Το Q6 e-tron αποτελεί την επόμενη προσθήκη στην ηλεκτρική SUV γκάμα της Audi η οποία φιλοδοξεί, από το 2023 οπότε και θα διατεθεί, να διεκδικήσει μερίδιο από μοντέλα όπως το Tesla Model Y αλλά και το μεγαλύτερο το Tesla Model X, μεταξύ άλλων. Προς το παρόν, το νέο ηλεκτρικό SUV μοντέλο της γερμανικής φίρμας συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης.

Παρά το ιδιαιτέρως επιμελές καμουφλάζ, στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται προφανώς για την Sportback έκδοση στην πρώτη της εμφάνιση ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου.


Παρά την αφθονία υφάσματος, με δεδομένες προηγούμενες κατασκοπικές λήψεις της παραδοσιακής SUV έκδοσης, στην όψη του νέου μοντέλου θα πάρει θέση μια ανάγλυφη κλειστή γρίλια η οποία θα πλαισιώνεται από ένα σετ φωτιστικών σωμάτων και προφυλακτήρα με έντονες ακμές.

Σε παλαιότερες εικόνες επίσης, ήταν σαφές ότι το Q6 e-tron θα επιτρέπει την δυνατότητα επιλογής διχρωμίας για το αμάξωμα και την οροφή ενώ στο πίσω τμήμα θα πάρει θέση η χαρακτηριστική λωρίδα φωτιστικών σωμάτων LED, όπως έχει αποτυπωθεί σε προηγούμενες κατασκοπικές λήψεις της παραδοσιακής SUV έκδοσης αμαξώματος.

Audi Q6 E-Tron Sportback 001-minAudi Q6 E-Tron Sportback 003-min
Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση αυτό που ξεχωρίζει είναι η coupe λογικής οροφή η οποία, αναμένεται να έχει μια θετική επίδραση στην αεροδυναμική, θυσιάζοντας ωστόσο μέρος της πρακτικότητας και του χώρου του πορτ μπαγκάζ.

Συνολικά, αξίζει να σημειωθεί ότι, ανεξαρτήτως έκδοσης, το Q6 e-tron θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το συμβατικό Q5, υιοθετώντας εκτός από τα μεγαλύτερα μεγέθη και μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στις εξασφαλίσεις της νέας πλατφόρμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένη την νέα Premium Electric Platform την οποία συνεξελίσσουν Audi και Porsche, και την οποία το Q6 e-tron θα μοιραστεί με την νέα, ηλεκτροκίνητη γενιά της Porsche Macan.

H νέα πλατφόρμα θα συνοδεύεται από κύκλωμα 800 Volt που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος με τάση 350 kW. Αυτό σημαίνει ότι η επαναφόρτιση έως το 80% θα απαιτεί περίπου 25 λεπτά.

Audi Q6 E-Tron Sportback 007-minAudi Q6 E-Tron Sportback 004-min
Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για την χωρητικότητα των μπαταριών του Q6 ωστόσο, η νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει συστοιχίες ιόντων λιθίου που θα επιτρέπουν αυτονομία έως και 700 χλμ.

Βέβαια αυτό θα ισχύσει για το πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένο A6 e-tron. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στο πιο τετραγωνισμένο Q6 e-tron η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 600 χλμ.

Από πλευράς ισχύος, με δεδομένη την τεχνολογική συγγένεια του Q6 e-tron με το e-tron GT ανάμεσα στις επιλογές του, αναμένεται να βρεθούν το «δικινητήριο» ηλεκτρικό σύνολο των 475 ίππων (530 ίππων με τη λειτουργία overboost) του επιβλητικού τετράθυρου coupe.

Φυσικά θα υπάρξουν και πιο «προσβάσιμες» εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ η Audi έχει ήδη εκφράσει στην πράξη την πρόθεση της να δημιουργεί και RS εκδόσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της όπως ισχύει και στην περίπτωση του RS e-tron GT το οποίο προσφέρει ισχύ 645 ίππων.