καθώς και στη στρατηγική της να επιδιώκει την αξία έναντι του όγκου και τον κορεσμό, εάν υπάρχει», δήλωσε η Swetha Ramachandran, η οποία διαχειρίζεται το GAM’s Luxury Brand Equity Fund.
Ο 53χρονος Vigna, 53 μέσα σε μερικούς μήνες ως Διευθύνων Σύμβουλος, ταρακούνησε την οργανωτική της δομή της Ferrari , φέρνοντας πολλά στελέχη από τον πρώην εργοδότη του. Παράλληλα σύναψε συνεργασία με την κατασκευάστρια τσιπ Qualcomm για να εισάγει περισσότερα ψηφιακά μέσα στα αυτοκίνητα.
Στην STMicro, ηγήθηκε του τμήματος που προμηθεύει αισθητήρες για iPhone της Apple και για τα συστήματα πλοήγησης των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ενδέχεται να απαιτηθούν μεγάλες δαπάνες πριν η Ferrari λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα το 2025, με τους αναλυτές της Citi να προβλέπουν ότι αναμένουν «διαρθρωτικά υψηλότερες επενδύσεις να καθυστερήσουν τις αποδόσεις».
Η Redburn προειδοποίησε επίσης ότι οι επενδυτές θα μπορούσαν να εκπλαγούν από την κλίμακα των δαπανών που απαιτούνται.
«Η Ferrari φαινόταν κάπως λιγότερο εξαιρετική τα τελευταία χρόνια, με τις επιστροφές να σημειώνουν κορυφές και τους ανταγωνιστές να ανεβάζουν το παιχνίδι τους», έγραψαν οι αναλυτές της Jefferies σε σημείωμα στις 30 Μαΐου.
Το επερχόμενο επενδυτικό γεγονός είναι μια ευκαιρία για την Ferrari να ανακτήσει την ηγεσία στον τομέα της και να καταλάβουμε καλύτερα γιατί ο John Elkann διόρισε τον Benedetto Vigna για να «αναγεννήσει» το Brand της Ferrari, προσαρμόζοντας το στην νέα εποχή κινητικότητας
Google News icon
Α
Ως μέρος της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης, η Ferrari σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά το εργοστάσιό της στη βόρεια Ιταλία που θα παρουσιάσει κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που έχει προγραμματιστεί την επόμενη εβδομάδα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε τον χώρο κοντά στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο και άρχισε να ετοιμάζει μια τρίτη γραμμή παραγωγής που θα εστιάζει στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η οποία πιθανότατα θα περιλαμβάνει και ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών.
Η Ferrari θα αποκαλύψει τα σχέδια της κατά τη διάρκεια της ημέρας της κεφαλαιαγοράς της 16ης Ιουνίου, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος Benedetto Vigna θα ρίξει φως στη στρατηγική ηλεξτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζοντας το επιχειρηματικό πλάνο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Το πρώην στέλεχος της STMicroelectronics ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari με στόχο να την μετάβαση της μάρκας από τους 12κύλινδρους κινητήρες για τους οποία είναι γνωστή η αυτοκινητοβιομηχανία.
Ενώ η εταιρεία συνεχίζει να πετυχαίνει υψηλά περιθώρια κέρδους, οι μετοχές της παρουσίασαν κάμψη πρόσφατα, εν μέρει λόγω ανησυχιών για την καθυστερημένη είσοδο της στην ηλεκτροκίνηση. Ενδεικτικά η μετοχή σημείωσε πτώση 22% από την αρχή του έτους στο χρηματιστήριο του Μιλάνο.
«Η εστίαση είναι στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας και στο πώς η τεχνολογία της μπορεί να προσαρμοστεί σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, καθώς και στη στρατηγική της να επιδιώκει την αξία έναντι του όγκου και τον κορεσμό, εάν υπάρχει», δήλωσε η Swetha Ramachandran, η οποία διαχειρίζεται το GAM’s Luxury Brand Equity Fund.
Ο 53χρονος Vigna, 53 μέσα σε μερικούς μήνες ως Διευθύνων Σύμβουλος, ταρακούνησε την οργανωτική της δομή της Ferrari , φέρνοντας πολλά στελέχη από τον πρώην εργοδότη του. Παράλληλα σύναψε συνεργασία με την κατασκευάστρια τσιπ Qualcomm για να εισάγει περισσότερα ψηφιακά μέσα στα αυτοκίνητα.
Στην STMicro, ηγήθηκε του τμήματος που προμηθεύει αισθητήρες για iPhone της Apple και για τα συστήματα πλοήγησης των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ενδέχεται να απαιτηθούν μεγάλες δαπάνες πριν η Ferrari λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα το 2025, με τους αναλυτές της Citi να προβλέπουν ότι αναμένουν «διαρθρωτικά υψηλότερες επενδύσεις να καθυστερήσουν τις αποδόσεις».
Η Redburn προειδοποίησε επίσης ότι οι επενδυτές θα μπορούσαν να εκπλαγούν από την κλίμακα των δαπανών που απαιτούνται.
«Η Ferrari φαινόταν κάπως λιγότερο εξαιρετική τα τελευταία χρόνια, με τις επιστροφές να σημειώνουν κορυφές και τους ανταγωνιστές να ανεβάζουν το παιχνίδι τους», έγραψαν οι αναλυτές της Jefferies σε σημείωμα στις 30 Μαΐου.
Το επερχόμενο επενδυτικό γεγονός είναι μια ευκαιρία για την Ferrari να ανακτήσει την ηγεσία στον τομέα της και να καταλάβουμε καλύτερα γιατί ο John Elkann διόρισε τον Benedetto Vigna για να «αναγεννήσει» το Brand της Ferrari, προσαρμόζοντας το στην νέα εποχή κινητικότητας
Google News icon
Α