Διαβάστε στο motorone.gr: Στην πίστα η άγρια Porsche GT4 RS Spyder
Η άγρια εκδοχή GT4 RS της Porsche, με στοιχεία για οδήγηση στην πίστα, αναμένεται να αποκτήσει μια ανοιχτή εκδοχή Spyder. Το συγκεκριμένο μοντέλο, με την οροφή ανοιχτή, έχουμε εντοπίσει να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurbrurgring.
Αν και στο παρελθόν υπήρχαν εκδόσεις RS από την Porsche, με οροφή τύπου targa, η GT4 RS Spyder θα είναι το πρώτο μοντέλο με τα διακριτικά RS που θα είναι εντελώς ανοιχτή.
Όπως έχουμε δει και στην κλειστή εκδοχή Cayman GT4 RS, έτσι και στη Spyder, το καπό θα έχει εισαγωγές αέρα, στους θόλους των τροχών θα έχει ανοίγματα και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι προ-παραγωγής και φαίνεται να πατάει στους ίδιους τροχούς με αυτούς της GT4 RS, με κεντρικό μπουλόνι, ενώ η απλοποιημένη οροφή θυμίζει την ελαφριά έκδοση της προηγούμενης Boxster Spyder.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το καπό που είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα που ανασηκώνονται και στο τελείωμά τους σχηματίζουν μια αεροτομή. Με δεδομένο ότι η κλειστή εκδοχή εξοπλίζεται με μια μεγάλη πίσω αεροτομή, που εδώ δεν μπορεί να υιοθετηθεί, η Porsche θα αντισταθμίσει την αεροδυναμική με ένα βοήθημα εμπρός που θα παρέχει την απαραίτητα άντωση.
Porsche 718 RS SpyderPorsche 718 RS Spyder-3Porsche 718 RS Spyder-4
Porsche 718 RS Spyder-2
Επίσης υπάρχουν εισαγωγές αέρα πάνω από τον κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο, αντικαθιστώντας αυτές που είναι πίσω από το παράθυρο στην GT4 RS. Στο πίσω μέρος αυτή της πρωτότυπης εκδοχής, διακρίνεται το diffuser και η διπλή εξάτμιση, η οποία παραμένει ίδια με αυτή της βασικής 718 Spyder.
Ωστόσο, ο κινητήρας της RS θα είναι ο επίπεδος 6κύλινδρος 4,0 λίτρων με απόδοση 500 ίππων, που θα προέρχεται από την 911 GT3. Τα κόκκινα στο στροφόμετρα θα είναι στις 9.000 σ.α.λ. ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση αναμένεται να έρχονται κοντά στα 3,4 δευτερόλεπτα, χρόνο που απαιτεί η κλειστή εκδοχή του μοντέλου.
Για τη μετάδοση θα φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK, με τη μέγιστη ταχύτητα αυτής της γρήγορης ανοιχτής εκδοχής να αναμένεται να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.
Αν και στο παρελθόν υπήρχαν εκδόσεις RS από την Porsche, με οροφή τύπου targa, η GT4 RS Spyder θα είναι το πρώτο μοντέλο με τα διακριτικά RS που θα είναι εντελώς ανοιχτή.
Όπως έχουμε δει και στην κλειστή εκδοχή Cayman GT4 RS, έτσι και στη Spyder, το καπό θα έχει εισαγωγές αέρα, στους θόλους των τροχών θα έχει ανοίγματα και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι προ-παραγωγής και φαίνεται να πατάει στους ίδιους τροχούς με αυτούς της GT4 RS, με κεντρικό μπουλόνι, ενώ η απλοποιημένη οροφή θυμίζει την ελαφριά έκδοση της προηγούμενης Boxster Spyder.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το καπό που είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα που ανασηκώνονται και στο τελείωμά τους σχηματίζουν μια αεροτομή. Με δεδομένο ότι η κλειστή εκδοχή εξοπλίζεται με μια μεγάλη πίσω αεροτομή, που εδώ δεν μπορεί να υιοθετηθεί, η Porsche θα αντισταθμίσει την αεροδυναμική με ένα βοήθημα εμπρός που θα παρέχει την απαραίτητα άντωση.
Porsche 718 RS SpyderPorsche 718 RS Spyder-3Porsche 718 RS Spyder-4
Porsche 718 RS Spyder-2
Επίσης υπάρχουν εισαγωγές αέρα πάνω από τον κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο, αντικαθιστώντας αυτές που είναι πίσω από το παράθυρο στην GT4 RS. Στο πίσω μέρος αυτή της πρωτότυπης εκδοχής, διακρίνεται το diffuser και η διπλή εξάτμιση, η οποία παραμένει ίδια με αυτή της βασικής 718 Spyder.
Ωστόσο, ο κινητήρας της RS θα είναι ο επίπεδος 6κύλινδρος 4,0 λίτρων με απόδοση 500 ίππων, που θα προέρχεται από την 911 GT3. Τα κόκκινα στο στροφόμετρα θα είναι στις 9.000 σ.α.λ. ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση αναμένεται να έρχονται κοντά στα 3,4 δευτερόλεπτα, χρόνο που απαιτεί η κλειστή εκδοχή του μοντέλου.
Για τη μετάδοση θα φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK, με τη μέγιστη ταχύτητα αυτής της γρήγορης ανοιχτής εκδοχής να αναμένεται να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.