Η δοκιμαστική οδήγηση αποτελεί μέρος της διαδικασίας για την απόφαση μιας αγοράς, αλλά και την «ανάγνωση» των προδιαγραφών του αυτοκινήτου, αλλά είναι μια ευκαιρία να βιώσεις τι πραγματικά μπορεί να κάνει μια Bugatti.

Εκκινώ τη Chiron προδιαγραφών Stormtrooper και ο 8λιτρος W16 κινητήρας με τα τέσσερα turbo και τους 1.600 ίππους βρυχάται με απειλητικό ήχο να βγαίνει από τις κάθετα τοποθετημένες εξατμίσεις της. Καθώς βγαίνω στο δρόμο, συνειδητοποιώ ότι αυτό το θηρίο των 3,5 εκ. λιρών (συμπεριλαμβανομένων των έξτρα που διαθέτει) έχει ήδη πουληθεί. Κανένα άγχος λοιπόν.

Αλλά η θέση οδήγησης είναι σωστή και η ορατότητα επίσης, παρά τις τεράστιες διαστάσεις και το χαμηλό της αμάξωμα της Chrion. Η Super Sport αρχίζει να ξεμακραίνει. Τίποτα δραματικό, απλά ήπια και ομαλή, με εύκολη εκκίνηση που εμπνέει εμπιστοσύνη. Αυτό ενισχύεται σε κινήσει σε κάθε δυναμικό τομέα που μπορείς να φανταστείς.

Τα φρένα έχουν υπέροχη γραμμική απόκριση και δεν είναι καθόλου απότομα. Έχουν μια εξαιρετικά συμπαγή αίσθηση που σου εμπνέει ασφάλεια, με τη Chiron να μειώνει ταχύτητα εύκολα και αποτελεσματικά, σε καλό δρόμο ή ακόμα και σε άλλους με κακοτεχνίες.

Η διαδρομή του πεντάλ γκαζιού είναι μακριά και όταν το πιέσεις μέχρι το τέρμα του υπάρχει μια μικρή υστέρηση μέχρι να… γεμίσει. Μόλις μπει στο ρυθμό της, πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και με το γκάζι στο πάτωμα, εκτοξεύεται μπροστά όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχω οδηγήσει.

Παρά το μέγεθος της και την υπερτροφοδότηση, ο κινητήρας ανεβάζει στροφές… λαίμαργα. Αλλά ο χρόνος των 2,4 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι εντυπωσιακός και να φανταστείς ότι αυτό δεν είναι το πιο εντυπωσιακό στατιστικό στοιχείο της. Για το 0-300 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 12,1 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-440 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 28,6 δευτερόλεπτα.



Καθώς ανεβάζεις σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων περιμένεις λογικά να εξασθενήσει αυτή η βίαιη επιτάχυνση, ωστόσο η Super Sport σε βάζει σε αναθεώρηση των δεδομένων σου περί επιτάχυνσης, αφού με κάθε σχέση διατηρεί ένα απίστευτο επίπεδο επιτάχυνσης.

Αλλά πέρα από τις απόλυτες επιδόσεις που την κάνουν τόσο ξεχωριστή αυτή τη Chiron Super Sport, διακρίνεται επίσης και για τα δυναμικά χαρακτηριστικά της. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άψογο, με απρόσμενα σωστό βάρος, που δίνει στα χέρια του οδηγού την αίσθηση που του επιτρέπει να έχει συμμετοχή στα δρώμενα. Η οδική συμπεριφορά της είναι άψογη για ένα αυτοκίνητο με βάρος περίπου δύο τόνους, ενώ είναι και διασκεδαστικό.

Η τιμή απόκτησης μοιάζει να εξατμίζεται από το μυαλό σου, εστιάζοντας στην ουσία, εκεί όπου μπορείς αν είσαι τολμηρός να πιέσεις αυτή τη Bugatti, αξιοποιώντας την αστείρευτη πρόσφυση του συστήματος τετρακίνησης και λιγότερο την απόλυτη ισχύ. Πρόκειται για μια συγκλονιστική εμπειρία. «Πουλήθηκε» λέω. «Θα βάλω τους δικούς μου να στείλουν τα χρήματα στους δικούς σου». Ναι αμέ. Πολύ θα ήθελα…

Συμπέρασμα
Καθώς τα περισσότερα hypercars στρέφονται προς τον εξηλεκτρισμό για να επιτύχουν τέτοιο υψηλό επίπεδο επιδόσεων, το γεγονός ότι η Chiron Super Sport το κάνει αυτό με έναν κινητήρα βενζίνης και χωρίς καμία άλλου είδους βοήθεια, το κάνει το αποτέλεσμα ακόμα πιο εντυπωσιακό, ενώ του προσθέτει και χαρακτήρα. Η προσωπικότητά της είναι πολύ πιο δυναμική από όσο ίσως περιμένεις, με την εμπειρία επιτάχυνσης και επιδόσεων να είναι μοναδική και κυρίαρχη. Είναι εξαίσια.