Διαβάστε στο motorone.gr: Polestar 3: Συμπληρώνοντας το παζλ
Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητου SUV, η Polestar αποκαλύπτει τα κρίσιμα μεγέθη του Polestar 3 που είχαν μείνει άγνωστα
H σουηδική φίρμα ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του 3ου και δυνητικά πιο δημοφιλούς, λόγω SUV κατηγορίας, μοντέλου της το οποίο θα παρουσιαστεί επισήμως σε εκδήλωση στη Δανία η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 12 Οκτωβρίου.
Μέχρι τότε και με δεδομένο ότι η Polestar θα δώσει τη δυνατότητα παραγγελίας του μοντέλου αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί η παρουσίασή του, έδωσε στη δημοσιότητα τις πλήρεις προδιαγραφές του και τα «κρίσιμα» μεγέθη αυτονομίας και επιδόσεων.
Ειδικότερα το Polestar 3 το οποίο από πλευράς μεγέθους, προδιαγραφών όσο και τιμής θα βρεθεί στην ίδια «προνομιακή» περιοχή των Audi e-tron, Mercedes EQC και BMX iX, θα διατεθεί με μπαταρία χωρητικότητας 107 kWh (αξιοποιήσιμων) σε δύο διαφορετικές, όμως, εκδόσεις αυτονομίας.
Η πρώτη έκδοση η οποία υιοθετεί την ονομασία Long Range θα προσφέρει αυτονομία 612 χλμ. επωφελούμενη από μια διάταξη με δύο μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 496 ίππους και 840 Nm ροπής καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 210 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Performance και σαφή προσανατολισμό σε υψηλότερες επιδόσεις θα επωφελείται από το ίδιο ακριβώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τα μέρη που το συναποτελούν, καθώς η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 517 ίππους και 910 Nm ροπής «μειώνοντας» την συνολική αυτονομία σε 560 χλμ. Ταυτόχρονα περιορίζεται και ο χρόνος για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος διαμορφώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα. Επίσης η έκδοση Performance θα επωφελείται από μια πιο σπορ ανάρτηση η οποία θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,3 εκατοστά σε σχέση με την έκδοση Long Range.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης θα είναι εφικτή μέσω ταχυφορτιστή DC και θα πραγματοποιείται με «ρυθμούς» έως 250 kW και για τις δύο εκδόσεις, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε μισή ώρα.
Μέχρι τότε και με δεδομένο ότι η Polestar θα δώσει τη δυνατότητα παραγγελίας του μοντέλου αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί η παρουσίασή του, έδωσε στη δημοσιότητα τις πλήρεις προδιαγραφές του και τα «κρίσιμα» μεγέθη αυτονομίας και επιδόσεων.
Ειδικότερα το Polestar 3 το οποίο από πλευράς μεγέθους, προδιαγραφών όσο και τιμής θα βρεθεί στην ίδια «προνομιακή» περιοχή των Audi e-tron, Mercedes EQC και BMX iX, θα διατεθεί με μπαταρία χωρητικότητας 107 kWh (αξιοποιήσιμων) σε δύο διαφορετικές, όμως, εκδόσεις αυτονομίας.
Η πρώτη έκδοση η οποία υιοθετεί την ονομασία Long Range θα προσφέρει αυτονομία 612 χλμ. επωφελούμενη από μια διάταξη με δύο μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 496 ίππους και 840 Nm ροπής καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 210 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Performance και σαφή προσανατολισμό σε υψηλότερες επιδόσεις θα επωφελείται από το ίδιο ακριβώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τα μέρη που το συναποτελούν, καθώς η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 517 ίππους και 910 Nm ροπής «μειώνοντας» την συνολική αυτονομία σε 560 χλμ. Ταυτόχρονα περιορίζεται και ο χρόνος για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος διαμορφώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα. Επίσης η έκδοση Performance θα επωφελείται από μια πιο σπορ ανάρτηση η οποία θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,3 εκατοστά σε σχέση με την έκδοση Long Range.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης θα είναι εφικτή μέσω ταχυφορτιστή DC και θα πραγματοποιείται με «ρυθμούς» έως 250 kW και για τις δύο εκδόσεις, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε μισή ώρα.