Παρότι η Ferrari ξεκίνησε δυναμικά τη σεζόν, με δύο νίκες στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς, η συνέχεια της πορείας της δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή. Έχει να πανηγυρίσει νίκη από τις αρχές Απριλίου και έχει παρουσιάσει και προβλήματα αξιοπιστίας στους τελευταίους αγώνες.

Ωστόσο, ο Charles Leclerc δεν έχει εγκαταλείψει τις ελπίδες του: «Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα πιέσει 100%, το ίδιο θα κάνω και εγώ και όλοι έχουν εξαιρετικό κίνητρο για να έχουμε πιο καθαρούς αγώνες, να βρούμε ρυθμό και να ανακτήσουμε τους βαθμούς που χάσαμε στους τρεις τελευταίους αγώνες. Συνολικά, ήταν μια δύσκολη περίοδος για την ομάδα».

Ο Leclerc παραδέχθηκε ότι το κυνήγι του τίτλου «στους τελευταίους 4-5 αγώνες, έγινε πολύ πιο δύσκολο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο. Εξακολουθώ να πιστεύω στον τίτλο όσο πίστευα και πριν από 5 αγώνες. Θα είναι πιο δύσκολο, αλλά όλα είναι πιθανά. Νομίζω ότι οι επόμενοι τέσσερις αγώνες θα είναι πολύ σημαντικοί, πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές».

«Πιστεύω ότι έχουμε την απόδοση και αν έχουμε καθαρά Σαββατοκύριακα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν και τα αποτελέσματα». Οι αγώνες του Ιουλίου (GP Μ. Βρετανίας, Αυστρίας, Γαλλίας και Ουγγαρίας) ενδέχεται να καθορίσουν αν η Ferrari θα μπορεί να ελπίζει στο φετινό τίτλο ή όχι.

Κατά τη γνώμη του διευθυντή της Mercedes, Toto Wolff, η Ferrari έχει χαραμίσει αρκετές ευκαιρίες φέτος και δεν έχει ανταποκριθεί στις απαιτήσεις. Ο Αυστριακός δήλωσε: «Θα ήταν καλό αν ο Leclerc πρωταγωνιστούσε. Αυτό θα ήταν πραγματικά καλό για τη Formula 1, αλλά η Ferrari δεν έχει διαχειριστεί καλά την κατάσταση (have dropped the ball) μέχρι στιγμής. Θα ήταν καλύτερο αν (η μάχη για) το Πρωτάθλημα συνεχιστεί μέχρι το τέλος και δεν έχει ήδη κριθεί τον Σεπτέμβριο».

Στα pits της Ferrari, οι προετοιμασίες για το GP M. Βρετανίας δεν ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο. Εχθές οι μηχανικοί της Scuderia, στους τελικούς ελέγχους αφότου είχαν συναρμολογήσει το μονοθέσιο του Carlos Sainz, διαπίστωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία καυσίμου. Συνεπώς, όπως είχε συμβεί και μεταξύ Σαββάτου και Παρασκευής στο GP Ισπανίας, η Ferrari αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το πλαίσιο του Ισπανού, καθώς η πρόσβαση και μόνο στην αντλία, που βρίσκεται εντός της κυψέλης καυσίμου είναι πολύ δύσκολη για να πραγματοποιηθεί στην πίστα.

Από την πλευρά του, ο Carlos Sainz πιστεύει ότι ο Silverstone θα αποτελέσει έναν καλό δείκτη όσον αφορά την αυτοπεποίθησή του εντός του μονοθεσίου: «Νομίζω ότι το Silverstone θα αποτελέσει μεγαλύτερη πρόκληση, επειδή είναι πιο κοντά σε αυτό που ήταν η Βαρκελώνη, η οποία είναι η πίστα όπου δυσκολεύτηκα περισσότερο μέχρι τώρα».

«Έτσι, νομίζω ότι θα είναι ένα καλό σημείο αναφοράς για μένα, ώστε να δω πόσο έχω προχωρήσει και πόσο έχω βελτιωθεί πραγματικά με αυτό το αυτοκίνητο. Γιατί σίγουρα από το Μονακό και μετά ένιωσα πολύ πιο κοντά και πολύ πιο άνετα με το μονοθέσιο».

Αξίζει να αναφερθεί ότι από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής στα pits, η Ferrari έχει φέρει κάποιες πολύ μικρές αναβαθμίσεις, με την προσθήκη μικρών κάθετων πτερυγίων (γεννήτριες στροβίλων – vortex generators) κάτω από τους καθρέπτες. Ενδέχεται να αποκαλυφθούν κι άλλες λεπτομέρειες σήμερα.

Παράλληλα, η Red Bull παρουσίασε στο Silverstone μια αρκετά σημαντική αναβάθμιση, καθώς διαθέτει καινούργιο κάλυμμα κινητήρα, πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο. Με εξογκώματα στο κέντρο του, στην περιοχή του κινητήρα, έχει διαμορφωθεί ώστε να διαχειρίζεται καλύτερα τον αέρα προς το πίσω μέρος του μονοθεσίου και μοιάζει με αυτό της AlphaTauri.