Διαβάστε στο motorone.gr: Σε τροχιά προσγείωσης το νέο Peugeot 408
H γαλλική φίρμα κλείδωσε την πρεμιέρα του νέου 408 για τις 22 Ιουνίου, φροντίζοντας να διασκεδάσει την αναμονή με νέα teaser και λίγες ακόμα λεπτομέρειες για την νέα γενιά του μοντέλου
H Peugeot κλείδωσε την 22α Ιουνίου για την πρεμιέρα του νέου 408, προσφέροντας παράλληλα νέα «τροφή», όχι για σκέψη, αλλά για την προσωπικότητα του νέου μοντέλου το οποίο αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία μέσω δύο teaser.
Σύμφωνα με τις νέες εικόνες και παρά τις αρχικές επίσημες συστάσεις ότι θα πρόκειται για ένα μοντέλο που «θα συνδυάζει τους σχεδιαστικούς κώδικες των SUV με μια Fastback σιλουέτα», η τελική μορφή του μοντέλου προσιδιάζει περισσότερο σε αυτό που έχουμε συνηθίσει αποκαλούμε coupe SUV.
Aπό την άλλη με δεδομένο ότι οι παραδοσιακές κατηγορίες έχουνε λίγο πολύ καταλυθεί, προφανώς θα έχουμε να κάνουμε με ένα νέο είδος το οποίο θα συνδυάζει στοιχεία από πολλά είδη προς όφελος τόσο μιας ιδιαίτερης εμφάνισης όσο και του δίπτυχου ευρυχωρίας και χρηστικότητας.
Ένα ακόμα στοιχείο για την ταυτότητα του μοντέλου αποτελεί η επιλογή της Peugeot να μην χρησιμοποιήσει τα δύο μηδενικά που σηματοδοτούν στο δικό της λεξιλόγιο τα SUV, αλλά ένα και μοναδικό κάτι που σημαίνει ότι όντως το 408 θα πάρει θέση στην γκάμα ανάμεσα στα 308 και 508 με το status ενός fastback με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και coupe χάραξη οροφής.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Peugeot μέσω teaser, το 408 θα υιοθετήσει μια νέας αισθητικής και πιο κάθετη σε τοποθέτηση γρίλια που θα πλαισιώνεται τα γνωστού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα της γαλλικής φίρμας.
Αναμενόμενα, το εσωτερικό θα ακολουθήσει τις γνωριμες επιταγές του Peugeot i-Cockpit ενώ αναμένεται να προσφέρει ένα «μείγμα» που θα ισορροπεί ανάμεσα σε αισθητική και χωρητικότητα-ευρυχωρία.
Προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο στην αθέατη πλευρά του 408 αναμένεται να βρεθεί η πλατφόρμα EMP2 καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα είναι διαθέσιμο σε plug-in υβριδική έκδοση.
Με βάση τις μέχρι σήμερα γνωστές αντίστοιχης τεχνολογίας εκδόσεις μοντέλων Peugeot, (και) οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου 408 αναμένεται να αξιοποιήσουν τον συνδυασμό του turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο και στην προκειμένη περίπτωση θα υπάρξουν δύο εκδοχές ισχύος 180 και 225 ίππων ή η Peugeot θα επιδιώξει ακόμα περισσότερα όπως στην περίπτωση του 508 Sport Engineered.
Όπως και να έχει με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, δεδομένα το νέο 408 θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση και συγκεκριμένα τον turbo βενζίνης 1,2 λίτρου και τον diesel 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος που θα ξεκινούν από τους 110 και θα φτάνουν τους 130 ίππους.
Σύμφωνα με τις νέες εικόνες και παρά τις αρχικές επίσημες συστάσεις ότι θα πρόκειται για ένα μοντέλο που «θα συνδυάζει τους σχεδιαστικούς κώδικες των SUV με μια Fastback σιλουέτα», η τελική μορφή του μοντέλου προσιδιάζει περισσότερο σε αυτό που έχουμε συνηθίσει αποκαλούμε coupe SUV.
Aπό την άλλη με δεδομένο ότι οι παραδοσιακές κατηγορίες έχουνε λίγο πολύ καταλυθεί, προφανώς θα έχουμε να κάνουμε με ένα νέο είδος το οποίο θα συνδυάζει στοιχεία από πολλά είδη προς όφελος τόσο μιας ιδιαίτερης εμφάνισης όσο και του δίπτυχου ευρυχωρίας και χρηστικότητας.
Ένα ακόμα στοιχείο για την ταυτότητα του μοντέλου αποτελεί η επιλογή της Peugeot να μην χρησιμοποιήσει τα δύο μηδενικά που σηματοδοτούν στο δικό της λεξιλόγιο τα SUV, αλλά ένα και μοναδικό κάτι που σημαίνει ότι όντως το 408 θα πάρει θέση στην γκάμα ανάμεσα στα 308 και 508 με το status ενός fastback με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και coupe χάραξη οροφής.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Peugeot μέσω teaser, το 408 θα υιοθετήσει μια νέας αισθητικής και πιο κάθετη σε τοποθέτηση γρίλια που θα πλαισιώνεται τα γνωστού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα της γαλλικής φίρμας.
Αναμενόμενα, το εσωτερικό θα ακολουθήσει τις γνωριμες επιταγές του Peugeot i-Cockpit ενώ αναμένεται να προσφέρει ένα «μείγμα» που θα ισορροπεί ανάμεσα σε αισθητική και χωρητικότητα-ευρυχωρία.
Προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο στην αθέατη πλευρά του 408 αναμένεται να βρεθεί η πλατφόρμα EMP2 καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα είναι διαθέσιμο σε plug-in υβριδική έκδοση.
Με βάση τις μέχρι σήμερα γνωστές αντίστοιχης τεχνολογίας εκδόσεις μοντέλων Peugeot, (και) οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου 408 αναμένεται να αξιοποιήσουν τον συνδυασμό του turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο και στην προκειμένη περίπτωση θα υπάρξουν δύο εκδοχές ισχύος 180 και 225 ίππων ή η Peugeot θα επιδιώξει ακόμα περισσότερα όπως στην περίπτωση του 508 Sport Engineered.
Όπως και να έχει με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, δεδομένα το νέο 408 θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση και συγκεκριμένα τον turbo βενζίνης 1,2 λίτρου και τον diesel 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος που θα ξεκινούν από τους 110 και θα φτάνουν τους 130 ίππους.