Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η προοπτική της Ferrari για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν στη Formula 1 έχει βελτιωθεί από μια λύση στο στήσιμο της F1-75, που ανακαλύφθηκε μετά το σπριντ του GP Αυστρίας.

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή η προοπτική της Ferrari για το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν δείχνει καλύτερη, λόγω μίας καινούργιας οδού που ακολούθησε η ομάδα όσον αφορά το στήσιμο του ιταλικού μονοθεσίου μετά το σπριντ του GP Αυστρίας. O 24χρονος Μονεγάσκος δεν διευκρίνισε τι εννοούσε, αλλά υπέδειξε ότι το βασικό στοιχείο ήταν μια αλλαγή στο οδηγικό του στιλ.

Τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε καθεστώς parc ferme μετά τα σπριντ και οι ομάδες μπορούν να επέμβουν μόνο σε παραμέτρους όπως η πίεση των ελαστικών και η γωνία πρόσπτωσης των πτερυγίων της εμπρός αεροτομής. Μετά τις αλλαγές, ο Leclerc ανακηρύχθηκε νικητής του GP Αυστρίας με μεγάλη διαφορά ρυθμού από τον Max Verstappen και ήταν επικεφαλής στη Γαλλία το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν είχε την έξοδο που τερμάτισε πρόωρα τον αγώνα του.

O Leclerc δήλωσε: «Φαίνεται ότι έχουμε ένα δυνατό μονοθέσιο. Αυτό που με εκπλήσσει περισσότερο είναι κυρίως ο αγωνιστικός μας ρυθμός και η διαχείριση των ελαστικών από την Αυστρία και μετά. Αλλάξαμε μερικά πράγματα το βράδυ του Σαββάτου μετά τις κατατακτήριες δοκιμές και το σπριντ, ειδικά από πλευράς οδήγησης, και αυτό φαίνεται να είναι ένα αρκετά μεγάλο βήμα για μένα».

«Αυτό είναι θετικό για το υπόλοιπο της σεζόν, αλλά στις κατατακτήριες δοκιμές φαίνεται ότι η Red Bull εξακολουθεί να είναι αρκετά δυνατή. Νομίζω ότι το Paul Ricard και η Βουδαπέστη είναι δύο πίστες όπου δυσκολεύτηκα λίγο περισσότερο στο παρελθόν, προσωπικά. Αλλά και στην Αυστραλία ήταν συνέβαινε το ίδιο, και στο τέλος κατάφερα να έχω ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο. Ελπίζω λοιπόν ότι και αυτό το Σαββατοκύριακο θα μπορέσω να ανατρέψω την κατάσταση».

Η φετινή Ferrari έχει αρκετά νευρικό πίσω μέρος και είναι ο Carlos Sainz έχει δηλώσει ότι ήταν υπερβολικά υπερστροφική για τα γούστα του στην αρχή της σεζόν. Ο Leclerc όμως δήλωσε ότι το αυτό το χαρακτηριστικό τον βοήθησε: «Νομίζω ότι αυτό ήταν που μου έδωσε το πλεονέκτημα στους περισσότερους αγώνες φέτος, με τον τρόπο που ένιωθα καλά με το μονοθέσιο. Στην αρχή της χρονιάς, δεν ήξερα πραγματικά πως να το διαχειριστώ καλά σε ορισμένες πίστες».

«Όπως στο Μαϊάμι, δυσκολεύτηκα πάρα πολύ στον αγώνα, αλλά συνολικά αισθάνθηκα ότι γινόμουν όλο και καλύτερος με αυτό. Οπότε, είναι σίγουρα κάτι που θέλω να διατηρήσω, γιατί υπάρχουν πολλά οφέλη από αυτό. Το μειονέκτημα είναι ότι γίνεται πολύ πιο δύσκολο να το οδηγήσεις, αλλά στο τέλος της ημέρας, είμαι οδηγός αγώνων και πρέπει να μπορώ να οδηγώ ένα μονοθέσιο που υπερστρέφει λίγο».

 

«Νομίζω ότι έχουμε το ρυθμό για να κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα, απλά πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα. Η αξιοπιστία ήταν ένα πρόβλημα φέτος, και χάσαμε πολλούς βαθμούς, και θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε από αυτό. Ας ελπίσουμε ότι αν δεν θα το έχουμε αυτό για το υπόλοιπο της χρονιάς και τότε ο τίτλος είναι ακόμα πιθανός. Εξακολουθώ να παραμένω θετικός για το υπόλοιπο της χρονιάς».

Ο Leclerc τόνισε ότι δεν σκέφτεται πια το λάθος που τον έθεσε εκτός αγώνα ενώ ήταν επικεφαλής στο GP Γαλλίας: «Δεν υπάρχει τίποτα που θα με βοηθήσει, αν συνεχίσω να σκέφτομαι το λάθος μου ή αν ασχολούμαι με το παρελθόν. Έκανα αυτό το λάθος, μου κόστισε πολλούς βαθμούς, το γνωρίζω και αυτό είναι όλο».

 «Απλώς πίεσα λίγο παραπάνω σε εκείνο τον γύρο και το πλήρωσα. Τώρα, πρέπει απλά να προχωρήσω, να επικεντρωθώ 100% σε αυτό το Σαββατοκύριακο, να προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό, να προσπαθήσω να κερδίσω αυτόν τον αγώνα και τότε είμαι σίγουρος ότι θα πάει καλά».

Ο Μονεγάσκος νιώθει έτοιμος ως οδηγός για να κατακτήσει τον τίτλο: «Αισθάνομαι ότι είμαι έτοιμος. Αν κοιτάξω το πρώτο μέρος της σεζόν, νομίζω ότι αυτή είναι η πιο δυνατή σεζόν μου στη Formula 1. Νομίζω ότι στους αγώνες έκανα άλλο ένα βήμα προόδου, όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών, το οποίο είναι καλό».

«Οπότε, λάθη όπως το περασμένο Σαββατοκύριακο δείχνουν ακόμα ότι έχω ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά μου, αλλά τα καταφέρνω και ξέρω την αξία μου. Στη συνέχεια, βέβαια, σε στιγμές όπως την περασμένη Κυριακή, όλοι σε βάζουν κάτω και αυτό δεν είναι εύκολο, αλλά το δέχομαι, καθώς είναι μέρος της δουλειάς. Απλά πρέπει να επικεντρωθώ στον εαυτό μου, να ωριμάσω από αυτό και να δείξω σε όλους τι αξίζω».

«Νομίζω ότι αν κερδίσουμε όλους τους αγώνες και ο Max τερματίζει συνέχεια δεύτερος, μπορούμε ακόμα να κερδίσουμε. Οπότε, βασίζομαι στον εαυτό μου να το κάνω αυτό, αν και είναι αρκετά δύσκολη αποστολή. Ας δούμε πώς θα πάει. Προφανώς, είναι ένας πολύ, πολύ αισιόδοξος στόχος, αλλά δεν θέλω να το δω αρνητικά».

Η Ferrari κυνηγάει φέτος το πρώτο της Πρωτάθλημα Οδηγών έπειτα από 15 χρόνια και ίσως η ιταλική ομάδα δείχνει ότι δεν είναι ακόμα απόλυτα «ακονισμένη» για να εκτελεί τα τέλεια Σαββατοκύριακα που χρειάζονται για την κατάκτηση του τίτλου. Ο Leclerc επέμεινε ότι δεν αισθάνεται το βάρος των προσδοκιών, καθώς η Ferrari επιδιώκει να κατακτήσει τον πρώτο της τίτλο οδηγών το 2007 και τον Kimi Raikkonen.

O Μονεγάσκος δήλωσε: «Όχι, πραγματικά δεν το σκέφτομαι αυτό. Παρόλο που η Ferrari παραμένει η Ferrari του 2000 ή ό,τιδήποτε άλλο, η ομάδα είναι πολύ διαφορετική και βρισκόμαστε σε άλλο σημείο της πορείας μας. Τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για εμάς, κάναμε ένα απίστευτο βήμα από πέρυσι για να παλεύουμε για νίκες».

«Προφανώς, ο στόχος παραμένει ο ίδιος για εμένα: Να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αν και τώρα θα είναι πιο δύσκολο. Αλλά δεν προσθέτει πίεση το γεγονός ότι έχουν περάσει τόσα χρόνια που δεν έχουμε κατακτήσει το Πρωτάθλημα Οδηγών».