H ΒMW 3.0 CSL “Batmobile” υπήρξε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και εμβληματικά από πλευράς design, μοντέλα που ίσως οι Βαυαροί δημιούργησαν ποτέ. Εξ ου και το 2015 υπήρξε ήδη μια απόπειρα «αναβίωσης» της με την πρωτότυπη 3.0 CSL Hommage η οποία είχε σχεδιαστεί προκειμένου να αποτίσει φόρο τιμής στην σχεδιαστική φρενίτιδα του αρχικού μοντέλου της δεκαετίας του ’70, χωρίς ωστόσο να έχει προοπτικές παραγωγής.

Αυτή την φορά η BMW δείχνει αποφασισμένη να κάνει το επόμενο βήμα για την αναγέννηση του μοντέλου καθώς ο επικεφαλής της βαυαρικής φίρμας, Frank Van Meel, ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις πρώτες εικόνες ενός μοντέλου που δεν κρύβει τις προθέσεις του.

Για να τις διαπιστώσει κανείς, αρκεί μια προσεκτική ματιά στο pop καμουφλάζ του καπό για να διαβάσει την φράση «I like it rare», κάτι που σημαίνει ότι η αναγεννημένη 3.0 CSL θα βρει διέξοδο στην παραγωγή, αν και σε περιορισμένους αριθμούς.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, ο σχεδιασμός της γρίλιας δείχνει να ακολουθεί πιστά το Hommage Concept, αγνοώντας τις αυξητικές τάσεις που παρατηρούνται στις γνωστές Μ3 και M4 ενώ την εικόνα συμπληρώνουν, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και εισαγωγές αέρα καθώς και μια «ξαναγραμμένη» χαμηλότερη γρίλια.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα άφθονα spoiler τα οποία προφανώς σχεδιάστηκαν για να παραπέμπουν στην αρχέτυπη 3.0 CSL ενώ τα φωτιστικά σώματα και ο πίσω προφυλακτήρας υιοθετούν μια αρκετά διαφορετική σχεδίαση από αυτό που γνωρίσαμε πολύ πρόσφατα ως την νέα M4.

Aναμενόμενα τόσο τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα όσο και το αμάξωμα αυτό καθ΄αυτό θα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, προσφέροντας ένα επιπλέον στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με την ήδη αρκούντως σπορ Μ4 όπου και θα βασίζεται η νέα περιορισμένη και στυλιστικά ενσυνείδητη έκδοση.

Την ίδια «προέλευση» θα έχει και ο κινητήρας, εν προκειμένω ο twin-turbo 3,0 λίτρων ο οποίος, αναμενόμενα ωστόσο, θα στοχεύσει ψηλότερα από τους 550 ίππους της κορυφαίας CSL 3.0 έκδοσης της Μ4. Μια βασική διαφορά θα είναι η μετάδοση της κίνησης καθώς στην περίπτωση της ειδικής έκδοσης, η ισχύς θα μεταδίδεται παραδοσιακά στον πίσω άξονα μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου, αυτή την φορά, όπως αναγράφεται στις πολύχρωμες επιφάνειες του πρωτότυπου μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά την πρεμιέρα της με δεδομένο ότι το τμήμα Μ γιορτάζει φέτος τα 50 του χρόνια θα πρέπει να αναμένουμε τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης πριν την εκπνοή του έτους.