Η αμερικανοτραφής φίρμα επιβεβαίωσε τον περασμένο Μάρτιο ότι προτίθεται να προσθέσει στην γκάμα της ένα νέο μικρότερο μοντέλο το οποίο και αποκαλύπτεται πρόωρα χάρη σε μια διαρροή που αποτελεί και την πρώτη ρεαλιστική αποτύπωσή του μοντέλου.

Προς το παρόν η Jeep δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα την ονομασία του μοντέλου ωστόσο δεδομένα αυτό θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας, κάτω από το Renegade, περιλαμβάνοντας στις επιλογές του τόσο συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης πιθανότατα επικουρούμενους από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Επιστρέφοντας στη διαρροή, προέρχεται προφανώς από τη διαδικασία γυρισμάτων του υλικού προώθησης η οποία πραγματοποιείται στην Πορτογαλία.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει μια κλειστή γρίλια στο άνω τμήμα η οποία συνδυάζεται με δύο μικρότερες γρίλιες χαμηλότερα. Αυτό που ξεχωρίζει επίσης είναι η πιο έντονη κλίση στην χάραξη του παρμπρίζ, στοιχείο που συνδυαστικά και με τα παραπάνω αναμένεται να συμβάλλει στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής.

Κατά τα άλλα, το μικρό Jeep διαθέτει την αφθονία σε προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος που έχουμε συνηθίσει από την φίρμα ενώ στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η χαρακτηριστική σχεδίαση της τρίτης κολώνας και τα τετραγωνισμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η απουσία εξάτμισης προδίδει ότι πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη έκδοση αν και όπως είναι ήδη γνωστό το νέο μοντέλο θα είναι εξίσου διαθέσιμο και σε συμβατικές εκδόσεις.

Αντιθέτως, αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό είναι η αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενήσει το νέο μοντέλο αν και το επικρατέστερο σενάριο θέλει το μικρό Jeep να αξιοποιεί την πλατφόρμα e-CMP όπου ήδη βασίζονται πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis, μεταξύ των οποίων το Peugeot 2008 και e-2008 καθώς και τα Opel Mokka και Mokka-e. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα προσαρμοστεί ούτως ώστε να εξασφαλίζει στο νέο μοντέλο τετρακίνηση.

Με δεδομένο πάντως ότι το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο με την προοπτική να διατεθεί από τα τέλη της χρονιάς, είναι αμφίβολο να αξιοποιήσει την νέας γενιάς αρχιτεκτονική STLA Small Platform η οποία αναμένεται το 2026, και η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα τοποθέτησης δύο ηλεκτροκινητήρων άρα θα προσφέρει τετρακίνηση ενώ θα μπορεί να φιλοξενεί και μεγαλύτερες μπαταρίες που με τη σειρά τους θα προσφέρουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 480 χλμ.