Μετά την ινκόγκνιτο εμφάνιση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης Folgore μέσω video, η Maserati δίνει στη δημοσιότητα μια σειρά εικόνων που αφορούν την συμβατική V6 έκδοση κινητήρα της νέας γενιάς της GranTurismo.

Ξεκινώντας από την αθέατη πλευρά της, την GranTurismo θα εφοδιάζει ο twin-turbo V6 κινητήρας Nettuno που εφοδιάζει το supercar της Maserati, MC20 αποδίδοντας 630 ίππους.

Την ίδια προέλευση έχουν και ορισμένες από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου μοντέλου όπως για παράδειγμα τα φωτιστικά σώματα, αν και η συνολική αισθητική και οι αναλογίες απηχούν περισσότερο την προηγούμενη γενιά δια χειρός Pininfarina, όπως μαρτυρά το χαρακτηριστικά μακρύ καπό, η χάραξη της οροφής αλλά και λεπτομέρειες όπως οι αεραγωγοί στα φτερά.

Σε σχέση με την έκδοση Folgore η οποία όπως έχει ανακοινωθεί θα εφοδιάζεται από μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.200 ίππους, είναι (αναμενόμενα) εμφανείς οι διαφορές στον σχεδιασμό της όψης της που αποτελείται από μια οβάλ γρίλια με το χαρακτηριστικό λογότυπο της Maserati και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα που αναλαμβάνουν να καλύψουν τις ανάγκες ψύξης του V6 κινητήρα. Αντιστοίχως στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όπως επίσης διευκρινίζει η ιταλική φίρμα, η GranTurismo V6 θα είναι διαθέσιμη σε δύο διαμορφώσεις Modena και Trofeo με τις εικόνες που έδωσε στην δημοσιότητα η ιταλική φίρμα να εκπροσωπούν την πρώτη. Η δεύτερη, βάσει των συνηθειών της εταιρείας από την Modena αναμένεται να υιοθετεί μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών και λεπτομερειών που θα αναδεικνύουν περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

H πρεμιέρα του μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2023 ενώ εκτός από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ιταλική φίρμα θα υπάρξει και έκδοση GranCabrio.