Διαβάστε στο motorone.gr: Το νέο κεφάλαιο των V12 hypercar δια χειρός Lamborghini
Η Aventador πρωτοεμφανίστηκε το 2011. Οι V12 κινητήρες στο portfolio της Lamborghini το μακρινό 1966 με την Miura να αναλαμβάνει τις συστάσεις για την δωδεκακύλινδρη supercar εποχή του ιταλού κατασκευαστή.
Αμφότερα θα βιώσουν ένα είδους τέλους αλλά και συνέχειας με αφετηρία το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό και αποτελεί μια από τις πρώτες αποτυπώσεις του διαδόχου της Aventador ο οποίος, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα εξακολουθήσει να εφοδιάζεται από V12 κινητήρα μεν σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία δε.
Ανεξαρτήτως των σημαντικών αλλαγών, ορισμένα πράγματα παραμένουν σταθερά όπως το σφηνοειδές αμάξωμα του νέου μοντέλου το οποίο ακόμα παραμένει άγνωστο πώς θα ονομαστεί, αν και δεδομένα η ιταλική φίρμα θα εξακολουθήσει την παράδοση που θέλει τα μοντέλα της να αντλούν έμπνευση από μαινόμενους ταύρους.
Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, ο διάδοχος της Aventador διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνονται στο καπό και αποπνέει τη συνήθη εμμονή στην αεροδυναμική αλλά και στην αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών και μη μερών όπως μαρτυρά η αφθονία σε διαφόρων μεγεθών εισαγωγές αέρα αλλά και οπών απαγωγής της πλεονάζουσας θερμότητας.
Lamborghini Aventador 007-minLamborghini Aventador 008-minLamborghini Aventador 013-min
Σε αυτά που μένουν θα μπορούσε επίσης να συμπεριλάβει κανείς τις χαρακτηριστικές διπλές τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης, το θηριώδες σύστημα πέδησης με τις μεγάλες δαγκάνες, οι επιθετικά σχεδιασμένοι γεωμετρικοι καθρέφτες, η οροφή με τη διπλή καμπύλη και ο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος συνδυάζεται με ενεργό spoiler.
Σε ο,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ο Stephan Winkelmann, ο διάδοχος της Aventador θα αξιοποιήσει ένα υβριδικό σύνολο με πρωταγωνιστή ένα V12 κινητήρα, σχεδιασμένο από το μηδέν. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανεξαρτήτως υβριδικής τεχνολογίας ο V12 θα είναι μόλις ο τρίτος κατά σειρά που έχει εξελίξει διαχρονικά η Lamborghini.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να υπάρχουν στοιχεία σε ό,τι αφορά την απόδοση του κινητήριου συνόλου, δεδομένα η ισχύς θα ξεπεράσει τους 780 ίππους της έκδοσης Ultimae της μέχρι σήμερα γνωστής Aventador.
Αμφότερα θα βιώσουν ένα είδους τέλους αλλά και συνέχειας με αφετηρία το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό και αποτελεί μια από τις πρώτες αποτυπώσεις του διαδόχου της Aventador ο οποίος, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα εξακολουθήσει να εφοδιάζεται από V12 κινητήρα μεν σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία δε.
Ανεξαρτήτως των σημαντικών αλλαγών, ορισμένα πράγματα παραμένουν σταθερά όπως το σφηνοειδές αμάξωμα του νέου μοντέλου το οποίο ακόμα παραμένει άγνωστο πώς θα ονομαστεί, αν και δεδομένα η ιταλική φίρμα θα εξακολουθήσει την παράδοση που θέλει τα μοντέλα της να αντλούν έμπνευση από μαινόμενους ταύρους.
Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, ο διάδοχος της Aventador διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνονται στο καπό και αποπνέει τη συνήθη εμμονή στην αεροδυναμική αλλά και στην αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών και μη μερών όπως μαρτυρά η αφθονία σε διαφόρων μεγεθών εισαγωγές αέρα αλλά και οπών απαγωγής της πλεονάζουσας θερμότητας.
Lamborghini Aventador 007-minLamborghini Aventador 008-minLamborghini Aventador 013-min
Σε αυτά που μένουν θα μπορούσε επίσης να συμπεριλάβει κανείς τις χαρακτηριστικές διπλές τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης, το θηριώδες σύστημα πέδησης με τις μεγάλες δαγκάνες, οι επιθετικά σχεδιασμένοι γεωμετρικοι καθρέφτες, η οροφή με τη διπλή καμπύλη και ο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος συνδυάζεται με ενεργό spoiler.
Σε ο,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ο Stephan Winkelmann, ο διάδοχος της Aventador θα αξιοποιήσει ένα υβριδικό σύνολο με πρωταγωνιστή ένα V12 κινητήρα, σχεδιασμένο από το μηδέν. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανεξαρτήτως υβριδικής τεχνολογίας ο V12 θα είναι μόλις ο τρίτος κατά σειρά που έχει εξελίξει διαχρονικά η Lamborghini.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να υπάρχουν στοιχεία σε ό,τι αφορά την απόδοση του κινητήριου συνόλου, δεδομένα η ισχύς θα ξεπεράσει τους 780 ίππους της έκδοσης Ultimae της μέχρι σήμερα γνωστής Aventador.