\H γερμανική φίρμα κάνει ένα ακόμα βήμα προς την αποκάλυψη του νέου, έκτου κατά σειρά μέλους της ηλεκτρικής της γκάμας, δίνοντας μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για το ID. Aero.

Aν και το νέο μοντέλο εξακολουθεί να φέρει το status του πρωτότυπου, πλέον πρόκειται για μια πιο κοντά στην παραγωγή εκδοχή του ID.Vizzion που παρουσιάστηκε το 2018 στην έκθεση της Γενεύης.

Να σημειωθεί ότι αρχικά η VW είχε σχεδιάσει την πρεμιέρα του ID.Aero στην έκθεση του Πεκίνου, ωστόσο η διοργάνωση δεν πραγματοποιήθηκε εξαιτίας του κορωνοϊού.

Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά ID.7 καθώς η VW διαθέτει ήδη στην γκάμα της ένα μοντέλο με τα διακριτικά ID.6 το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά.

Με αυτό δεδομένο η έκδοση παραγωγής του ID. Aero θα τοποθετηθεί αυτονόητα στην κορυφή της ηλεκτρικής γκάμας της γερμανικής φίρμας, εκμεταλλευόμενη το επιβλητικό παράστημα που της εξασφαλίζουν τα σχεδόν πέντε μέτρα του μήκους του.

Βέβαια η παρουσία του ID.7 στο “άνω διάζωμα” της ηλεκτρικής γκάμας των Γερμανών θα είναι προσωρινή καθώς, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η VW ήδη μελετά το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός πληθωρικού SUV που θα υιοθετήσει τα διακριτικά ID.8.

Εκτός από το γενναιόδωρο μήκος και ό,τι αυτό συνεπάγεται σε όρους ευρυχωρίας, το γερμανικό μοντέλο υιοθετεί και μια ιδιαιτέρως αεροδυναμική σχεδίαση που, σύμφωνα με τις συστάσεις, έχει ως αποτέλεσμα αεροδυναμικό συντελεστή 0.23 ο οποίος με τη σειρά του θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στην επίτευξη αυτονομίας άνω των 600 χλμ.

Στην αθέατη πλευρά του –και-­­ του ID.Aero θα βρεθεί η αρχιτεκτονική ΜΕΒ και παρόλο που η γερμανική φίρμα παραμένει φειδωλή σε πληροφορίες, αναμένεται να φιλοξενεί ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα ξεκινούν από τους 204 ίππους και θα ξεπερνούν τους 300 ίππους καθώς ήδη οι Γερμανοί έχουν επισημάνει ότι όλα τους τα ηλεκτρικά μοντέλα θα επωφελούνται εφεξής από εκδόσεις GTX.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα όπως προδίδει η αρχική επιλογή της έκθεσης του Πεκίνου για την πρεμιέρα του, η έκδοση παραγωγής του ID.Aero θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από την Κίνα το 2023 ενώ θα ακολουθήσουν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη.

Επίσης, με δεδομένη την παρουσίαση του ID. Space Vizzion στην έκθεση του Λος Άντζελες το 2019, το ΙD. Aero/ID.7 θα επωφεληθεί και από μια πρακτικότερη έκδοση η οποία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη σε δεύτερο χρόνο.